"Beni sen inandır"

154 8 0
                                    

Sabah koltukta üzerimde uyuyan Altayla uyandım.
Bütün ağrılığı üzerimde olduğu için kalkmam imkansız gibi.

Yanımdaki telefona baktığımda saatin daha 5 olduğunu görüp telefonu bıraktım. "Altayy. Hadi odaya gidelim" mızırdanıp başını kaldırdı ve tek gözükle bana baktı. "Noldu?" Gülümsedim "odaya geçelim saat daha çok erken. Hem belimiz ağrır burda" başını sallayıp kalktı ve birlikte odaya geçtik. Kenara bıraktığım pijamalarımı üstüme geçirip Altay'ın yanına yattım. Başımı göğüsüne yaslayıp sımsıkı sarıldım ve uykuma geri döndüm.

(Ay evlenince çocuklarınız uyutmasın siziii mdbdldndşnx)

Derin uykunun üzerinden tekrar uyandığımda Altay'ın valizlerimizi hazırladığını gördüm. Bugün gidiyoruz...

"Aaa günaydın birtanemm. Bak uğraştırmadım seni her şeyi toparladımm" gülümseyip yanına gittim ve yanağına bir öpücük kondurdum. "Ay daha fazla öperdimde çişim geldi gitmem lazıııımmm" hızla yerinden kalkıp lavaboya koşarken arkasından gülüyordum. "MUTFAKTAYIM BENN YİYECEK BİŞEYLER HAZIRLARIM!" Tuvaletten gelen onayla mutfağa indim ve ikimize birer sandviç hazırladım. Yanına da kahve yaparken Altay valizlerimizi ve çantamı aşağı indirdi.

"Oooffff öyle güzel kokuyorlar kii Allahıııımmm" gülümseyip kahveleri de masaya bıraktım. Altay tabağını alıp bağdaç kurdu ve yemeğe başladık.

"Neden yüzün düşük?" Başımı kaldırdım ve kaşlarımı çattım. "Yoo değil" gülümsedim. Aklımda annemler vardı tabi. "Senin bişeye canın sıkılmış" sandalyemi yanına çekip yüzünü yüzüme yakınlaştırdığında başımı öne eğdim.

"Anlat güzelim" Anlıyor beni. Duruşumdan bile...
"Babam ve annem. Biz İstanbula döndüğümüzde yine düşücekler peşimize" derin bir iç çekip yüzümü elleri arasına aldı. "Sana dediğimi hatırlıyor musun?
Benim yanımda sana kimse hiç bir şey yapamaz. Bana da yapamaz." Gülümsedim. "Heh! Gül şöyle bebeğim benim yaa" dudağıma ve boynuma hızlı bir öpücük bıraktı ve tabakları alıp mutfağa gitti. Bende arkasından bardakları aldım ve hepsini temizleyip yerlerine bıraktık. "İrfan ve Gözde 1-2 gün daha burdalarmış."

"Hıhımm biliyorum kafaları dağılsın" Gülümsedi
Tabakları temizledikten sonra da valizlerimizi arabaya koyduk. Ve sonunda arabaya yerleştik.

"Eveeettt açalım listemiziii" gülümseyip telefonumu arabaya bağladım ve listemizi açtım.

Yolun bir kısmını şarkılarla diğer kısmını konuşarak yarıya getirdiğimizde uyku bastırmıştı. Koltuğu hafif yatırıp gözlerimi kapattığımda Altay elimi tuttu.

Uykuyla uyanıklık arasındayken Altay'ın telefonu çaldı.

"Efendim Sefa?"
"Ne!  Lan şaka mı yapıyosun bak gebertirim"
"Oğlum bana niye söylemedin bunuu!"
"Tamam kapat hadi yengen uyuyo bağırmicam"

"Altay?" Gülümseyerek bana bakıyordu. "Uyandırdım mı güzelim?" Başımı olumsuz anlamda salladım "uyuyamadım zaten. Ne diyor Sefa?"

"Hazırlık maçında ilk 11de oynuyorum. Ama sanırım son maçım olucak..." buruk bi gülümseme vardı yüzümüzde. "Manchester işi ciddileşti yani?" Başını salladığında cevabımı aldım. "İyiii en iyisi olsun. Hangisi senin için iyi olucaksa" gülümseyip çenemden bir makas aldı.

Sonunda yolu bitirmiştik. Ben kendi evime Altayda kendi evine geçmişti. Şimdilik tabi ki. Valizini yerleştirip bana gelicek.

ALTAY'dan

"Lan oğlum! Siz çıkıcaksınız ki bende organizasyonu tamamlatıyım. KIZA EVLENME TEKLİF EDİCEM SİZ HALA TATİL DERDİNDESİNİZ İRFAN! YENGE SANA SAYGILAR AMA ŞU KOCANA VUR Bİ ALLAH İÇİN" İrfan ve Gözde çeşmede kalmayacak aslında. Simaya söylediğimiz minik tatlı bir yalan.

"Lan çıktık çıktık. Güzelim sen dinleme bu hayvanı. ALTAY BAK BİZ ÇOCUKLU Bİ AİLEYİZ KARDEŞİM BAĞIRIP HUZURU BOZMA"

"E TAMAM BİZDE EVLİ MUTLU ÇOCUKLU OLUCAZ" gülme sesleri kulağıma geldiğinde bende gülümsedim.

"Bak biz İstanbula yaklaşıyoruz. 1-2 saate ordayız biz. Sen bize oranın konumunu at yarın akşama ordayız biz." İçime büyük bir rahatlık oturdu. "Valla rahatladım şu işi halledelimde ben başka bişey istemiyorum." 

Bütün planlar hazır aslında.Simay'ın da seviceği gibi. Aşırı şatafatlı ya da gösterişli değil. Anında ve sade...

⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️

Vote ve yorumlarınız için teşekkür ederimmmm böyle devam edelim lütfenn asklariiimmm💗💗💗💗

"Ne zamandır sendeyim..."  (Altay Bayındır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin