15. Fejezet

20 4 0
                                    

Reggel arra keltem, hogy valami nedves éri az arcom másodpercenként. Először azt hittem Taehyung az. Gondoltam is magamban, hogy ugye milyen romantikus? Első randi után az arcodat csókolgatva kelt. Ám nem ő volt, hanem Yeontan áldott meg egy gyors és önkéntes arcmosással. Csak nevetve arrébb toltam, mivel Hayan is keltett már így egy párszor. Még mindig nevetve kiszálltam az ágyból, és kócosan, Tae pólójában elindultam ki a konyhába, ahonnan mennyei illatok áradtak ki.

Beérve láttam, hogy Taehyung nekem háttal – talán valamit vághatott, vagy nem is tudom –, a tegnap felvett mackójában feszít. Mivel még nem észlelte, hogy itt vagyok, így alkalmam nyílt feltérképezni az egész hátát, és kaptam is az alkalmon – hülye lennék ha nem.

Nem egy kigyúrt állat, de igen izmos, és széles vállai vannak ahhoz képest. A lapockái teljesen látszódnak, a dereka kellőképpen vékony, és remekül illeszkedik a csípőjére a nadrág. Lassan mögé sétálok, és átölelem a hátát. Igen, sokkal jobb, mint amire számítottam. Olyan kellemes őt ölelni, mint mikor beleülsz egy kád melegvízbe.

- Jó reggelt – szólalt meg rekedtes hangján, ami minden lányt zavarba hozna szerintem, ez mellett irtó szexi, és beindítja a fantáziám, de inkább csak jobban átöleltem.

- Neked is. Mi jót főzöl? – kukkantottam el mellette a pultra, amin éppen bacont darabolt. Megfordult és adott a számra egy rövid puszit, majd a konyhaszigetre helyezett 2 tányért. Én, hogy ne legyek útban, felhuppantam az üres pultrészre és Taehyung-ot figyelem, ahogy belehelyezte a  baconokat egy serpenyőbe, és elkezdte pirítani őket.

- Gondoltam örülnél egy finom reggelinek, és mivel hamarabb felkeltem, így neki álltam. Éppen angol reggelit próbálok készíteni – mosolygott édesen, majd elővett pár darab tojást, és amint kész lett a bacon, beleütötte őket is a serpenyőbe. 

- Segítsek? – fürkésztem az arcát, amint láttam, hogy megvakarta a tarkóját, mi is a következő alapanyag.

- Nem kell, már eszembe jutott mi a kövi.

Még körülbelül 10 percig készítette a dolgokat, majd miután mindennel megvolt, tálalta és ő is leült elfogyasztani.

- Ez isteni – nyeltem le az első falatot, és így is gondoltam. Rendesen van fűszerezve, el van benne találva minden, eléggé megvannak sütve a dolgok, egyszóval mennyei. Ez a pasi nem csak romantikus, figyelmes, hanem még főzni is tud. Azon sem lepődnék már meg, ha kötélugró lenne. Emelem kalapom, nem mondható el minden fiúról, férfiról ez. Sőt még sok lányról sem, de tisztelet a kivételnek.

- Köszönöm, nem szoktam sűrűn főzni, hiszen az irodában ugye van ebédlő, így nem szorulok rá az itthon főzésre minden nap, csak hétvégén szoktam – felelte szégyenlősen, majd mivel mindketten megettük, a mosogatóba helyezte a tányérokat.

- Érthető, én is így vagyok sokszor, csak vacsorára dobok magamnak össze valamit munka után – álltam fel, majd a neki álltam elmosni a koszos tálakat.

- Hagyd abba! – szólt rám Tae, mire egy pillanatra megilletődtem, de nyugiban folytattam tovább. –Yoora, hagyd csak, majd én megcsinálom.

- Hagy csináljam meg én, ha ebben sem segíthetnék, bűntudatom lenne, hogy nem csináltam semmit – válaszoltam neki. – Látod, már kész is.

- Nekem elég az, hogy itt vagy. Ne legyen bűntudatod ezért – támaszkodott meg a pultban a derekam mellett, így engem bekerítve. Lehajolt, és nekem esett. Most követelőző és mohó volt ez a csók. Csak úgy faltuk egymást, és egyszer csak a pulton találtam magamat – újra –, majd lábammal körbe kulcsoltam Taehyung derekát. – Mellesleg – vált el egy pillanat erejéig – Irtó dögösen nézel ki – mérte fel az egész testem.

Akarva-akaratlanul Taehyung ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora