Byla to pravděpodobně Rose, kdo jim sehnal pozvání na narozeninový večírek nějaké Nebelvírky. Albus tam jít nechtěl, avšak Scorpius ho celý týden prosil, aby tam s ním šel. Sliboval mu, že bude legrace. Sliboval, že si spolu ten večer užijí a že si bude všímat jen jeho - možná proto Albus nakonec souhlasil.
Nebylo to ani třicet minut a Scorpius svůj slib porušil, protože jej přišla o tanec požádat dívka.
Albus se nad tím uchechtl, samozřejmě, že s ní Scorpius odešel.Postával sám v rohu místnosti a v ruce držel už druhý kelímek svého pití. Zády byl opřený o zeď za ním a s téměř nepřátelským výrazem sledoval Scorpiuse s tou dívkou z kavárny.
Sledovat, jak spolu tancují, jak se smějí, to by snad Albus ještě zvládl.
Ale v tu chvíli, kdy se ta dívka nahla ke Scorpiusovi a něco mu začala šeptat, se naštvaně otočil a prodral se skrz dav rovnou k nejbližšímu alkoholu. Kopl do sebe celý zbytek svého kelímku a poté i několik panáků Merlin ví, čeho, sundal si jeho mikinu, kterou mu sám Scorpius řekl, aby si vzal, a vrhl se na parket. Posilněn alkoholem se náhle absolutně nestyděl začít tancovat, za což si vysloužil několik pohledů.
Avšak zajímal ho jeden jediný.
Hleděl na něho skz její rameno přísným pohledem zakazujíc mu tak dělat cokoliv nezodpovědného.
„Srát na to," zamumlal Albus, chytil za ruku nejbližší dívku a začal s ní tančit.Spokojeně se usmál, když uviděl, jak nasraně se Scorpius v tu chvíli tvářil. Provokativně si proto přitáhl blonďatou dívku blíže k sobě, ruce jí posunul z pasu nebezpečně nízko.
Culil se na svého přítele jako sluníčko a nosem se zabořil do jejích jemných vlasů. Krásně voněla. Ne tak krásně jako Scorpius, ale i tak se mu z té vůně zamotala hlava.
„Tančíš dobře," zašeptala mu do ucha. Naskočila mu husí kůže z toho, jak nepříjemné mu bylo mít jí tak blízko. Pohlédl jí do velikých modrých očí a usmál se, vědom si očí, které z něho nespouštěly zrak.
Natiskl si ji na tělo, jak nejvíce to jenom šlo. Pohledem zabloudil k němu.
Pokud by pohled dokázal vraždit, byl by Albus mrtvý. Usmál se na něho, ale úsměv mu z tváře zmizel, když se Scorpius sklonil, aby políbil svou partnerku, aniž by však přerušil oční kontakt na jedinou vteřinu.Cítil, jak v něm vře vztek. Co si o sobě ten hajzl myslel? Zvedl koutek úst v provokativním úsměvu a sklonil se níže, aby mohl dívce, s níž tančil zašeptat do ucha. Tuhle hru přeci můžou hrát dva, ani on proto neporušil oční kontakt. Udělali z toho malou hru, kdo s koho.
Kdo uhne pohledem první, prohrál.
„Moc ti to sluší," zašeptal své tanečnici. „Jsi krásná."
Tělem se o něho otřela, až se z toho otřásl, avšak nemohl říct, že by mu to bylo vyloženě nepříjemné. Opravdu byla krásná, avšak v tu chvíli se nemohl přinutit dívat se na ni.Ne když byl v místnosti někdo tak zatraceně dokonalý jako Scorpius Malfoy. Platinové vlasy mu padaly do čela a podtrhovaly tak jeho tvrdý výraz. Bílé přiléhavé triko obtahovalo jeho postavu.
Vypadal skvěle. Byl nádherný, byl naprosto fenomenální. A ten hajzl to určitě moc dobře věděl, když se tam tak přede všemi promenádoval.
Určitě si plně uvědomoval, jak zatraceně dobře v tom tričku vypadal.
Rukama sjel ještě níže. Nasraný pohled jeho přítele jako kdyby ho varoval, ať dá ty ruce okamžitě výš, on však pozadí své partnerky raději zmáčkl.„Můžeme si najít klidnější místo," navrhla mu ta dívka a bez jediného varování se mu přisála na krk.
Dech se mu zadrhl šokem, chtěl jí od sebe odstrčit. Když ale uviděl, jak Scorpiusovi škube v oku, naklonil hlavu a umožnil tak dívce lepší přístup. Vlastně to nebylo až tak nepříjemné, jak očekával. Zvrátil hlavu vzad a zavřel oči. Přerušil tak oční kontakt a prohrál, avšak v tu chvíli mu to bylo naprosto ukradené.
Snad to byl všechen ten alkohol, který jej donutil nahlas úlevně vydechnout.
Cítil teplé ruce, které se mu začaly dobývat pod černé triko.
Hladila ho po těle. V té chvíli úplně zapomněl na vztek, který ke svému kamarádovi cítil a jen tam stál a užíval si sílu toho okamžiku.
Líbilo se mu to, líbilo se mu, jak se ho jemně dotýkala, jak teplé její ruce byly.Merline, možná už chápal, proč mu každý pořád opakoval, že by si měl najít přítelkyni.
Byl jako ve snách, když si ho náhle přitáhla níže a tvrdě jej políbila.
Byl to jeho první polibek. Usmál se. V hlavě měl naprosté prázdno.
Zapletla mu ruce do jeho černých vlasů a zatahala za ně, až jí téměř zavrčel do rtů.
