Místo výkladu učitele se soustředil na Scorpiusovu ruku. Tak bledá a velká. Dlouhé, štíhlé prsty.
Merline, způsob jakým mezi těmi prsty držel svůj brk!
V ústech měl sucho. Nemohl se od těch rukou odtrhnout. Jako kdyby tu ruku stále cítil na své hrudi, jak jede pomalu nahoru.
Myšlenky, které se mu honily hlavou ho nutily pevně zatínat čelist. Nesměl na sobě dát nic znát.
Kousl sám sebe do tváře při představě Scorpiusových prstů v jeho ústech.
Nenápadně si podepřel hlavu, aby se o chvíli později mohl kousnout do prstu, když jej napadlo, že by to nemusela být jediná věc, kterou by měl v ústech.
Scorpius se podrbal na krku. Jeden rychlý pohyb, který však způsobil, že se Albusův dech zadrhl.
Ta otravná potřeba kousnout ho do jeho bledého, čistého krku, byla zpět. Povzdechl si. Scorpius na něho pohlédl.
Rty měl nádherně růžové, na jeho porcelánové pleti úplně svítily.
„Jsi v pořádku?" zeptal se tiše.„Ne," zamumlal Albus při pohledu na jeho perfektní tvář. „To teda vážně nejsem."
„Stalo se něco?" podivil se Scorpius okamžitě, položil mu ruku na předloktí. „Není ti dobře?"
„Já -," Albus se zarazil. Polkl. „Já myslím, myslím, že jsem..Já jsem.. No já..Já jsem asi.. Trochu.. Trochu jsem.. Vzrušenej."
Scorpius odvrátil pohled. Vytřeštěné oči upíral před sebe. Albus nemohl uvěřit tomu, že to doopravdy vyslovil nahlas.
Avšak Scorpius udělal něco, co rozhodně nečekal. Popadl jeho ruku a do dlaně mu napsal: dneska 20:00 koupelna prefektů ;)
Mrkající smajlík?! Co znamená mrkající smajlík? Merline! Proč si s ním chtěl dávat sraz? A PROČ V KOUPELNĚ?
Vyměnili si rychlý pohled a poté oba znovu stydlivě odvrátili zrak.
Albus si znovu skousl prst při představě toho, co by se tam mohlo stát.Merline, tohle bude šíleně dlouhý den!
---
Stál před koupelnou prefektů, spocené dlaně si otřel do kalhot, než konečně tiše zamumlal heslo a vešel dovnitř.
Nervózně se usmál, když uviděl Scorpiuse, který tam na něho už čekal.
„Ahoj," zamumlal Albus, srdce mu bušilo šíleně rychle.„Ahoj," pozdravil ho zpět Scorpius. Jediným mávnutím hůlky spustil všechny kohoutky, ze kterých se okamžitě začala valit teplá voda.
Dech se mu zadrhl, když si Scorpius začal rozepínat kalhoty.
„Co-co to děláš?" zašeptal Albus.
„Jdu se vykoupat, přeci," odpověděl Scorpius s úsměvem, když si stáhl kalhoty až ke kotníkům.Poté si sundal košili a nakonec před ním stál jen ve spodním prádle.
Vypadal naprosto božsky. Jeho tělo bylo umění, socha tesaná samotným Bohem.Scorpius se usmál, vypl přívod vody a vlezl si do horké vody.
Ležérně se lokty opřel o okraj, takže Albus mohl stále vidět jeho krásnou hruď.„Jdeš taky?" zeptal se a vyklenul na něho své obočí.
Albus cítil, jak se mu třesou ruce, když si začal rozepínat knoflíčky své košile.Styděl se za své tělo. Nelíbilo se mu, že ho Scorpius pozoroval.
Bál se, že se mu nebude líbit. Jak by se mu mohl někdy vyrovnat?Co nejrychleji se svlékl a celý rudý jen ve spodním prádle vlezl za svým přítelem. Opřel se o okraj asi dva metry od Scorpiuse.
Potopený byl až po krk, protože se styděl. Hleděl na klidnou hladinu vody a přemýšlel, co se asi stane teď.
Scorpius se zaklonil a namočil tak své vlasy. Albuse to donutilo se usmát. Byl tak nádherný!
Pohlédli si do očí. Albus by přísahal, že Scorpius nemůže být krásnější, když ho nyní viděl s mokrými vlasy.
Vypadal perfektně.A Albus si sobecky přál, aby ho takhle mohl vidět jen on, aby ho takhle mohl pozorovat už navždycky.
