"Ooo deniz yetmedi havuz keyfi mi" gülümseyip arkamı döndüğümde Altay yanıma oturdu. "O kadar huzurlu hissettiriyo ki burası. Hele senin de yanında olunca" gülümseyip kolunu omzuma attı. "Acıktık gibi" gözlerimi kısıp ona baktım. "Burda sana iltifat edip güzel söz söylüyorum öküz!"
O gülerken ben hala aynı bakıyordum. "Ama acıktım" "bok ye Altay" eliyle ağızını kapadı. "Çok ayıııppp sevgilim hiç yakışmadı bok falan" "sus"
"Sustum. Acıktım ama" ofladım "GİT YEMEK YE ALTAY" gülerken yerinden kalkıp elini uzattı. Elini tutup bende kalktım ve içeri geçip mutfakta bakınmaya başladık. "Gerçekten tatilin ilk akşamında evden mi yicez?" Altay dolabı kapayıp bana döndü. "Bu kadar haklı olamazsın bee! Hazırlan senin mükemmel sevgilin seni çok iyi bir yere götürücek" Dudaklarımı büzdüm. "Şüphelendim. Ama bende açım hazırlanıyorum bekle""SİMAY YARIM SAAT OLDU BE GÜZELİM YETMEDİ Mİİ AÇIM AAAAÇÇÇ" Elimdeki dusak kalemini bırakıp telefonumu aldım ve aşağı indim. "Geldim ya" Altay duvara yaslanıp sırıtmaya başladı. Şöyle çapkın züppelere benzerken bile o kadar yakışıklı ki. Yanına gidip yanaklarını sıktım. "Delim hadi birtaneemmm" gülümseyip elimi tuttu ve evden çıktık.
Yine denizin kenarında çok sakin bir mekana oturmuştuk. Siparişi verdikten sonra birlikte dedikodu seansımıza başladık.
"Ama aşkım ben o gün yanlarında değildim bak olsaydım yolardım kızın saçını başını"
"Tabi güzelim. O kız saf salak zaten sen cin gibisin birtanem benim"
"Ay biraz daha öv Altay" Yanağımı okşadı "oyyy bebeğimmmm güzeller güzeli birtanem akıllı cin gibi muhteşem sevgilim benim. Sen aşırı zekisin" Gülmeye başladık. "Ya ama o kıza da yazık bazen üzülüyorum sonuçta gerizekalı"
"Bak ya överken gömüyor Allahımmm" gülmekten karnımız ağrıdığında yemeğimiz gelmişti. Yemeği yerken konu Altay'ın ailesine geldi. "Ama annem sürekli senden bahsediyo gelini oldun artık" gülümsedim.Yemeği yedikten sonra tekrar sokaklarda dolaşmaya başladık. Her yerde mavi boncuklar kenarda rakı içip şarkı söyleyen insanların arasında el ele yürüyorduk. Bir süre daha yürüdüğümüzde arabaya geçip eve doğru gittik. Eve vardığımızda günün yorgunluğuyla uykuya daldık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ne zamandır sendeyim..." (Altay Bayındır)
أدب نسائي"Nolursun kaç kurtar kendini bu diyardan yar."