DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C205
Pubfuture'a göre reklamlarMeng Fei Ling, "Kardeş Li, baban şeytani canavarları bulma konusunda uzman, bu yüzden seni dinleyeceğiz!" dedi.
Kardeş Li alçakgönüllülükle gülümsedi, "Babamdan biraz öğrendim!"
Diğerleri kıyıya vardıktan sonra bazıları Bulut Ejderhası Sıradağlarına doğru yönelirken, diğerleri başka yönlere yöneldi. Ancak Kardeş Li yolculuğunda hemen acele etmedi. Bunun yerine göl kıyısındaki ayak izlerine baktı.
Kardeş Li etrafta dolaşmaya devam etti ve şeytani canavarların dağınık ayak izlerini gözlemledikten sonra şöyle dedi: "Ortaya çıkan şeytani canavarlar çok büyük değil, en fazla filler! İki başlı akbaba ve kertenkele ejderhası gibi büyülü canavarların ikisi de ruh canavarlarıydı. Belli bir bölgeye aittirler ve çok kolay karşılaşılmamalıdırlar. Emin olabiliriz!”
Qin Yun ve arkadaşları Kardeş Li'yi takip etti ve şeytani canavarların ayak izleri boyunca yürüdüler. Kardeş Li'nin çok fazla deneyime sahip olduğu söylenmeliydi. Ayak izleri dağınık olmasına rağmen ayak izlerinin hangi büyülü canavara ait olduğunu ayırt edebildi.
Kısa bir süre sonra Sayısız Yıldız Gölü'nden ayrılmışlardı.
“Yanlış hatırlamıyorsam ileride küçük bir kasaba olmalı. Şehir surlarının koruması olmadan büyülü canavarların istila etmesi kaçınılmazdır. İçeridekilerin çoktan büyük şehre doğru yola çıkmış olmaları gerekirdi.” Rahibe Li ileriye bakarken alçak bir sesle söyledi.
Pek çok büyülü canavar olmasına rağmen bu topraklar da çok büyüktü. Şu anda büyülü canavarlar her yere dağılmıştı, bu yüzden onlarla karşılaşmak o kadar da kolay değildi.
“Dışarı çıktığım anda büyülü bir canavarla karşılaşacağımı düşündüm!” Qin Yun, pençe izleriyle kaplı çorak araziye baktı. Gerçekten de daha önce bu yerden büyük bir şeytani canavar grubu geçmişti.
Kardeş Li şöyle dedi: "Şeytani canavarların çoğunluğu çok zeki olmasa da, bir liderin emri altında bir grup oluşturduktan sonra nasıl işbirliği yapacaklarını bilecekler. Hedeflerimiz yalnız büyülü canavarlar veya devriye gezen büyülü canavarlar! Büyülü canavarların durumunu anlamadıkça ve onlara suikast düzenlemek için gizlice içeri girmedikçe, bu kadar büyük bir büyülü canavar grubuyla yüzleşemeyiz.”
Qin Yun, büyülü canavarların birliğine gizlice hayran kalmıştı!
Meng FeiLing bunların hiçbirini anlamadı ve yalnızca Qin Yun ve Li çiftini takip edebildi.
İki saatten fazla bir süre sonra önlerinde küçük bir kasaba belirdi.
Uzaktan bakıldığında küçük kasabanın darmadağın olduğunu ve birçok evin yıkıldığını görebiliyordu.
Küçük şehir Yıldız Xuan Wu Akademisine yakındı, bu yüzden nispeten müreffehti. Evler birkaç katlıydı ve sokaklar oldukça genişti. Eğer büyülü canavarlar saklansaydı onları uzaktan bulmak imkansız olurdu.
“İçeride büyülü canavarlar var!” Kardeş Li'nin yüzü fısıldarken karardı.
"Birçok?" Meng FeiLing sorduğunda heyecanlı görünüyordu.
Kardeş Li başını salladı, "Emin değilim!"
Meng FeiLing, “Havada uçuyorum. Hadi oraya gidelim ve neler olduğunu görelim!”
Tam uçmak üzereyken Rahibe Li tarafından durduruldu.
"FeiLing, böyle gidersen çok riskli olur. Ya uçan büyülü bir canavar varsa? Ben oraya gideceğim! Rahibe Li dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı 2
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğunun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve güzelliklerle çevrili. Ancak Qin Yun tatmin...