Po malé chvíli zaznamenal, že se Scorpius přiblížil blíže k němu, poté znovu a znovu, až se nakonec začali líbat.
Albus se usmíval rozhodnutý užít si každý okamžik, který jen mohl.
„Povíš mi z čeho jsi byl dneska vzrušený?" zašeptal mu Scorpius do ucha.Albus doopravdy doufal, že se k němu Scorpius nepřiblíží ještě víc, protože jinak by poznal, že je vzrušený i teď.
„Z tvých rukou," zamumlal a sklopil zrak, jak se zastyděl. Scorpius se zasmál, chytil ho pod bradou a donutil ho znovu mu pohlédnout do očí, než jej začal znovu, tentokrát pomaleji líbat.
„Máš.. Merline, to bude znít hloupě," mumlal Albus nervózně, když se odtáhli. „Máš nějaké zkušenosti?"
Scorpius přikývl. Albusovo obočí vyletělo vzhůru.
„COŽE? S kým? Kdy? Jak? Co všechno?" začal se vyptávat.Scorpius se vedle něho znovu zapřel o lokty a pohlédl nahoru. „Minulý rok v létě, když jsem brigádničil u táty v kavárně."
Albus mlčel, nechal ho pokračovat. „Pracoval jsem tam s jedním mudlovským klukem," zamumlal a sklopil zrak. „Spali jsme spolu."
Albus nemohl uvěřit vlastním očím. Scorpius? TEN Scorpius? Scorpius nevinný Malfoy? Scorpius nevinný Malfoy že už nebyl panic?
„A-kdo.. Kdo byl kdo?" zamumlal Albus po chvíli. Scorpius se na něho nechápavě podíval. „Myslím, jestli jsi byl.. Nebo.."
Scorpius se okamžitě usmál, když si uvědomil, o čem to Albus mluví, kousl se do rtu, neb mu to přišlo roztomilé. „Právě se mě tu ptáš, jestli jsem byl top nebo bottom?"
Neměl nejmenší tušení, co to vlastně znamená a tak se zamračil.
„No," zamumlal. „Asi jo."
Scorpius se znovu zasmál.„Na to si budeš muset přijít sám," řekl tajemně, než se k němu nahl a znovu ho políbil. „A co ty?"
Albus se uchechtl. „S Claire to nedopadlo," řekl s úsměvem. „Takže moje dosavadní zkušenost je tak akorát.."
„Ano?" pobídl ho Scorpius zvědavě a naklonil hlavu na stranu. Albus se styděl, nechtěl o tom mluvit, ale věděl, že by to nebylo fér, když sám přiměl Scorpiuse o tom mluvit.
„Chvíli mi ho to.. Kouřila."
„A líbilo se ti to?" zeptal se Scorpius, jeho čelisti se zatly. Albus mu ale nechtěl lhát a tak jen přikývl.Scorpius ho popadl za boky a jediným pohybem ho posadil na kraj veliké vany. Nenápadně si prohlédl Albusovu bouli ve spodním prádle.
„Ode mě se ti to bude líbit víc," prohlásil rozhodně, než mu stáhl i ten poslední kus látky, kterým se Albus mohl zakrýt.
Srdce mu bušilo nervozitou šíleně rychle. Hleděl na Scorpiuse, bál se, že se mu nelíbí, že se mu Scorpius vysměje, že je ošklivý.
„Nestyď se," zamumlal Scorpius než se poprvé dotkl jeho penisu. „Jsi krásný."
Zvrátil hlavu a snažil se rozdýchat fakt, že se to skutečně děje.
Místností se začaly ozývat vzdechy symbolizující, že se mu skutečně moc líbilo to, jak mu Scorpius svými ústy dělal dobře.
Scorpius na něho hleděl. Užíval si ten pocit, moct Albusovi dopřát to, co chtěl. Co on sám upřímně toužil udělat už dlouho.
Albus si v tu chvíli, kdy vyvrcholil do úst svého nebezpečně krásného nejlepšího přítele, uvědomil jednu velice důležitou věc.
Rozhodně nebyl heterosexuál.
---
Já se omlouvám. Já za to nemůžu!Moje prsty to psaly a neporadily se s panem mozkem. 😂😭
ČTEŠ
Ozvěny zlomených srdcí. |Scorbus, Dramione
Fanfiction3. díl příběhu Ale proč? je tady. Příběh Draca a Hermiony ještě ani z daleka neskončil. Všechno se zamotává a Albus a Scorpius se budou muset vypořádat s problémy minulosti i nástrahami budoucnosti.