"Hadi gel yaslan bana"

422 15 0
                                    

Selam! Bu hikayeden bağımsız başka bir hikaye daha yazmamı ister misiniz? Görüşlerinizi yorumda belirtirseniz mutlu olurum❤️ iyi okumalaarr
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

Hala Samandıradaydık Gözde'de yanımdaydı. Dışarıda yağmur başladığı için içeri geçtiğimizde bizimkiler hala antrenman yapıyorlardı. Altay antreman başında maç için yapılan toplantıdan yüzü asık çıkmıştı "aklım onda kaldı" Gözde sesli bir nefes verdi. "Muhtemelen ilk 11de değil. Ama sakatlandıktan sonra olmaya başladı bu normalde hep o oynardı"
"Altayın kafasına takılanda bu zaten bana da muhtemelen yedekte olucam falan demişti. Derken bile gözlerinden okunuyordu ama ne kadar kötü hissettiği" "bir süre kendini toparlamalı." Olumlu anlamda başımı sallayıp Gözde'nin dizinde yatan Can'a baktım ve gülümsedim. Melek gibi bir bebekleri var...

Bir süre sonra hepsi içeri gelmeye başladı. Altay İrfan Can ve Ferdi hariç. "Eee hepsi antremanı bitirdi bizimkiler nerde?" Başımı olumlu anlamda salladım. "Geliyolar işte" Altay'ın başı yere bakıyordu İrfansa ona bişeyler anlatıyor Ferdi ise Altay'ın omzuna dokunup gitmişti. İrfan son bir kez Altay'ın omzunu okşayıp Gözdenin yanına geldiğinde Altay'ın yanına gittim.

"İyi misin sen?" Gülümsedi. Buruk bir gülümsemeydi ama. "İyiyim. Yoruldum biraz eve gidelim mi?" Başımı salladım çantasını almaya gittiğinde Gözde ve İrfan yanımıza geldi. "Bize gelsenize demek istiyorum ama Altay'ın canı sıkılmış belli" İrfan lafa atladı. "O eve gidip kafasını toparlasın biraz. Simay sen ona iyi gelirsin ben tanıtıyorum kardeşimi. Şimdi senin ağızından çıkıcak her laf ilaç gibi gelir ona." Gülümsedim. "Ben hallederim siz eve geçin Can uyudu zaten" "tamam dikkat edin"  Başımı olumlu anlamda salladım. Altayda geldikten sonra arabaya geçtik. Hala suratı asıktı arabayı çalıştırdığında konuşucakken geri sustu. "Ne söylicektin?" Omuz silkti. "Şarkı açalım diyecektim ama"
"Ama?" "Şuan şarkı dinleyemeyecek kadar yorgun hissediyorum" yanağını okşadığımda direksiyonu bırakıp kafasını bana doğru eğdi. "Sadece yorgun olduğuna emin misin Altay?" "Yapamıyorum Simay. Takıma fayda sağlayamıyorum artık" kaşlarımı çatıp dinlemeye başladım. "Taraftarda nefret ediyor benden. Gitmemi isteyen bir kesim bile varken ben sözleşme imzaladım. Hadi bunları geçtim kendimi toparlamakta da zorlanıyorum ve nedenini bilmiyorum eskiden çok daha iyiydim ama sakatlandıktan sonra..."
Yüzünü iki avucumun içine aldım elimi öpüp gözlerimin içine bakmaya başladı "senelerdir bu işi yapıyosun. Her sporcuda olduğu gibi seninde iyi olamadığın süreçler olması çok normal. Ki sen kalecisin sahadaki önemli rolü taşıyorsun üzerinde bunun sorumluluğu varken bazı zamanlar performansının düşmesi fiziksel olarak ya da zihinsel. Yorulman o kadar normal ki. Kendini toparlamak ta senin ellerinde. Tamam anlıyorum yapamıyorum diyorsun ama buna kendini inandırma lütfen. İnan bana herkes karşına geçse ben yine arkanda olurum Altay. Herkes yapamıyo dese bile ben biliyorum yapabiliceğini. Hem de o kadar iyi yapıcaksın ki,o kadar iyi yerlere geliceksin ki. Her şeyden çok inanıyorum buna sadece zaman gerekiyor." Gülümsedi. "Haklısın. O kadar iyi geldin ki bana..." ellerimi boynuna dolayıp sarıldım kokumu içine çekmesini hissedebilmiştim yine saçıma kondurduğu öpücüğü de... İrfan ve Gözde haklıymış. Biz birbirimizin ilacıyız ve bu hep böyle olucak.
Gülümseyip elimi tuttu arabayı eve doğru sürmeye başlarken beni her zamanki gibi uyku bastırsa da uykuya karşı direnmiştim. Sonunda Altay'ın evine varabilmiştik yanımda giyiceğim bir kıyafet olmadığı için Altaydan bir üst almıştım eşofmanları o kadar büyüktü ki sadece üstümü değiştirebilmiştim. Aşağıya indiğimde koltukta yeri izleyen Altay'ı gördüm. Yanına oturup başımı omzuna yasladım. "Daha fazla düşünücek misin?" Derin nir nefes aldı. "Düşünmek istemiyorum ama bundan kaçamıyorum."  "Uyumak ister misin?" Başımı omzundan kaldırıp geriye yaslandığımda Altay göğüsüme yatıp kollarını belime doladı. Tam kenardaki pikeyi üstümüze örtüp saçlarıyla oynamaya başladım. Bir süre sonra tamamen uykuya dalmıştı. O yorgunlukla bende uyuyakalmıştım.
⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️
Kelebeklendirdi bu bölümmm🦋🦋💙💙

"Ne zamandır sendeyim..."  (Altay Bayındır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin