Bölüm 281

67 16 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlar

Meng FeiLing sadece bir takım kıyafetleri giydi ve Qin Yun'u binadan dışarı çıkardı. Tam ayrılırken Meng Tao'nun uçtuğunu gördüler.

"Veliaht Prens, büyülü canavarlar geldi ama çok fazla değil. Bunlardan sadece birkaçı 9. Sınıf Büyülü Canavarlar!" Meng Tao, "Onlarla kolayca başa çıkabiliriz" dedi.

Qin Yun, büyülü canavarların saldırmasının çok uzun sürmeyeceğini tahmin etmişti. Bir günden kısa bir süre içinde büyülü canavarlar geldi.

"Bu büyülü canavarlar yolu keşfetmek için buradalar! Görünüşe göre Xia Yusen ve diğerleri gerçekten suçlu!" Qin Yun alaycı bir tavırla şunları söyledi: "Büyülü canavarlar şehre saldırdığında yapmaları gereken ilk şey dizinin kalbine bir Yazıt Ustası göndermektir. Bu şekilde diziyi kurcalamaları daha kolay olacak!"

Meng Tao gökyüzüne baktı. Xia Yusen ve diğerleri yakalanmış olmasına rağmen, bunu düşününce hala dehşete düşmüştü.

"İhtiyar Meng, ben oluşumun merkezine gideceğim ve orada nöbet tutacağım. Önümüzdeki iki ila üç gün içinde büyük bir grup büyülü canavar gelebilir. İlahi Yazıt Sarayının Yüce Yaşlısı bu kadar çabuk gelemezdi. Onlar gelmeden önce bizim için en önemli şey şehri iyi korumak!" dedi Qin Yun.

"Tamam, dışarıyı bize bırakın!" Meng Tao başını salladı ve Meng Fei Ling'e şöyle dedi: "FeiLing, veliaht prensi de yanında getir ve ona orada eşlik et. Bu şekilde o kadar sıkılmayacaktır!"

"En!" Meng Fei, Qin Yun'u malikanenin ortasındaki büyük bir dağa çekmeden önce bir gülümsemeyle söyledi.

Qin Yun, Meng FeiLing'i bir mağaraya kadar takip etti. Mağaranın içindeki bir geçitten geçerek zeminde geniş bir taş odaya geldiler.

Dairesel taş oda yaklaşık iki yüz metre genişliğindeydi. Yerde birçok desen oluşturan birçok özel kristal vardı.

Ortada kristal paraların saklandığı büyük bir kutu vardı.

Normal zamanlarda, büyük dizi yerdeki ruh pınarından ruh enerjisini emebilir ve onu enerjiye dönüştürerek büyük dizinin çalışmasını sürdürebilirdi.

Dizinin serbest bıraktığı bariyer güçlü bir güç tarafından saldırıya uğrarsa, dizi kutudaki kristal paraların enerjisini emerek bariyeri daha güçlü hale getirir.

Şeytan İmparatorluk Şehri tarafından toplanan vergi esas olarak büyük oluşumun işleyişini sürdürmek için kullanıldı.

"Bu oluşumlar zarar görmediği sürece onları korumak için fazla enerjiye ihtiyacım yok." Qin Yun diziye ciddi bir şekilde baktı ve şöyle dedi: "Dikkat etmem gereken bir şey var ki dizi çalışır durumdayken herhangi bir enerji tıkanıklığı olamaz. Tıkandığı an, zamanında temizlemem gerekiyor. Aksi takdirde tüm dizi boyunca sorunlara yol açacaktır!"

"O halde şimdi bu dizide bir sorun mu var? Xia Yusen ve diğerleri birkaç gündür Kral Malikanesi'nde olmalarına rağmen onların girmelerine izin vermedik!" Meng FeiLing dedi.

"Onları içeri almamanız iyi oldu, yoksa şehri tehlikeye atabilirlerdi!" Qin Yun rahat bir nefes aldı. "Eğer bir şey yapsalardı kısa süreliğine bunu söylemek imkânsız olurdu!"

"Onları kim gönderdi? Canavar adamlarla ittifak mı kurdular? Bu tür şeyleri yapacak kadar nitelikli olmadıklarını düşünüyorum. Onları destekleyen büyük bir güç olmalı!" Meng FeiLing'in kafası karışmıştı. "En korkutucu şey canavaradamlarla ittifak kurabilmeleri!"

Qin Yun da sık sık bu soruyu düşünüyordu. Kaşlarını çattı ve içini çekerek şöyle dedi: "Ben de bilmiyorum, dolayısıyla bu konu son derece önemli. Eğer Xia Yusen gibi bir şehre uyum sağlayabilecek bu kadar çok insan varsa bu çok korkutucu olur!"

Dokuz Güneş Tanrısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin