31. fejezet

10 3 0
                                    

Taehyung szemszöge

- Jó reggelt, Napsugaram! – köszöntöttem vigyorral a gyönyörű lányt, akit annyira szeretek.

A haja kócosan állt, az arcán egy csík mélyedés volt, gondolom az ágy nyomódása. Álmosan tekintett rám, és még öt percet kért, had aludjon. És hát ki vagyok én, hogy ezt ne engedjem? Na igen, Kim Taehyung vagyok, aki már reggel is kanos, és kissé enyhíteni kell ezt, szóval enyhíteni is fogom.

Apró puszikkal hintettem be azt a felületet, amit még nem takart takaró, ami éppenséggel az oldala volt, így hát ott kezdtem a pusziosztást.

Már a hasánál tartottam, mikor egy hirtelen ötlettől vezérelve bebújtam a paplan alá, egyenesen Yoorához, vagyis inkább a combjaihoz. Mivel egy rövidnadrág volt rajta könnyen tudtam érinteni, puszilni a területet, amit apró nyöszörgéseket váltott ki az alanyból, ha jól hallottam. A kezeim se tétlenkedtek, Yoora nadrágját félrehúzva kezdtem el ingerelni a lágy punciját, melyre egyre hangosabb reakciókat hallatott. A nadrágot óvatosan lehúztam, hogy még félálomban legyen –, bár egy ilyen kényesztetéstől ledöbbennék, ha nem lenne fent –, majd a bugyit félre húzva érintettem a nyelvemet a már forró nőiességéhez. Hirtelen rándult egyet az ágyban, ami megmosolyogtatott, de nem tántorított el attól, hogy abba hagyjam, sőt. A csípőjét lefogva nyaldostam, szívtam, néha még haraptam is a nedves ajkakat. A nyelvemet lassan bedugtam a szűk lyukba, mire egy hangos sikoly hagyta el Yoora ajkait. Egyből tudtam, hogy ide fel fog jönni valaki. Be is bizonyosodott, hiszen két perc múlva már sűrű kopogások zaja töltötték ki a szobát.

- Yoora drágám, minden rendben? – kiabált be Meungi, Yoora anyukája.

Élvezve a helyzetet, mélyebbre dugtam a nyelvemet, ami Yoorából egy még hangosabb nyögést váltott ki. Piszkosul élveztem.

- Igen anyah, minden okééé – kiabált vissza megrökönyödve, mert máshogy nagyon nem tudott – éppenséggel miattam.

- De akkor miért sikítottál? – érdeklődött továbbra is.

- Mert... Mert rosszat álmodtam. De Tae meg vígasztalt – válaszolta lihegve, de még mindig bírta, így gyorsabb tempóra kapcsoltam. Erre lenyúlt a fejemhez, és a hajamba túrt, majd kicsit hátrébb húzta a fejemet a hajamnál fogva.

- Rendben kincsem. Szólj, ha bármi van – mondta, és valószínűleg el is ment.

Szabad a terep.

Úgy faltam Yoora pináját, mintha fagyi lett volna. Már szinte elvesztem benne, mikor az egész fejemet a combjai közé nyomta. A nyelvem teljesen benne volt, közben az ajkaimmal a csiklóját ingereltem, mire pár percen belül remegve ráélvezett az arcomra. Mosolyogva kibújtam a paplan alól, arcomon fehér folyadékkal.

Az éjjeli szekrényen lévő zsebkendőtartóból kivettem egy zsepit, és végig töröltem az arcomat ott, ahol nem tudtam lenyalni az élvezet nyomait.

Yoora a plafont pásztázta kielégült arccal.

- Ez volt a szülinapi ajándékod második része. Kicsit késtem vele, de jövőre kárpótollak a jó időzítéssel, ígérem. – Néztem a szemébe, amik egy néma „köszönömöt" sugalltak. – A kari ajidat este kapod meg.

- De Taehyung, nem kell semmilyen ajánd- - nem engedtem, hogy befejezze, az ajkára tapadtam – ám most az arcán lévőre.

Hát mondjuk azt, hogy az az ajándék, amit adok majd neki, az főleg nekem kedvez, ha felhúzza, de a nők szeretnek szexi fehérneműt kapni, nem?

- Na, öltözzünk fel, és menjünk le reggelizni – húztam fel magammal a lányt, akin félre állt a bugyi, de úgy látszott, hogy őt nem nagyon aggasztja. Mosolyogtam egy jót ezen, majd a saját fürdőjébe belépve mostam meg az arcomat és a fogamat. Gyorsan felöltöztem, egy szürke pólót és egy fekete farmert vettem magamra, majd vártam az ágyon ülve, hogy végezzen a barátnőm. Közben végig őt néztem, ahogy ugyanazt csinálta meg, mint én, csak ő még a haját is kifésülte. Büszkén figyeltem, ahogy semmi sminket nem kent az arcára. Hibátlan volt az arca, szóval nem is kell rá semmi vakolat. Mondjuk, ha ő akarna tenni, akkor tegyen, de nekem mindig is a természetesség tetszett.

Akarva-akaratlanul Taehyung ff.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin