Yine ikimizde koltukta uyumuştuk. Uyandığımda Gülümseyip başı göğüsümde olan Altay'ın saçlarıyla oynamaya başladım. Dün gece rüya mı diye düşünmeye yeltenmeden ilk önce Altay'ın üzerindeki gömleği,kendi üzerimdeki elbise ve Altay'ın ceketini ve en sonra elimdeki yüzüğü fark etmemle rüya olmadığını anlayabildim.
Ama bütün rüyalarıma taş çıkarıcak bir geceydi. Altay'ın saçlarıyla oynamaya devam ederken yanımdaki telefonumu elime aldım ve mesaj kutumda gezinmeye başladım.
Rojin,Ozan,mesut abi ve daha bir çok kişiden gelen mesajları cevapladıktan sonra sıra Damlaya geldi.
"Bak boşluyorsun beni bu sıralar alınıyorum"
"Askimmmm. Bulusalım bugün telefi etmiş olurum"
"Kızım daha dün evlenme teklifi aldın. Şakasına diyorum ben sonra buluşuruz sen keyfini çıkar"
"Altay'ın maçı var zaten antremana gidicek birazdan. Bizde buluşalım iştee. Hem bende alışveriş yapmış olurum"
"Ay çok ısrar ettin kabul ediyorum sinxisbsşsnşdb. Haber verdiğinde hazırlanmaya başlarım ben o zaman"
"Altayı uyandırıcam ben sende 40 dakika sonra falan başla hazırlanmaya"
"Anlaşıldı kaptaaannn🫡🫡"
——————————-
"Altaayy" başını hareket ettirip belime sarıldı.
"Uyan hadii antremana gecikiceksin birtanemm"
Tek gözü açık başını kaldırıp yüzüme bakarken o kadar komikti ki..."Uykum vaaarr" gülümsedim. "Ama antremanın vaaarrr. Sen kalk bende kahvaltılık bişeyler hazırlarım sen hazırlanırken."
Kalktığımızda birlikte odaya geçtik. Ben üstümü değişirken Altay duşa girdi.
Aşağı inip hızlıca bi kahvaltı hazırladığımda gözüm ne zaman elimdeki yüzüğe kaysa gülümsüyordum.
Altayda geldiğinde kahvaltıya geçtik. "Ben Damlayla buluşuyorum bugün sen antremandayken."Başını salladı. "Tamam güzelimm. Ben geçerken bırakırım seni nerde buluşuyorsanız" gülümsedim. Yemeği yedikten sonra yukarı çıkıp hazırlandım ve aşağı indiğimde koltuğa yayılmış beni bekleyen Altay'ın yanına geçtim.
"Yüzüğe bak ya rabbiiimm. PARLIYO PARLIYO MAŞŞALLAH" gülümseyip yüzüğüme baktım. "O kadar güzel kii"
Yerinden kalkıp yanıma geldi. "Tıpkı senin gibi" yanağımı okşayıp dudağıma bir öpücük bıraktı. "Çıkalım hadi" çantalarımızı alıp evden çıktık. Arabaya geçtik. "Eee nereye bırakıyım seni." Gülümsedim. "Haydaaa yine alışveriş merkezi mi"
"Yaa! Alışveriş yapıcam napıyım" "güzelim 1 hafta önce gittikte mağazaları topladın ya" gülümsedim "oha 1 hafta mı olmuş. Bana baya uzun gelmişti. Ama 1 haftada çok bebeğimm gidip o mağazaları tekrar boşaltmam lazımm" tekrar gülümseyip Alışveriş merkezine sürmeye başladı.
"Damlayla ne zamandır tanışıyorsunuz?" Kaşlarımı çattım. "Oluyo bir kaç sene. Neden sordun?""Sefa sordu geçen gün. Tanıdık gelmişte sormak istedim bende." Dudağımı büzdüm. "Tanımıyodur ya Danla yeni heldi Amerikadan. Biz daha liseye gidiyorduk Damla ailesiyle Amerikaya taşındığında"
Başını sallayıp cevap vermedi."Buyruuuunn iyi gezmeler birtanemm" gülümseyip iki yanağına da bir öpücük bıraktım. "Bidaha"
Tekrar öptüm "bidahaaa" ve tekrar "ya sen yapamıyosun" yüzümü elleri arasına alıp dudağıma uzun bir öpücük bıraktıktan sonra geri çekildiğimde dudağına bulaşan ruju görmemle gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ne zamandır sendeyim..." (Altay Bayındır)
Literatura Feminina"Nolursun kaç kurtar kendini bu diyardan yar."