Hosgeldiniiizzz önceki bölüm biraz saçmaydı özür dilerim hastayken yazdım. Umarım bu bölümle telafi ederimmm. Vote atmayı unutmayın lütfen💛💛💛💙💙💙
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
"Simay uyansan artık güzelim?" Altay'ın sesiyle yüzümü boynuna gömdüm. Yanağımı öptüğünde başımı kaldırıp tek gözüm açık bakmaya başladım "günaydıın" "ayılmaya çalışıyorum"
Altay'ın kıkırdamasıyla kalkıp esnedim. "O kadar güzel uyuyosun ki uyandırmaya kıyamıyorum bazen"
"Ay sürekli uyuyorum zaten" gülümseyip yanağımı okşadı. Dudağıma bir öpücük bırakıp koltuktan kalktı. "Ama ben acıktım bee! Yemek yapsak mı?"
"Olurr. Ne istiyo canın" kaşlarını çatıp dudağını büzdü ve bana bakmaya başladı "düşünmem lazım""Tavuk ve pestolu makarna olabilir? Veyaa"
"Olur! Ama kremalı yapalım." Gülümsedim. Küçük çocuklae gibi sevinmesi o kadar
Hoşuma gidiyor ki.Birlikte mutfağa geçip dolaptan malzemeleri çıkarmaya başladık. "Şimdiii ilk önce tavukları güzelce kesiyoruz sonra da krema ve sosunu hazırlayıp pişiricez" Altay elindeki tavuğu bırakıp burnumu sıktı "anlasıldı bitaneemm"
"Ben tavukları kesiyorum sende salata malzemelerini çıkarıp yıka"Birlikte yemeği yapmaya başladık. Altay'ın ara ara ayol demeleri de vardı tabi ki.
"Bak nası kesiyorum kız maşşallah ayol"
"ALTAAYY!" O kadar fazla gülüyorduk ki"Ya bak zaten gülüp kızarınca tok tatlı oluyosun. Bi de bana kızıyosun" "Ay karnım ağrıdı gülmekteenn"
Yemekleri tamamladıktan sonra masayı hazırlayıp yemeye başladık. "Ne güzel yapmışım ay-"
"ALTAY! Ya lütfen başka zamana sakla çok güldüm ölüceemm" Altay'ın gülmesiyle yemeye devam ettik.
"Bişey dicem. Tatile mi gitsek?" "Bilmem yanii senin programına uyuyorsa gidebiliriz ben çalışmıyorum biliyosun" söylediğiyle heyecanlandım. "
"Bu ay sonuna kadar tatilim var. Çeşmeye gitsek nasıl olur? Hem antremanlarımı aksatmamış olurum hem de sen yanımda olursun." Gülümseyip başımı olumlu anlamda salladım. "Hatta istersen arabayla gider tadını çıkarırız" "ay çok güzel olurr. Uçakla kısa süre yerine istediğimiz zaman çıkar geze geze giderizz" tatil yapmayı çok istiyordum hele ki Altayla... "Şimdiden heyecan sardı içimii" Gülümseyip yanağımı sıktı. Yemeği bitirdikten sonra mutfağı toparlayıp salona geçtik. "Dizi mi izlesek?"
"Olur güzelim. Seç hangisini istersen bana hiç fark etmez" dizilerin arasında bakınıyordum. Beğendiğim bir diziyi seçip açtım. Mutfaktan atıştırmalık bişeyler hazırlayıp salona kurulduk. Her zamanki gibi Altay omzuma kolunu atmış beni kanatları altına almıştı resmen.Dizinin 2. Bölümüne geldiğimizde ikimizde bütün odağımızı diziye vermişken Altay'ın telefonunun çalmasıyla bütün dikkatimiz dağılmıştı. Diziyi durdurduğumda Altay telefonu açtı. Ablasıyla konuşuyordu...
"Tamam ben yarın gelip alırım."
"Sizin işiniz bitince gelip alırsınız abla. Zaten Simayda bende Aybars'ın işine gelir" dediğiyle gülümsedim. "Tamam görüşürüz"
"Nolmuş??" Telefonunu masaya bırakıp cevapladı. "Yarın hastaneye gidicekmiş. Aybarsı götürmek istememiş sende kalabilir mi diyoda"
"Ayy gelsin. Hatta kalsın bizimlee." Dediğimle gülümseyip elini yanağıma koydu. "Ailemle bu kadar güzel anlaşman,onları seviyo olman beni o kadar mutlu ediyo ki... Onlarda seni çok sevdiler hele Aybars" gülümseyip elini tuttuğumda gözlerini kırpıştırıp konuştu;"Neyse hadii diziye devaamm" tekrar sarılıp diziyi islemeye devam ettik. Bir süre sonra Altay'ın uyuduğunu fark etmemle dizinin sesini kısıp izlemeye devam ettim. 4. Bölümü bitirdiğimde saat 23:00 olmuştu. Televizyonu kapatıp asla yemediğimiz atıştırmalıkları geri mutfağa bırakıp salona geldiğimde Altay koltuğa iyice yayılmış uyuyordu.
"Altayy" tanına yaklaşıp saçlarıyla oynamaya başladım. Sessizce konuşuyordum. "Hadi uyan bitanem koltukta sırtın acır" mırıldanıp gözlerini açtı. "Uyumak istiyoruum" gülümsedim. "Tamam odada yatalım gel" küçük çocuklar gibi kalkıp esnedi. "Hadi gidelim" birlikte odaya gittik. Altay girer girmez yatağa yatıp uykusuna daldı. Yanına yatıp bende uyudum...
⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️
Ay uzun bölümler yazıyom heee. Umarım beğenirsinizzz. VOTE ATARSANIZ GÜZEL OLURR
❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ne zamandır sendeyim..." (Altay Bayındır)
Chick-Lit"Nolursun kaç kurtar kendini bu diyardan yar."