DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlarQin Yun aniden ayağa kalktığında paniğe kapıldı. Daha yakından baktı ve gerçekten de ejderha kaplan totem dövmesini gördü. Bunlar kalbinin yüzeyinde son derece netti.
"Bu iyi bir şey ya da kötü bir şey midir?"
Totemin ortaya çıktığı yer çok tuhaftı. Aslında kalbin tam üstündeydi!
Elbette Qin Yun'un kalbi sıradan bir kalp değildi. Koyu sarı Kalp Sutrası tarafından yumuşatılmıştı. Son derece sağlamdı, aksi takdirde Titreşim Savaşçı Ruhunu zapt edemezdi.
“Totem Dövüş Sanatlarını anlamak için insanın bir fırsata ihtiyacı var. Onu zorlayamazsınız!”
Qin Yun, Ejderha Kaplan Dövmesine baktı. Bir dövüş sanatını anlayıp anlayamadığını görmek istese de sol kolundaki Cennetsel Aslan Dövmesini düşündü. Düşünmeden önce ilk olarak yıldırım ve ateş yuanını vajra iç çekirdeğine dönüştürmeye karar verdi.
Şimdi Qin Yun, dışarıdan qi çekmek için ilkel ruhunu kullandı. Dokuz Yang Ruhu Yakınsama Dizisi ile birlikte, sürekli olarak İçsel Yüce Güç üretmek için büyük miktarda Dokuz Yang Enerjisini bedenine emdi.
Dokuz güneşin ruhsal enerjisini sürekli olarak bedenine emebildiği sürece, Vajra İliği, iç yuanını arıtmak için kullanabileceği sonsuz miktarda iç enerji üretebilecekti.
Titreşim İç Çekirdeği ve Nether-Sun İç Çekirdeği, içsel yüce gücü ve iç qi'yi depolayabilir. Ancak yeni oluşan iç çekirdekler hala nispeten zayıf olduğundan, kurtarılabilecek iç üstün kuvvet miktarı yetersizdir. Qin Yun, iç qi ile dolu iki iç çekirdeğe baktı ve bir başarı duygusu hissetti.
İç qi, iç çekirdeğin merkezinde bulunur. Dövüş Ruhu'nun onunla iç içe geçmesiyle, iç çekirdeğin çekirdeği haline geldi, geri kalanı ise Vajra'nın iç gücünün sıvı formuydu.
O anda Qin Yun, elde ettiği Ejderha Kaplanı totem dövüş ruhunun neden bu kadar fazla iç enerjiye sahip olduğunu da anladı. Sebebi buydu.
Zhou Zhonghui'nin Vajra'nın iç çekirdeği uzun zamandır oluşmuştu. Daha olgun türdendi, bu yüzden çok fazla iç qi biriktirebiliyordu.
Qin Yun, belirli bir süre boyunca gelişim yaptığı her seferde ellerini yere bastırıyor ve Titreşim Savaşçı Ruhunu aktive etmek için İç Yüce Gücü kullanıyordu. Titreşim Savaşçı Ruhu, dünyayı doldurmak için iç enerjisini serbest bırakarak tüm arenanın sallanmasına neden olacaktı.
Tamamen eğlence amaçlıydı. Burada kilitliydi ve bu çok sıkıcıydı.
Göz açıp kapayıncaya kadar Qin Yun yedi ay boyunca taş odada kilitli kalmıştı.
Bugün onun için çok sıkıcı bir zamandı. Daha önce olduğu gibi titreşimin gücünü toprağa kanalize ederek tüm arenanın şok durumuna düşmesine neden oldu.
Aniden birisi kapıyı iterek açtı ve titreşim gücünü aceleyle geri çekmesine neden oldu.
İçeri giren kişi uzun boylu bir kadındı. Yüzünde bir duvak vardı ve at kuyruklu siyah bir gecelik giyiyordu. Başlangıçta soğuk ve öldürücü gözleri birdenbire nazikleşti.
Taş kapı kapandıktan sonra kadın peçesini çıkararak güzel yüzünü ortaya çıkardı. Gülümseyerek şöyle dedi: "Küçük kocacığım, demek bunu yapan sensin. Çok sıkıldın!”
“YueLan, kristal paraları ne için harcıyorsun? Çok yakında buradan ayrılabileceğim." Öyle söylemesine rağmen yüreğinde son derece mutluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı 2
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğunun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve güzelliklerle çevrili. Ancak Qin Yun tatmin...