Intimnosti

0 0 0
                                    

Na její nabídku jsem souhlasně velmi rychle zareagoval, až mě to vlastně probudilo z únavy. Rozhodnutí o tom, kde chce dnes společně přespat, jsem nechal na ní. Zvolila svůj pokoj.

Ať se zatím nezdržujeme, každý jsme se vykoupali ve svém a na mně pak už jen zbylo přeběhnout nenápadně do jejího pokoje. Po hygieně jsem si na sebe vzal šortky na spaní a klasické jednobarevné triko. Prvně mi napadlo přeskočit do jejího pokoje za pomocí schopností, ale nechtěl jsem ji polekat. Tak jsem vykoukl z pokoje, abych zjistil, zdali není někdo zrovna na chodbě, pak jsem zaťukal na její dveře a přes její kód se pozval k ní.

Docela jsem ji podcenil, že ještě nebude umytá, ale za to mně to tentokrát trvalo. V sedě na posteli si prohlížela něco ještě na svém tabletu. Byla moc roztomilá i odlíčená a působila jako mladinká květinka. Její vlasy byly načechrané a měl jsem chuť se do nich ihned zabořit. Z obličeje jsem rázem sklouznul pohledem na její tělo. Oblékla si na spaní jenom nějaké zelenkavé polo-šaty. Nedokázal jsem to moc rozeznat a nazvat. Ale ta úzká ramínka a tenkost látky, která šla na první pohled spatřit mi zavařila v mých hormonech.

„A pak že ženy jsou v koupelně déle," dobírala si mě se sladkým úsměvem na rtech.

„Promiň za zdržení, ještě jsem se oholil," ukázal jsem na svou hladkou tvář. Ostýchavě jsem došel před její postel.

Odložila tablet na poličku a poklepala na postel vedle ní. Když se zvedla na posteli a natáhla se na poličku ke mně zády, bylo mi jasné, že ty šaty nejsou tak dlouhé jako to vypadalo v sedě. Spatřil jsem skoro její odhalené pozadí zřejmě bez spodního prádla, jelikož bych si toho všiml díky tenké látce. Což jsem samozřejmě s notnou dávkou sebezapření uvítal, ale hrozně mě to zneklidňovalo. A ona si toho byla vědomá a dělala mi to teď schválně.

Přišlo mi jako by se jí líbilo mě také škádlit, protože jsem míň odvážný a stydlivý, jelikož opatrně zkouším až zdrženlivě, co mi po tom všem, co se mezi námi stalo, dovolí. Přeci jen jsem si její drobnou pomstu za mé nepříjemné stalkování a tak podobně zasloužil a přistoupil jsem na to, že je čas, abych si ji získal. Díky tomu jsem se naučil větší trpělivosti, kdy jsem za to odměňován její větší nákloností.

Když ona na mě, tak já jí oplatím její prostý oděv a vysvlékl jsem se z trika, nechal si pouze šortky. Odkryl jsem její deku a ulehnul jsem na boku na její postel. Flóra měla ve tváři malý úšklebek a mezitím zhasla světlo, které nás osvětlovalo ze stropu a nechala malou lampičku, která měla příjemné teplé žluté světýlko. Zalezla si také pod deku. Nejdříve se otočila ke mně čelem také na bok. Hrozně mě uklidňovala ta vůně kůry i jiných rostlin, která se jí linula z lůžkovin. Bylo to hrozně opojivé jako ona sama.

Mile až stydlivě se na mě pousmála a položila svou dlaň na můj obličej a hladila mě palcem po tváři. Cítil jsem se hrozně příjemně a přivřel jsem oči, abych si to užíval. Vtom přestala a otočila se ke mně zády. Posunula se až tolik, že se zády přitiskla na mé tělo, co nejtěsněji to šlo.

Odbourávala naše hranice.

Vysunul jsem paži, co jsem měl pod sebou a opatrně jsem ji dal pod její hlavu. Zabořil jsem nos do jejích vlasů a užíval si další její vůni. Snažil jsem se moc nevzrušovat, ale dole mě to zrazovalo. Naše holá kůže se na několika místech dotýkala a způsobovalo mi to uvnitř těla zvláštní záchvěvy.

