Taehyung szemszöge
Éppen Yoora lakását hagytam el, közben Jungkook volt kihangosítva a telefontartón. Nem is nagyon figyeltem rá, hiszen csakis Yoora járt az eszemben. Megőrjít ez a csaj, egyszerűen kikészít. Eddig egy lánnyal sem volt ilyen a kapcsolatom, mondjuk a legtöbb mind futókaland volt, csupán 2 komolyabb volt, de azok is régebben. Így hát fogalmam sem volt, hogy is kéne viselkednem, mit kéne mondanom, meg minden ilyen, ezért hát Jungkook-tól kértem tanácsot, aki már történetesen kapcsolatban van - legalábbis ő ezt mondja. És aki már 3.-jára szólongat.
- TAEHYUNG - kiabált bele a mikrofonba.
- Ne ordíts már, itt vagyok, csak elkalandoztam - válaszoltam neki, miközben pirosat kaptam.
- Csak nem a kiscsaj jár a fejedben? Ennyire be jön? - kérdezte, és érzem, hogy huncut fejjel néz.
- És ha igen? Nekem legalább értelmes dolgokon jár az eszem, Mr. szexmániás - csaptam le a magas labdát.
- Óhh, tudom én, hogy azért neked is vannak ám olyan gondolataid, mint nekem, csak nem olyan sűrűn - nevetett.
- Jó, nem tagadom, de nekem tényleg nem az körül forog folyton az agyam, oké? Na, de veletek mi a helyzet? - parkoltam le a házam előtt, és indultam be, ahol a kanapéra vetettem magam.
- Minden ok, elvagyunk - felelte lazán.
- És már megkérdezted, hogy lesz-e a barátnőd? - kérdeztem meg.
- Aham, és igent is mondott. Tetszett Yoorának a park? - érdeklődött.
- Elvolt ájulva. Köszi, hogy segítettél.
- Nincs mit. Elkéne vinni őket megint bulizni, nem? - vetette fel, közben valamit szeletelhetett, úgy hallottam.
- Hát jövőhéten biztos nem, mert nála vacsizunk - említettem meg gyorsan.
- Te, mikor akarod megfektetni? Nem vagy fusztrált? - kérdezte, de nem válaszoltam egyből. De, ami azt illeti nagyon is fusztrált vagyok, és nem segít egyáltalán, hogy egyre csinosabban öltözködik Yoora. Reggel meg pláne nem volt könnyű úgy, hogy az én ruhámban, melltartó nélkül, teljesen kócos hajjal feküdt az ágyamban. Gyorsan könnyítenem kellett magamon, mielőtt felébredt, mert ha nem történt volna meg, akkor letepertem volna szegény lányt.
- Nem akarom elsietni a dolgokat. Nagyon tetszik, és van benne valami rejtélyes, ismeretlen, ami ismerőssé teszi őt. Tudod, amit mondtam is neked, az álom - emlékeztetem a visszatérő álmomra egy kislányról, aki fogalmam sincs, hogy ki, mégis ismerős. - Fusztráltnak pedig fusztrált vagyok, reggel még könnyítenem is kellett magamon, mert letepertem volna csórit.
- Ja ja, tudom. Hát tesó, fogalmam sincs mi lehet az az álom. Valamivel tuti összefügg - válaszolt a mondatom első felére. - A reggelt illetően pedig, teperted volna le, még jobban beléd szeretne - röhögött.
- Na, de leteszem már, később még beszélünk erről a buliról, jó? - hagytam figyelmen kívül a megjegyzését.
- Oksa, na csá! - köszönt el és le is tette.
A tévét néztem, és az estén agyaltam. Egyszerűen gyönyörű volt. Soha nem láttam még hozzá hasonlót, és amint a közelében leszek, egyből elfelejtem, hogy mit akartam mondani, kiszárad a szám, izzad a tenyerem és a körmöm rágom. Tudom, elég rossz szokás, de ha ideges vagyok, mindig ezt csinálom. Szóval, mikor Yoorával vagyok, fogalmam sincs, hogy mit csináljak. Egyszer sem fordult még elő ilyen, mindig én voltam úgymond "előnyben", és a lányok voltak zavarban. Most meg, mintha visszacsöppentem volna a 16 éves önmagamba, aki akkor randizik életében először. Ez a nő megbabonáz a jellemével; hiába hiszi magáról, hogy nem szép, nagyon is vonzó teremtés. Azt hiszem, nem csak én vetettem rá szemet a cégnél, hiszen kábé mindig látom, hogy pár kolléga ugyancsak rajta legelteti a szemét, és még nők is! Pedig nem volt rajta semmi kirívó ruha, csupán egy szűk farmer és valamilyen felső. Ám az arca igencsak figyelemfelkeltő volt, hisz, ha közelebbről megnézed, a szemei felemás színűek: az egyik barna, míg a másikban van egy kis kék árnyalat is. Ez nem annyira észrevehető, ha például szembe jön veled a folyosón, de, ha jobban oda figyel az ember, észre veheti. Az arca, mint egy angyal, nincs egy bőrhiba sem rajta, akár egy porcelánbabának is simán el menne. Ajkai pedig tűzpirosak, szerintem nem használ rúzst, meg amúgy sem éreztem rajta eddig, max szájfényt használhat. Néha, mikor csak figyelem - pl., mikor nálam voltunk, és én hamarabb felkeltem - késztetést érzek arra, hogy kicsókoljam belőle a szuszt is. A haja nem hosszú, a válláig ér csak, de irtó szexi, mikor kócosan áll a feje tetején, összevissza. És az alakjáról nem is beszéltem eddig. Nekem pont az esetem. Vékony, de van rajta fogni való, mellei minden ruhában kellőképpen látszódnak. Hosszú combjai remekül feszülnek ruháihoz, ami csak még jobban beindítja a fantáziám.
A személyisége azonban még jobban megfogott. Mint egy szelíd ló, akiben ott van a vadság, csak elő kell hívni. Látom rajta, hogy nehezen tartotta magát, amikor köcsög voltam az elején, hogy ne szóljon egy erőset vissza, de elő fogom belőle hozni ezt, akkor is a belepusztulok! Bírom, hogy egy teljesen szerencsétlen lány, és vele tényleg bármi megtörténhet. Szeretem benne, hogy minden az arcára van írva, és, hogy mindenben próbál segíteni. Egy őszinte, vagány lány, aki igen türelmes, és segítőkész. Szeret mindenféle zenét, néz animét, konkrétan az abszolút ideálom. És az, hogy van egy kiskutyája, csak még több plusz pont.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Akarva-akaratlanul Taehyung ff.
FanficSeong Yoora egy 24 éves, szerencsétlen, de annál édesebb lány, aki épp most kezd az új munkahelyén, de nem könnyíti meg a dolgát a főnöke, aki egy komoly, ám nagyon vicces és érzelmes fiú egyben. Yoora igyekszik meg tenni mindent, hogy a férfi kedvé...