Věnováno Annie_annika <3
---------
Líbal ji dravě a dychtivě. Vzdychala jeho jméno, tahala ho za vlasy.
Nebyl by schopný říct, jak přesně se objevil u Claire v pokoji - konkrétně v její posteli, avšak dokonale si vzpomínal na to, kolik alkoholu stihl vypít, než si pro něho přišla.
Rukou zabloudil pod její halenku. Vzdychl nad tím, jak hladká byla její kůže.
Scorpiusova kůže je určitě taky jemná. Čistá. Bílá jako sníh.
Nespokojeně zamručel. Ať se snažil sebevíc, nedokázal zapomenout chuť jeho rtů.
Líbala ho na krku svými hebkými rty, škrábala ho na odhalených ramenou.
Byl připravený dát jí vše, CHTĚL jí dát vše, ale z nějakého důvodu se cítil provinile.Nikdy neposlouchal, když mu James dával nevyžádané rady o dívkách, ale pamatoval si jednu věc. Pamatoval si, jak mu tehdy bratr - jentak mezi řečí u televize - řekl, že nejlepší je na to jít pomalu. Dostat dívku na pokraj šílenství a až pak jí dát to, co chce.
Ale bylo to tak zatraceně těžké!
Kousl jí do krku, prohla se v zádech.
Její zlaté vlasy se rozprostíraly na bílém polštáři. Albus přemýšlel, jak by asi vypadaly ty nejkrásnější platinové vlasy takhle rozcuchané.
Nepřestával jí rukou hladit po břiše, vědom si toho, že na Scorpiusově břiše by cítil jeho nevelké svaly obtažené jeho čistou kůží.
Nad tou představou zavzdychal snad nejvíc nahlas za celou dobu.Velice neohrabaně stáhl Claire její halenku přes hlavu. Rukama jí hladil po odhaleném hrudníku.
Merline, Merline, Merline!
Nemohl se na ni vynadívat.
Rukama sjela až k pásku jeho kalhot, který po chvíli rozepla.
Rukou přejela po bouli v jeho džínách. Prohl se v zádech, vzdychl.
Merline, Merline, Merline!
Prudkým pohybem ho převrátila pod sebe, nabídla tak Albusovi pohled na ženské tělo z úplně nové perspektivy.
Stáhla mu kalhoty a když se poprvé dotkla jeho holé chlouby, zavrčel téměř jako zvíře. Boky jí vycházel vstříc.
Scorpius měl nakonec pravdu, když mu říkal, aby na ten večírek šli, že si to tam užijí.
Scorpius...Pohlédl na Claire ve snaze zahnat nevítané myšlenky na svého nejlepšího přítele. Jeho tělo bylo pohlcené okamžikem, ale jeho opilá mysl nedokázala přestat přemýšlet.
Až ve chvíli, kdy ucítil teplé vlhko jejích úst, se kompletně uvolnil.
Nechal ji, aby si dělala, co chce.
Usmíval se. Měl zavřené oči a jen jí šel opatrně boky naproti. Bylo to úžasné.
Na moment přestala a vrátila se k němu, aby ho mohla políbit, než společně zajdou o mnoho dál.
„Jsi úžasný," zašeptala mezi polibky. Její teplé ruce jej hladily po těle.
„Ty jsi úžasná," vydechl a pohlédl jí do očí. „Nepřestávej."
„Líbí se ti to?" zeptala se potěšeně.
„Jo, Scorpiusi, líbí," vydechl zasněně. „Nepřestávej."Claire se viditelně zarazila. Její ruka se zastavila v pohybu zpět do jeho klína.
„Cože?" zeptala se.
„Nepřestávej, Claire," pobídl jí. „Prosím tě o to."
Claire se od něho odtáhla, zmateně na ni pohlédl.
„Udělal jsem něco špatně?" zeptal se, když si rychle oblékla svou halenku zpět a skryla tím své poprsí. „Co to děláš?"
„Odcházím," odsekla uraženě a zapla si svou sukni.
„Počkej," zastavil ji Albus. „Co se děje?" Claire na něho hleděla se zradou v očích.
„Pokukuju po tobě už nějakou dobu," řekla a sklopila zrak. „Cítila jsem se šťastně, když jsi se mnou dnes začal tančit, myslela jsem, že o mě máš zájem! Cítila jsem se s tebou skvěle!"
„Taky jsem se cítil skvěle," řekl. „Co to s tím má co dělat?"„Řekl jsi mi Scorpiusi," zašeptala téměř plačtivě. Albus se zarazil. Nervózně se zasmál. „To jsem určitě neřekl!"
„Ale řekl!" odsekla a vydala se ke dveřím, ačkoliv to byl její pokoj, kde se nacházeli.
„Claire!" volal za ní. „Byl to omyl! Přeci si tím nenecháme zkazit večer, ne?" Hlasité bouchnutí dveří bylo jeho odpovědí.
S povzdechem zády padl do peřin.
Idiote, idiote, idiote, idiote, idiote.
„Aspoň jsi to mohla dokončit," zamumlal si pod nos a neochotně se zvedl. Pomalu se oblékl a vrátil se na večírek. Polovina lidí už odešla, asi bylo pozdě. Ať se ale snažil jakkoliv, Claire toho večera už neviděl, vrátil se proto zpět k alkoholu.
ČTEŠ
Ozvěny zlomených srdcí. |Scorbus, Dramione
Fanfiction3. díl příběhu Ale proč? je tady. Příběh Draca a Hermiony ještě ani z daleka neskončil. Všechno se zamotává a Albus a Scorpius se budou muset vypořádat s problémy minulosti i nástrahami budoucnosti.