AsaNoya

544 23 60
                                    

To si snad dělá srandu? Jak mám tohle vypočítat? říkal jsem si. Panebože já tak nesnáším písemky! Ještě chvíli jsem si lámal hlavu s matematickými příklady, ale pak jsem se na to stejně vykašlal. Jednoduše jsem prostě nechal test nevyplněný, napsal tam svoje jméno a lehl si na lavici. Když se pak písemky sbíraly, učitelka se na mě podívala vyčítavým pohledem. Jako vždy mi sdělila, že se musím začít snažit. Kývl jsem hlavou a hned co se otočila, obrátil oči v sloup. Dál už jsem nic moc nevnímal. Vlastně jsem se ze svého přemýšlení probudil až když k naší třídě přišel z vedlejší třídy Tanaka, abychom spolu mohli jít na trénink. Když jsme vešli do tělocvičny, Tanaka hned běžel ke Kiyoko. Mám ji rád, ale nikdy jsem ji neměl rád tak jak to vypadá. Rád jsem ji s Tanakou otravoval, ale vždycky jsem to bral spíš ze srandy. Teď když jsem si uvědomil svoje city k Asahimu, nemám důvod ji dál štvát. Bohužel se moje počínání nemohlo obejít bez překvapených pohledů. Všichni včetně Tsukishimy na mě koukali jako na zjevení a já si hlasitě povzdechl. „No tak už mě nezajímá nesmyslné otravování Kiyoko, prostě mi došlo že je to hloupé, protože mám celou dobu rád někoho jiného a Kiyoko vnímám jenom jako dobrou kamarádku." řekl jsem a všichni na mě vyvalili oči. Já ty svoje dnes již podruhé obrátil v sloup a šel se převléct. 

Co to sakra bylo? Noya neměl Kiyoko rád víc než jen kamarádku? Mám u něj nějakou šanci? Svitla mi naděje. Pak ale zase klesla, když jsem si uvědomil, že Noya řekl, že má rád někoho jiného. Ach jo... Když se vrátil už převlečený do svého dresu, vypadalo všechno normálně. Byl impulzivní a blbnul s Tanakou jako vždycky. Jediné co se změnilo byl jeho přístup ke Kiyoko. Z jedné strany jsem byl rád, že už se nebudu muset dívat jak za ní Noya běhá, protože jsem jí záviděl, ale na druhou stranu mě mrzelo, že jsou moje šance stejně velké jako předtím, protože má rád někoho jiného. 

„Nishinoya Senpai!" křikl na mě Hinata, když jsem opustil tělocvičnu. „Co potřebuješ Shoyo?" zeptal jsem se a energicky se na něj otočil. Strašně rád si s ním povídám, je vždy strašně milý. „Mám na tebe seriózní otázku." řekl a já hodně zbystřel. Moc se nestává, že by byl Shoyo vážný. „Povídej..." odpověděl jsem trochu zaskočeně a on pokračoval. „Je ten koho máš rád Asahi-san?" zeptal se a já na něj zůstal koukat jako vyoraná myš. „J-jaks to uhodl?" vylezlo ze mě. „Takže ano?" zeptal se s velkou nadějí v hlase a já opatrně přikývl. „Jo!" zajásal a já se na něj zmateně podíval. „Noyo promiň, ale jsi slepý?" zeptal se mě a já na něj ještě víc vyvalil oči. „Ne?" odpověděl jsem. „Vždyť je úplně jasný, že je do tebe Asahi blázen. Každý v týmu to vidí, jen ty ne." „Myslíš to vážně?" On přikývl a já se v duchu zaradoval. „Musíš mu to říct!" výška nadšeně. Jen jsem kývl hlavou, pak jsem se s ním rozloučil a odešel domů. 

Po cestě mě napadl naprosto geniální nápad. Rozhodl jsem se, že Asahimu svoje city vyznám pomocí písničky. Bohužel jsem si na žádnou nemohl vzpomenout. Znám sice spoustu zamilovaných písniček, ale každou která mě napadla jsem okamžitě zavrhl. Jelikož bych sám nejspíš stejně žádnou nevymyslel, rozhodl jsem se hned po příchodu domů napsat Kiyoko, která se v těchto věcech definitivně vyzná nejlíp. Vysvětlil jsem jí celou situaci a ona mi okamžitě nabídla písničku. Našel jsem si ji na internetu a poslechl si ji. Okamžitě jsem si ji zamiloval. Poděkoval jsem Kiyoko za pomoc a začal se učit její text. 

