DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlarArenada birçok eski yazıtçı Qin Yun'a inanamayarak baktı. Özellikle daha önce onunla alay eden ve onu küçümseyen Yazıt Ustalarının hepsinin yüzleri kızarmıştı!
Tepeden baktıkları küçük hayalet, oynadıklarını sandıkları küçük hayalet aslında önlerindeydi!
Zhuo Chuan hafifçe gülümsedi ve şöyle dedi: "Meslekten olmayan biri heyecanı görüyor ama profesyonel adam gerçeği görüyor! Qin Yun'un alevlerinin yaydığı ısı çok zayıftı. Çünkü ruh demirini ve kemiklerini yakmak için onları bir araya toplamıştı. Yangını kontrol altına almak için mükemmel bir yöntemdi. Herhangi bir ısı dalgası yaymadı, bu yüzden alevlerin ısı dalgalarının malzemelerin üzerinde toplanmasını kontrol ettiğini hissedebiliyoruz!
Herkes bunu duyunca aniden aydınlandılar ve gizlice şaşkınlıkla haykırdılar!
Qin Yun'un ateşi kontrol etme yeteneği aslında diğer kıdemli ve orta dereceli Yazıtçılardan daha güçlüydü. Bu çok kafa karıştırıcıydı!
Sonuçta yangını kontrol altına almak bir günde veya gecede yapılabilecek bir şey değildi. Bu açıdan, uzun yıllardır bu konuyu okuyan son sınıfların bir avantajı olması muhtemeldi!
Aslında burada yangını kontrol etme konusunda çok yetenekli birçok kıdemli var. Ancak Qin Yun onlardan çok daha zekiydi. Sadece izleyenler şaşırmadı, Yazıt Ustalarının çoğu bile şaşırdı!
Qin Yun'un ateşi kontrol etme yeteneğinin onlardan biraz daha güçlü olmadığının bilinmesi gerekiyordu. Aksine çok daha güçlüydü. Aksi takdirde onların önüne geçemez ve dövme aşamasına daha erken giremezdi.
Du Gui bir köşede kıkırdayarak şöyle dedi: "Qin Yun, İmparatorluk Ruhu Tekniğini benden öğrendi. Artık alevleri kontrol etmek için İmparatorluk Ruhu Tekniğini kullanıyor, dolayısıyla doğal olarak onlar üzerinde diğerlerinden daha iyi kontrole sahip!"
Du Gui, zihinsel güç dövüş sanatlarının çok ünlü bir ustasıydı. Herkes Qin Yun'un Yıldız Xuan Wu Akademisindeyken onun öğrencisi olduğunu biliyordu!
Qin Yun'un zihinsel gücü çok güçlüydü. Bu bilinen bir gerçekti!
Onun sözlerini duyan herkes gizlice hayrete düştü. İmparatorluk Ruhu Tekniğinin bu tür bir yeteneğe sahip olduğunu hiç düşünmemişlerdi!
Yazıt Ustaları, alevleri daha iyi kontrol edebilmek için İmparatorluk Ruhu Tekniğini öğrenmek için sabırsızlanıyorlardı.
"Haha, hangi piç Qin Yun'un ortalığı karıştırmak için burada olduğunu söyledi? Qin Yun'un Büyük Yazıt Yarışmasına katılmasının uygunsuz olduğunu kim söyledi? Ne kadar düşük zekalı insan genç nesli bastırmaya çalışıyor." Murong Daren bağırdı ve yüksek sesle alay etti.
Daha önce Qin Yun ile alay eden yaşlı adam aşırı derecede utanmıştı. Yaşlı yüzü alev alev yanıyordu ve Murong Daren'in pis kokulu ağzını parçalayabilmeyi diliyordu.
Murong Daren ağzını kapatmak istemiyormuş gibi göründü ve alay etmeye devam etti, "Aman Tanrım, bu deneyimli yazıt ustaları çok zaman harcadılar ama henüz dövme yapmaya başlamadılar. Bu tür bir Yazıt Ustası sadece eğlenceye katılmak için mi buradaydı? Her ne kadar küçük bir çocuk olsa da, ikinci ruh demiri parçasını ve canavar kemiğini şimdiden dövmeye başlıyor!"
Yalnızca Murong Daren, o üst düzey Yazıtçılarla alay etmek için hayatını riske atacak kadar cesurdu.
Yazıt Ustasını destekleyen insanların çoğu, Murong Daren'in yüzünü zihinlerinde damgalamış ve onu düşmanları olarak görmüştü. Hepsi Murong Daren'a öldürücü bakışlarla bakıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı 2
FantasiQin Yun, Qin İmparatorluğunun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve güzelliklerle çevrili. Ancak Qin Yun tatmin...