DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlar
Gölde bu kadar uzun süre kaldıktan sonra Qin Yun artık gölün dibine doğru korku hissetmiyordu.
On saatten fazla dalıştan sonra Qin Yun sanki vücudunun yavaşça alçaldığını hissetti. Hiçbir baskı yoktu.
“Sonunda ışığı gördük!” Zaman zaman araştırma yapmak için Zihinsel Enerjisini serbest bırakıyordu. Ama şimdi aniden dibinin artık dipsiz olmadığını, bunun yerine aşağıda ne olduğunu tespit edebildiğini hissetti.
Hızla parlayan bir taşı aldı ve yere attı.
Parlayan taş düştükten sonra aşağıdaki alanı aydınlattı.
Qin Yun gölün dibini görünce hoş bir sürpriz yaşadı.
Gölün tabanı son derece temizdi. Kristal düz bir alandı ve çok tuhaftı.
"İnsan yapımı olabilir mi?" Qin Yun altındaki kristal zemine baktı ve şaşkın hissetti.
Başlangıçta kristalin düz yüzeyine ineceğini düşünmüştü. Vücudunun onu delip kristale gireceğini kim bilebilirdi?
"Neler oluyor? Aşağıda daha fazlası var mı?” Qin Yun söylentileri hatırladı. Birçok kişi dalış yaparken bir engelle karşılaşmıştı.
Ancak o bariyeri çoktan aştığını hissetmişti.
Kalın kristal zeminin içinden karanlık, taş bir odaya düştü.
Su yoktu.
Qin Yun parlayan bir taş çıkardı ve odayı aydınlattı. Duvarların kristal taşlarla dolu olduğunu keşfetti.
Kristal odada başka bir kapı daha vardı. Yanına gidip açtı.
Kapıyı açtığında Qin Yun son derece heyecanlandı. Çünkü bu kapı Sayısız Yıldız Gölü'nün sırrıydı!
Kristal kapıyı açtıktan sonra çok güzel bir kristal koridor vardı. Kristal taş duvarın içinde sürekli ışık yayan parlayan taşlar vardı.
Kristal koridor çok uzundu. Qin Yun, bir tür tuzağın olabileceğinden korkarak dikkatlice oraya adım attı. Birkaç bin metre yürüdü ve sonunda sona ulaştı. Burada başka bir kristal kapı daha vardı.
"On Sayısız Yıldız Gölü'nün sırrı içeride mi?" Qin Yun, kalbi göğsünde hızla çarparken birkaç derin nefes aldı. Kalbi merakla doluydu ama aynı zamanda korkuyla da doluydu.
Kapıyı açarsa bir tür tehlikeyle karşılaşacağından endişeleniyordu. Ya da belki de içeride bin yıllık bir hayalet vardı.
Sonunda yine de kristal kapıyı iterek açtı!
Zaten burada olduğunu hissetti. Eğer içeri girip bakmasaydı, her gün bunu düşünüyor olacaktı.
Kristal kapıyı iterek açtığımızda geniş ve yuvarlak bir salon vardı; her şey kristalden yapılmıştı, parlak ve güzeldi.
Kristal saray yüzlerce metre genişliğindeydi ve ortasında altın zırh giyen dev bir boğa vardı. Dev boğanın gövdesi küçük bir tepe gibi onlarca metre uzunluğundaydı. Orada yatarken gözleri kapalıydı.
Boynuzlar boğaya değil, ejderhaya aitti. Vücudundaki pulların hepsi ejderha puluydu. Bu efsanevi ejderha boğasıydı!
Elbette efsanelerden yine de büyük bir fark vardı. Bu ejderha boğa küçük adayı tutmuyordu ama onun yerine altında uyuyordu.
Geniş kristal salonda sadece burada mühürlenmiş gibi görünen bu ejderha boğa vardı.
Qin Yun bunu tuhaf buldu. Ejderha boğa çok büyüktü. Nasıl içine çekildi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı 2
FantastikQin Yun, Qin İmparatorluğunun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve güzelliklerle çevrili. Ancak Qin Yun tatmin...