(Takže, jestli neznáte písničku La da dee od Codyho Simpsona tak si mazejte zapnout YouTube a pustit si ji, protože bez toho by bylo pokračování trochu nezáživné. Navíc je to naprosto perfektní písnička, kterou jsem k shipu Asanoya prostě musela zakomponovat. Kdyby to někoho zajímalo tak je to moje nejoblíbenější písnička. Jestli znáte tak prostě čtěte dál.)

Už po chvíli poslouchání jsem text uměl naprosto perfektně, protože je to vážně chytlavé. Spokojeně jsem si lehl do postele a usnul. Ráno jsem se celý natěšený vydal do školy a začal přemýšlet nad tím kdy to vlastně udělám. Rozhodl jsem se, že by bylo fajn kdyby u toho byl celý tým. Odhodlal jsem se poprosit Daichiho, aby trénink ukončil trochu dřív a já mohl Asahimu zazpívat. Hned ráno jsem šel za ním do třídy a sdělil mu co jsem potřeboval. Samozřejmě mi vyhověl a měl z mého plánu upřímnou radost. Bylo na něm vidět, že se těší. Upřímně i já byl natěšený. Jsem si skoro jist, že můj výraz připomínal dítě, kterému někdo slíbil, že ho vezme na pouť. Teď už zbývalo jen přežít školu... I přes to, jak moc se mi škola vždy táhne by mě nikdy nenapadlo, že můžou být vteřiny tak dlouhé. Na tréninku to nebylo o nic moc lepší. Normálně mi to vždy uteče dřív, než bych řekl švec, ale dneska jsem si přál konec co nejdřív. Když pak Daichi konečně trénink ukončil, moje srdce začalo tlouct jako splašené. Ten adrenalin byl vážně úžasný. Všichni se šli převléct a pak se na pokyn Daichiho vrátili do tělocvičny. „Tak jo! Určitě by vás zajímalo proč jsem ukončil trénink dřív. Nejdřív si prosím sedněte do kruhu." řekl Daichi a všichni se posadili na zem. „Můžeš Noyo." všechny pohledy se obrátily ke mně a já mohl konečně začít. „Asahi, musím ti něco říct." vypravil jsem ze sebe a s pohledem zabodnutým do jeho očí jsem začal zpívat. Asahi nejdřív vypadal, že nechápe, ale čím déle jsem zpíval tím šťastněji vypadal. Při druhém refrénu už mu tekly slzy a já se jim taky moc dlouho neubránil. Přisunul jsem se blíž k němu a naše těla dělilo asi dvacet centimetrů. Když jsem dozpíval Asahi roztáhl ruce a přitáhnul si mě blíž k sobě. Sedl jsem si do jeho klína a obmotal mu svoje ruce kolem pasu. „Miluju tě Yuu" řekl. „Taky tě miluju Asahi" odpověděl jsem mu a trochu víc se mu zavrtal do hrudi. On se po chvíli odtáhl a věnoval mi něžný polibek, který jsem mu ochotně opětoval. Celý tým kolem nás se roztleskal a já v tu chvíli cítil, že můj život už nemůže být lepší.

Hello guys. Doufám, že se líbilo. Mám na vás tři dotazy. 

První otázka:

který ship první? UshiTen, SakuAtsu, OsaSuna?

Druhá otázka:

Mám napsat ship NarKino?

Třetí otázka:

Který ship? Máte 5 možností. 

1.Enoshita bude s Tanakou a Kiyoko bude s Yachi

2.Kiyoko bude s Yachi a Tanaka s Enoshitou budou oba single.

3.Tanaka bude s Enoshitou a Kiyoko s Yachi budou obě single

4.Všichni budou single

5Tanaka bude s Kiyoko a Enoshita bude s Yachi

Haikyuu (oneshots)Kde žijí příběhy. Začni objevovat