"Her ihtimal..."

205 9 2
                                    

Selam. Beğeniler düşmesin lütfen🥹🥹🥹 dün bölüm yazamadığım için özür dilerim bebeklerimm umarım diğer bölümlerle telafi ederim. Sınavlarım 3 gün sonra bitiyor ve tatilde buraya ağırlık verip yeni bir hikaye daha yazmaya başlayacağımmm. Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum💙💙💙💙💙💙

⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

"Haydiiii uyan artık be güzelim. Erken kalkıp spor yapıcaz dedik saat 10 oldu!" Uyanıp Altaya tip tip bakmaya başladım. "Hayır tatilde değil miyiz? NE SPORU BE!" Altay gülüp yanına oturdu. "Seninle vakit geçirebilmek içiiiinn" kaşlarımı çattım.
"Uyuyarakta vakit geçirebiliriz?" Yanağımdan makas alıp "sen bu yataktan kalkmıyosun belli" beni kucağına aldığında hiç bozuntuya vermeden kollarımı boynuna doladım. "Ooh benim için hava hoş valla" gülümseyip dudağıma bir öpücük kondurduktan sonra beni mutfak tezgahına bıraktı.

"Evett. Sabah kahvaltınızda ne arzularsınız prenses?" Kollarını iki yanıma yaslayıp yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Şu bakışlarını o kadar seviyorum ki...

"Düsünmem lazımmm. Meselaaa patates olabilir!" Gülümsedi. "Yapalım bebeğimmm" patatesleri alıp yıkamaya başladı. Bende tezgahtan inip masa için tabak çatal ve bardak gibi şeyleri hazırlamaya başladım. İçimden mırıldandığım şarkıyla birlikte yerimde sallanarak sakatalığı doğrarken arkamdan sarılan Altayla irkildim. Boynuma bir öpücük bıraktıktan sonra masayı tamamlatıp yemeğe oturduk.

"Napalım bugün?" Dudaklarımı büzdüm "deniz kum günes ben" gülümsedi "en güzeli sen"

Birlikte kahvaltımızı yaptıktan sonra hazırlandık ve yeni bir plaja doğru gittik. Buraya ilk defa gelmiştim ve önceki gittiklerimize benziyordu. "Hadi güzelim"
Denizin tam kenarında bir locaya geçmiştik etrafı kapalı ve o kadar güzeldi ki.

"Fotooo" hızla yanıma geldiğinde Altay'ın telefonundan fotoğrafımızı çektim

"Ooyss çok güzel oldu senin telefonundan çektim" gülümsedi benim hikayeme at güzelim" gülümseyip hikayesine kırmızı kalp koyup paylaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ooyss çok güzel oldu senin telefonundan çektim" gülümsedi benim hikayeme at güzelim" gülümseyip hikayesine kırmızı kalp koyup paylaştım.

Telefonları bırakıp gün boyu denize girip eğlendikten sonra gün batımında hala burdaydık. Altay'ın göğüsünde yatıp gün batımını izleyerek anın tadını çıkarmak hariç hiç bir şey yapmadık.

"Eve geçmek ister misin?" Başımı olumlu anlamda salladığımda plajdan ayrılıp zaten çok yakın olan evimize doğru yola çıktık. Eve geldiğimizde duş almak yerine bahçedeki sandalyeye yerleşip dışarıyı izliyorduk. "Eee böyle sessiz kalıcak mıyız" derin bir nefesle kokusunu içime çektim. "Kalalım" saçlarıma öpücükler bırakırken yanağımı okşuyordu. Eli çeneme doğru uzandığında başımı yüzüne doğru kaldırıp yanağıma sonrasında da dudağıma öpücükler bırakırken gözlerim kapalıydı.

Öpücükleri dudağımda yoğunlaştığında karşılık veriyordum. Şuan sadece nefes ve öpücük seslerimiz vardı. Bir eli hala yanağımdayken diğer eliyle de elimi tutuyordu. İki baş parmağıda yanağım ve elimi okşarken odağımda sadece Altay vardı.

Öpücüklerimiz yoğunlaştığında elimi çekip yanağına ve diğer elimi de saçlarına götürdüm. Belimden beni kavrayıp kendine yaklaştırdığında gözlerimi açıp ona bakarken gözlerinin içi gülüyordu. Bütün ağırlığım Altay'ın üzerindeyken tekrardan dudaklarını dudaklarımda hissetmemle gözlerimi kapadım.
Baş parmağıyla belimi okşuyorken diğer elide boynumdaydı.

Elleri hareketlenmeye başladığında gülümsedim Altay yerinde doğrulup beni arkama yasladığında dış dünyayla tamamen bağlantımı kesmiştim...

⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️

İçimde kelebekler uçuşturdu bu bölümmm. İstemeyenler olur diye ayrıntıya çok girmiyorum🤭

DİĞER BÖLÜM GÖRÜSÜRÜZ ASSKKLARİMM💗💗💗

"Ne zamandır sendeyim..."  (Altay Bayındır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin