„Mhmm..." Yaku zapředl, když si Lev hrál s jeho vlasy. Byli spolu sami v Levově pokoji a Yaku byl opřený o jeho hrudník a pro jednou se nechoval jako netykavka.
Když spolu byli takhle o samotě, Yakuovi nijak zvlášť nevadilo, že se ho Lev dotýkal... Ba dokonce mu to možná bylo i příjemné.
Ovšem jakmile se ocitli na veřejnosti, z jeho přítele se najednou stával pitomec, který mu neustále pil krev. A to je vlastně asi takový koloběh života. Lev otravuje Yakua, Yaku mu nadává, Tetsuro se směje, jak posedlý ďáblem a ubíhá jeden den za druhým.
Nikomu to nikdy nepřipadalo divné, tedy až do momentu, kdy se ti dva tak trochu líbali v kumbále... Možná to bylo proto, že Yaku prohrál sázku s Levem a možná taky částečně proto, že bylo Nekomské libero výjimečně v náladě.
Jenže tuhle situaci tak trochu objevil jistý Yamamoto. Ne že by byl drbna, ale byl schopný ty dva pěkně podusit a říct to... No... Jednoduše celému týmu.
„Co chceš za slib mlčenlivosti?" zeptal se Yaku a Lev nevycházel z údivu, že jeho přítel ještě Yamamota nenakopnul.
To už byl však onen smečař na útěku do tělocvičny, samozřejmě s jediným úmyslem - rozhlásit onu novinu.
„Já ho zabiju," řekl nečekaně klidně Yaku a promnul si spánky.
No a tak nějak se Nekoma dozvěděla o vztahu těch dvou. Nutno podotknout, že Yamamoto se Yakuovou zásluhou další týden nepostavil...
Takžee... Ponaučení? Nevím, neserte Yakua, nelíbejte se v kumbále a čtěte moje oneshoty. :)
Helloo! Je to krátký a úplně o hovně, já vím... Ale snažím se! Aspoň víte, že ještě pořád žiju. No... Každopádně tyhle oneshoty pomalu ale jistě spějou ke konci. Watt už pro mě není to, co býval a už nemám moc nápadů. Jestli máte nějaké nápady, co bych mohla napsat jako oneshot, budu za ně moc ráda. A vidíme se zase někdy. Možná třeba i u jiné knihy. Bůh ví co za projekty ještě začne moje já o půl jedné ráno.
ČTEŠ
Haikyuu (oneshots)
FanfictionDřív tohle byla prostě kniha plná jednodílovek, což je vlastně i teď, ale s každým jedním dílem si čím dál tím víc uvědomuju, že se tahle kniha stala místem, kde jsou úžasní a chápaví lidé na jednom místě. Děkuju vám všem za krásné komentáře, které...