Ztrácel z ní rozum.
Chytil ji za tváře, jako kdyby měla utéct, polibky jí oplácel se stejnou intenzitou.
Jako kdyby nic kolem neexistovalo. Jako kdyby nestál uprostřed místnosti plné lidí s úplně cizí dívkou.
Teplé polibky a její hladké ruce zapříčinily, že se Albus poprvé ve svém životě cítil být skutečně vzrušený.Byl připraven udělat cokoliv, co by po něm v tu chvíli chtěla. Ať už by žádala o cokoliv, dal by jí to.
Byl připraven bez zaváhání udělat největší chybu svého života a kompletně se odevzdat cizí dívce.
Merline, tolik jí v tu chvíli chtěl!
Hravě jej kousla do spodního rtu, cítil, jak se mu podlomila kolena.
Nepřemýšlel, když jí rukou vjel pod šaty, aby mohl cítit její teplou kůži na jejím kulatém pozadí.
„Studí mě tvůj prsten," zamumlala.
Vzdychala mu do úst. S každým dalším vzdechem z jejích úst se Albus více a více propadal do svého šílenství.
Rychlý návrat do reality nastal však ve chvíli, kdy ho od té dívky někdo odtrhl. Otevřel své oči a shledal se s ublíženým pohledem šedých očí.
„Co?" zeptal se a setřásl ze sebe jeho ruku. Proč mu to Scorpius zkazil, když tu byl sám s nějakou dívkou?„Můžeme si promluvit?" zeptal se ho chladným hlasem. „Hned."
„To si nemyslím," odsekl Albus. „Máme tady s.. "
„Claire," představila se dívka a opřela se o Albuse.
„Máme tady s Claire nějakou práci."
Albus jí položil ruku kolem ramen a přitáhl si jí blíž. Nosem jí hravě přejel po tváři. Rty měl rudé od její rtěnky.
Scorpius zatl čelist, nozdry se mu nebezpečně rozšířily, kousl se do jazyka ve snaze ihned na místě tu děvku neproklít.
„Ale já s tebou musím mluvit," trval si na svém. „Hned teď."
Albus už otevíral ústa v protest, Scorpius ho však popadl za předloktí a silou ho táhl ven ze společenské místnosti. Všichni na ně zírali.
„O co ti jde?" rozčiloval se Albus a snažil se mu vyškubnout.„Co to sakra mělo znamenat?" rozkřikl se na něho Scorpius okamžitě, když osaměli.
„Co jako?" nechápal Albus.
„Vždyť ta holka se tam po tobě plazila jako had!" vyčetl mu Scorpius. „Nepřijde ti to nechutný?"
Albus se uchechtl a prohrábl si vlasy, které měl z toho divokého líbání rozcuchané.
„To vážně?" zeptal se klidně. „Prostě máš problém s tím, že jsem si s někým začal?"
„Je to úplně cizí holka!"
„Všechno jsi mi zkazil!" obvinil ho Albus. „Dobře jsem se bavil, než ses objevil!"„Mám se snad omlouvat, že jsem ti tam překazil možnost vyspat se s úplně cizí holkou?!"
Albus neodpověděl, přešel blíže. Alkohol jako kdyby mu dodal potřebnou odvahu.
„Za tenhle školní rok už je to tvoje druhá holka," připomněl mu Albus. „Neměl bys tady dělat scény, protože já se s někým líbám. Je mi jedno, jestli jsi s těma holkama spal, nebo ne, jasný? JÁ se na to musel dívat! JÁ to musel vydržet, tak teď se dívej ty! Vracím se dovnitř za Claire!"
„Nechápeš to!" obvinil ho Scorpius.
„Žárlíš snad?!" uchechtl se Albus. „Žárlíš, že přijdu o panictví dřív než ty?"„Jsi pitomec," obvinil ho Scorpius, brada se mu třásla potlačovaným vztekem. „Tak si za ní jdi! Mně je to úplně ukradený! Vyspi se s ní! Klidně!"
„Já jsem pitomec?!" naštval se Albus. „Vytáhl jsi mě na večírek, kam jsem ani jít nechtěl a vykašlal ses na mě! A když si najdu svou zábavu, tak mi to překazíš? Jdi do prdele, Scorpiusi!"
Chystal se ho obejít a vrátit se dovnitř - dokončit to, co tam začal.
Stalo se to tak rychle, že nestihl zareagovat. Scorp jej popadl za triko, přitáhl si ho blíže a políbil ho.
Zamrzl. Polibek mu neopětoval.
Jen tam stál, oči rozšířené šokem.
Když si konečně uvědomil, co se děje, jemně svého kamaráda odstrčil. Píchlo ho u srdce, když v jeho očích uviděl neprolité slzy.
„Promiň," zašeptal Scorpius a vyděšeně ucouvl o dva kroky vzad.„Strašně se ti omlouvám!"
Než stačil Albus cokoliv říct, zmizel.
Utekl. Nechal ho tam stát naprosto zmateného.
V šoku se svezl podél zdi na zem a vložil si hlavu do dlaní, když si uvědomil tu šokující pravdu.
Líbilo se mu, že ho Scorp políbil.----
Dneska asi plním přání svým čtenářům. 🤭❤️
ČTEŠ
Ozvěny zlomených srdcí. |Scorbus, Dramione
Fanfiction3. díl příběhu Ale proč? je tady. Příběh Draca a Hermiony ještě ani z daleka neskončil. Všechno se zamotává a Albus a Scorpius se budou muset vypořádat s problémy minulosti i nástrahami budoucnosti.