Volnou rukou jsem ji ještě začal hladit jemně po vlasech. Spokojeně a klidně u toho oddechovala. Pak jsem jednal více intuitivně a pouze se trochu obával, kdy mne zastaví. Vlasy jsem ji odhrnul z krku a ramene pryč, abych ji po volné pokožce položil své rty. Jemně jsem začal její krk a odhalené rameno zasypávat polibky. To bylo poprvé, kdy jsem ji slyšel slastně vzdychat a naběhla ji i vzrušením husí kůže.

Volnou rukou jsem ji držel i za paži, kde jsem ji na rameni zahrnoval něhou. Následně jsem se rukou přemístil k jejímu hrudníku, kde jsem ji hladil i přes látku a zajížděl jsem po jejím těle, po jejím boku až ke stehnu, kde už látka dávno skončila.

Pořád mě nezastavovala, tak jsem to bral jako dobré znamení. Hlavu jsem měl nakloněnou nad ní, takže jsem viděl, jak má stisknutá oční víčka a úsměv střídalo pootevření úst, aby vypustila krátký sten. To už mé prsty od stehna pokračovaly zpátky výše ale tentokrát pod látku a hladil jsem její pozadí.

Nějak ji to zřejmě nedalo a otočila se vmžiku zase tváří ke mně. Má ruka tím přeskočila na její vnitřní stehno, načež mě dole zachytila svojí rukou. Obával jsem se, že mě teď zastaví, ale měla rozzářené oči a byla vzrušená. Přitáhl mi ruku blíže jejímu rozkroku a nechala mě pokračovat. Svoji totiž hned přesunula na můj rozkrok a já jsem doteď nezažil nic vzrušivějšího. Svírali jsem společně všechno, co nám bylo příjemné a já se snažil udržet.

Oči se jí přivřely a natáhla se k mému obličeji pro polibek, který prohlubovala a nenechala mě ani popadnou dech.

Nevěděl jsem, jestli je teď ta chvíle, ale tak moc jsem jí to chtěl říct: „Miluji tě." A potřeboval jsem oddálit i to, jak moc mě zrušovalo to, co mi dělá, a co společně zažíváme.

„I já se zamilovala do tebe. Už dávno můj chlapče z budoucnosti." Políbila mě znovu. Rovnou jsem ji nechal, aby si nade mě vylezla a poprvé si sama určila, jak je jí to příjemné. Pro mě to byl také první styk, a ačkoliv poprvé to není nijak dokonalé ani dlouhé, o to více jsem se těšil na další příležitost ke vzrušení mezi námi.

Byl jsem frustrovaný chlapec, mladík a dospělý, který měl odepřenou lásku, intimnosti a všechno s tím spojené a normální život mi uměle přetvořili a nadiktovali. Teď jsem dostal všechno v podobě Flóry a jako by mi vzala všechny špatné vzpomínky na moji budoucí minulost. Smazala a nahradila je novými příjemnými.

-

Ráno mě probudilo klepání na dveře. Tlumeně jsem slyšela, jak někdo volá přes dveře moje jméno. Přehodila jsem přes sebe župan a utíkala ke dveřím. Byla to Lara. Otevřela jsem dveře, protože mě vyděsilo, co se děje.

„Ahoj, copak?" zeptala jsem se se zívnutím.

„Dobré dopoledne. Promiň, že tě ruším, ale hledám Bastiana měli jsme mít sezení a není u sebe v pokoji. Nevíš, kde se zašil?"

Okamžitě jsem pociťovala, jak mi nabíhá do tváře teplo a rudnu. Nervózně jsem se zachichotala.

Lara se udiveně zatvářila.

Podívala jsem se směrem na svoji postel, kde můj partner spal stále tvrdě, jako by se kolem něj nic nedělo. „No je zašitý u mě -" Jakmile jsem to dořekla, Lara zvědavě nakoukla a viděla na mžik to co já.

Taky z toho mírně zrudla a znervózněla. „Aha, jasně." Promnula si oči. „No... tak až bude vzhůru, ať se zastaví... vidím, že na mě zapomněl. Takže všechno je v pořádku mezi vámi?"

„Naprostém."

„Získal si tě opět?"

„Vzájemně..." Kývla jsem nesměle a musela jsem se culit hloupě. Lara mi mávnula a bylo na ni vidět, jak je z toho trochu rozpačitá, ale spokojená.

Ohlédla jsem se za tím spáčem a jemně ho začala budit. Místo toho, aby vstal mě zatáhl k sobě a v objetí nechtěl pustit. „Ještě chvilku," zabručel.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 10 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Super-CizinecKde žijí příběhy. Začni objevovat