Hosgeldiniiiiiizzzzzzz. Ben bu aralar Altayı fenerbahçede görmeyi çok özlüyorum🥹🥹
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
Uyandığımda yanımda uyuyan Altayı izleyerek saçlarını oynuyordum. Aşağıdan azda olsa Gözde ve Can'ın sesleri geliyordu. Bir süre daha saçlarıyla oynadıktan sonra Altayı uyandırmadan yanlarına indim. "Günooo" "baakk kim gelmişş. Koş günaydın sarılması yap teyzene koşşş" Can minik ayaklarıyla bana koşup kollarını açtığında eğilip onu kucağıma aldım. "Güno günoooo. Güno de can" can ağıInı açmış ne dediğimi anlamaya çalışıyordu. "Deli oğlum bu teyzen. Valla deli bakma sen buna"
İrfan uyanmıştı belli ki. "Sen babana çekme Can annen ol tamam mı?"
"Bi normal anlaştığınızı görmedim yaa!"
"Bitanem bizim anlaşma biçimimiz bu." İrfan Gözdeyi yanağından öpüp koltuğa atladı. "Günaydın" Altay biz gözünü ovuşturarak yanımıza geldiğinde hala ayılamamıştı. "Bu tip ne lan. Git bi ayıl amk" "sus lan zaten kabus gördüm. Oğlum maçtayız tamam mı. Topu tutucam zıplıyorum topu tutuyorum ama düştüğüm yer havuz. Boğuluyorum falan bi garipti lan" gülmeye başladık. "Götün açıkta kalmıştır" "yoo kapatmışt- İRFAN!" Hepimiz gülüyorduk Can dahil ama Altay hariçti tabii. "Gül gül sen bile gül bak sevgilinle nasıl dalga geçiyo sen anca gül" "ya ama komik"
"He komik" kendide gülmeye başladığında tekrar gülmeye başladık. "Bunlar iki deli birbirini bulmuş ha!" "Sensin deli! Çocuğun yanında bozdurma ağızımı" "he yenge he sen çok biliyon"
"İrfan uğraşma kızla!"
"Uğraşmazsam günüm güzel geçmez" "ben zehir edersem o günü görürsün eb- EHMM CAANN SEN BİZE ÖRNEK OLMA COCUM GEL BİZ SENİNLE OYUN OYNAYALIM" küfür edecekken lafı çevirdiğimde hepsi gülüyordu. "Gülmeyin valla alır Canı kaçarım" "ay yok dur çocuğum bende kalsın lütfen" "tamam çok güldük açım ben." İrfan bozmasa ölücek zaten. "Harbi bende acıktım. Hazırlanıp gitsek mi?"
Kararlaştırıp hazırlandık. İki araba gidiyorduk. Vee bildiğiniz gibi şarkılar yine bendeydi. Altay şarkıyı beğenirse eşlik ediyordu tabi.
"Ne giyerse giderdi hoşumaa. Öyle tarlı belaaa ki başımaaa" yanağımdan makas alıp şarkıyı söylemeye devam etti. Birlikte şarkıyı söylerken kahvaltı ediceğimiz yere varmıştık. Boğaz kenarında o güzel bir yerdi ki...
"Eee daha ne kadar güzel bakıcaksın denize?"
"Hı?" Kolunu sandalyeme yaslayıp sırıtarak beni izleyen Altay denize olan bütün odağımı bozmuştu. "Çok güzel değil mi ama..." "çok güzel senin bakışın ayrı bi güzel"
"Ne mıç mıç çiftsiniz be!" "Altay senden daha başarılı gibi İrfan" aaaaayyy Gözdem durumu yine çevirmişti. "Heh uğraş karınla bizi rahat bırak."
Altay'ın demesiyle İrfan'ın yüz ifadesi değişti. "Bitanem?" "Sus İrfan oğlumla ilgileniyorum."
"Benimle ilgilen Simay ilgilenir Canla"
bana kaldı yine yaaa "bence sen ilgilen İrfan"
Gözde Canı İrfan'ın kucağında bıraktı. Biz onlara gülerken Altay elimi tutuyordu. Güzel gözüktüğü için çekip hikaye olarak paylaştım.
Kahvaltı gayet güzel ve kahkaha doluydu. Kahvaltı bittikten sonra kahve içmeye başladık.
"Eee Altay annen sevdi mi Simayı"
"Valla bahsettiğimde mutlu oldu baya. Daha tanışmadılar ama tanışırlarsa çok iyi anlaşırlar" koluna sarılıp başımı omzuna koydum. Konuştuklarını dinliyordum. "Ayy Simay fotoğrafınızı çektimm"
"Bakimmm" o kadar güzel gözüküyorduk kii...
"Bunu atsana bana post atarım" Altaya bakıp gülümsedim. Gözde fotoğrafı ikimize de attı ve Altay gerçekten post attı POST ATTI926.000 kişi tarafından beğenildi
212 yorumu gör
@altaybayindir :❤️@simayarass: 🤍🤍
———————————————————————————
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Ne zamandır sendeyim..." (Altay Bayındır)
Chick-Lit"Nolursun kaç kurtar kendini bu diyardan yar."