"Sonsuza dek..."

155 4 1
                                    

Asklarim selammm. Ben yine hastayım hem de bayaaa. Ve bölümü ara ara yazabiliyorum 2 gündür bölüm atmamışım ve bu uppuzun bölümle telafi edebilmişimdir umarım. İyi okumalarrr❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹

⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

"Altay nerdesin? 2 saat oldu hala gelmedin yaa" kapıdan içeri girip ayakkabılarını çıkarırken gülümsüyordu benim aksime.

"Annemle konuşuyordum güzelim." Kaşlarımı çattım. "İyi peki" içeri geçip oturduğumuzda telefonuna bakmaya başladı. Gözlerimi devirip mutfağa gittin ve su alıp tekrar salona döndüğümde halaa telefonuylaydı. Televizyonu açıp koltuğun diğer ucuna geçtim. Kollarımı bağlayıp televizyonu izlerken Altay yanıma gelip başını dizime koydu. Telefonuna baktığımda ablasıyla mesajlaşıyordu.

"Sabah antremanım var güzelim. Etken kalkarım sende gelsene benimle?" Gülümsedim. Olumlu anlamda başımı sallayıp televizyona geri döndüğümde Altayda telefona geri döndü.

Gömücem seni o telefonla beraber diri diri aklın başına gelicek çocuk.

"Uykum var yatalım" başını sallayıp dizimden kalktığında bir anda kendimi Altay'ın kucağında bulmamla kıkırdadım. Birlikte odama çıktıktan sonra yatağa geçtik ve birbirimize sarıldık. Altay'ın telefonuna hala bildirim gelip duruyordu.

"Sessize mi alsan?" Derin bir nefes bıraktı ve kalkıp telefonunu sessize aldı. Yanıma gelip tekrar sarıldığı gibi uykuya dalsa da ben uzun bir süre uyumakta zorlandım. Hala uyumadığımda saat 02:00 olmuştu.

Yataktan kalkıp aşağı indim ve mutfağa geçip ışığı yaktım. Dolaptan süt alıp bardağıma doldurdum ve tezgahın üzerine oturup telefonuma bakmaya başladım.

Bir süre sonra merdivenlerden duyduğum sesle irkilip kapıya doğru bakmaya başladığımda karşımda uyku sersemi Altay belirdi.

"Uyuyamadın mı?" Dolaptan sürahiyi alıp kafasına diktikten sonra yanıma gelip iki elini de belime doladı. Elimdeki bardağı kenara bırakıp ellerimi boynuna doladım. Zaten ancak tezgahın üzerindeyken boylarımız eşitlenebiliyordu.

"Hıhı uyumaya çalıştım ama" gülümseyip başını boynuma gömüm derin bir nefes aldı.
"Ama benim çok uykum var"

"Neden kalktın ki?" Başını kaldırdı. "Seni yanımda göremeyince merak ettim. Sarılıcakken bulamadım seni" gülümsedim. "Gel gidip yatalım o zaman" tezgahtan indim ve birlikte tekrar odaya döndük. Bu sefer yattığımda uykumun olduğunu hissedebilmiştim.

"Sabah erken kalkıyoruz unutma" başımı sallayıp ona sım sıkı sarıldım.

ALTAY'dan

Sabah uyandıktan sonra Simayı da uyandırdım. Birlikte hazırlandıktan sonra arabaya geçtik. "Hala uykulusun güzelim?" Başını sallayıp bana baktı ve o güzel gülümsemesini sundu bana...

"Gece uyumazsaannn" "Ay Altay anne gibi konuşma suss" ikimizde güldüğümüzde arabayı çalıştırıp Simay'ın elini tuttum ve Samandıra'ya doğru yola çıktık. İrfan dün yüzüğü almıştı zaten. Bu sabah ondan teslim alıp antremandan sonra Akşamı bekleyip akşamda Simayı güzel bir yerde yemeğe götürücem ve yine bana Gözde ve İrfan yardımcı olucak. Gözde olmasaydı zaten Simay'ın dikkatini çekmek bir yana onunla sevgili bile olamazdım. Karı koca çöp çatanlık işlemiş bunlara.

"Eee! Gözdeler gelmiş!" Hassiktirrr ben söylemeyi unutmuştum Simaya "Aaa evet maç var ya İrfan ilk 11de oynuyor diye apar topar gelmişlerdir"
"Gözdeye bak söylemiyorda hiç" elimle yüzümü kapatıp sırıttıktan sonra tekrar ciddileşip arabayı park ettim. "Hadi in güzelim"

"Ne zamandır sendeyim..."  (Altay Bayındır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin