Bölüm 353

42 8 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'ın reklamları

Dao çekirdekleri patladığı anda, Qin Yun aceleyle Cennetsel Aslan Ejderha Bastırma Kazanı'nı serbest bıraktı. Kazanı sardı ve arkasına saklandı.

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!

Dao çekirdeklerinin patlaması bir başka büyük dağı daha yerle bir etmişti!

En korkunç şey, uzaktaki ejderhayı alarma geçirmiş olmasıydı! En ölümcül kısmı buydu!

Jian Xuanzi'nin vücudu patlamadan dolayı kanla kaplıydı ama o hala bir Xuan alemindeydi ve kemikleri son derece güçlüydü.

Kemikleri zarar görmediği sürece koşmaya ve Qin Yun'u takip etmeye devam edebilirdi!

Qin Yun, Göksel Aslan Ejderha Bastırma Kazanı'nı taşıdı ve uçup gitti.

Vücudu çalkalanacak kadar sarsılmış olsa da, çok kötü değildi. Cennet Aslan Ejderha Bastırma Kazanı'nın savunma yeteneklerinden memnundu.

Ejderha Bastırma Kazanı'nı tutarken, aniden Eser Ruhu Nethersun Dao çekirdeğinden çıktı ve kazana girdi!

Mevcut Ejderha Bastırma Kazanı tamamlanmış ve en güçlü olanıydı!

"Hiçbir şeyi düzeltmemize gerek yok mu?"

Qin Yun, kısa bir süre içinde Ejderha Bastırma Kazanı ile bağlantı kurmuş ve telepatik olarak iletişim kurabilmişti.

Tam vecit halindeyken Jian Xuanzi'nin kendisini kovaladığını hissetti.

Hemen Kazanı kaldırıp Gizemli Yıldız Adımları ile koşmaya başladı!

"Velet, kaçma! Seni diri diri yerim!" diye çılgınca bağırdı Jian Xuanzi.

O, Xuan aleminin saygın bir dövüş sanatçısı, Derin Kılıç Dağı'nın başı, şu anda küçük bir iblis tarafından böyle oynanıyordu!

Eğer bu duyulursa kesinlikle itibarını kaybederdi.

Qin Yun, Jian Xuanzi'ye bu kadar işkence edebileceğini hiç beklemiyordu.

"Görünüşe göre Göksel Aslan Kanım o ejderhayı cezbetmiş! Göksel Aslan'ın kan hattı gerçekten ejderhaları çağırma yeteneğine sahip mi?"

Qin Yun koşarken kendi kendine düşündü.

Sıcak takipte olan Jian Xuanzi ağır yaralanmış olsa da hızı Qin Yun'dan aşağı değildi. Hatta Qin Yun'u geçebilirdi.

Qin Yun yakından takip ediliyordu. Jian Xuanzi'nin nasıl olduğunu bilmiyordu ve ona aceleyle saldırmaya cesaret edemiyordu. Sadece koşmaya devam edebilir ve hamlesini yapmak için doğru anı bekleyebilirdi.

İkisi bir günden fazla süredir çılgınca koşuyorlardı ve ikisi de son derece bitkin düşmüştü.

Qin Yun aceleyle Ruh Aslan Kral kuklasını serbest bıraktı.

Kontrolü altındaki Ruh Aslan Kral, Jian Xuanzi'ye doğru şiddetle saldırdı!

Jian Xuanzi, Spirit Lion King kuklasını gördüğünde gizlice şaşırdı. Qin Yun'un gerçekten böyle bir kukla kullanacağını hiç beklemiyordu!

"Bu tür şeyler benimle başa çıkamaz!" Jian Xuanzi, avucunu Ruh Aslan Kralı'nın bedenine vururken soğuk bir şekilde güldü.

Çatırtı!

Ruh Aslan Kral avuç içi tarafından ikiye ayrılmıştı ama hala hareket edebiliyordu ve Jian Xuanzi'ye dolanmıştı!

Qin Yun hemen Jian Xuanzi'ye her türlü ruh tılsımını fırlattı.

Dokuz Güneş Tanrısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin