DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlarYin Sheng burada bir kurt sürüsü olduğunu zaten biliyordu. Qin Yun'un grubu gibi o da kurtların kovalandığını tahmin etmişti ve bunu bildirmek için hemen geri döndü. O zamanlar bir Dövüş Dao Bölgesi uzmanı tarafından övülüyordu. Artık o da büyüklerle birlikte buraya gelmişti.
Hepsi çok güçlüydü ve sinsi saldırıları ve gizlenme teknikleri Qin Yun'unkinden çok daha iyiydi. Ancak, sekizinci seviye iblis kurtların çoğunun öldüğünü ve büyü çekirdeklerinin birisi tarafından çıkarıldığını öğrendiler!
“Bu yaşam gücü tozu! Lanet olsun, burada başkaları da var, dikkatli olmalıyız!” Dövüş Dao Bölgesi yaşlısı aşırı derecede sinirlendi ve sesini diğerlerine iletti.
"Yıldız Xuan Wu Akademisindeki o piçler olmalı! Ancak çok güçlü değiller ve Kurt Kral'a dokunmaya cesaret edemiyorlar. Buradaki sekizinci veya dokuzuncu aşamadaki Şeytan Kurtların hepsi muhtemelen onlar tarafından öldürüldü." Yin Sheng son derece öfkeli bir şekilde sesini iletti.
"Peki!" Yaşlı dövüş sanatçısı başını salladı.
Tam yola çıkacakken aniden büyük bir patlama sesi duydular. Yüksek bir binadan her yöne yıldırım düştü ve bina yavaşça çökmeden önce yoğun bir gök gürültüsü ve şimşek aurası ortaya çıktı.
Böylesine büyük bir kargaşa tüm kurt sürüsünü alarma geçirmişti!
Aaaa!
Şeytani canavarların güçlü öldürme niyeti alanı doldurup binlerce metrelik bir yarıçap içindeki her şeyi sararken yüksek bir kurt uluması zifiri karanlık gece gökyüzünde yankılandı.
Bu Kurt Kral'ın ulumasıydı!
“Yıldız Xuan Wu Akademisinin o piçleri!! bu onlar tarafından yapılmalıdır. Çabuk geri çekilelim!” Yin Sheng öfkeyle bağırdı.
“O grupla çatıştınız mı? Bunu bize neden söylemedin? Aksi takdirde kesinlikle tetikte olurduk!” Yaşlı dövüş sanatçısı da çok öfkeliydi. Yin Sheng'e baktı ve ayağa fırladı.
İblis kurtlardan biri havaya sıçradığında henüz ayağa fırlamışlardı. Kükrerken ağzından mor bir ışık huzmesi fırladı, siyahlar içindeki orta yaşlı bir adama çarptı ve onu birkaç parçaya ayırdı.
Ooooooooo….
Havada uçan insanlara delice saldırırken kurt ulumaları da aralıksız çınlıyordu. Öfkeli Kurt Kral, korkunç bir baskı dalgaları saldı ve aurasıyla havadaki insanlara kilitlendi. Gözlerinden mor bir ışın fırladı ve üç orta yaşlı adama çarptı!
Üç iri yapılı adam, mor ışık huzmesi tarafından anında parçalandı. Yin Sheng onları gördüğünde kıyaslanamayacak kadar korktu. Hızını arttırdı ve Kurt Kral'ın duyularının menzilinden çıktı.
Qin Yun ve arkadaşları bu sahneyi uzaktan gördüler ve son derece mutlu oldular.
“Bu kadar kibirli davranmalarına izin veren bu piçler, görümcemize bile saldırdılar.” Meng FeiLing güldü.
"Borç henüz ödenmedi!" Qin Yun alaycı bir şekilde şöyle dedi: "Yin Sheng adındaki adam ölmediği sürece!"
Kardeş Li başını salladı. Bu gece zengin bir hasat yaptılar ve şimdi Yin Sheng ve diğerlerinin kaçtığını gördüklerinde son derece mutlu oldular.
“Hadi gidelim, önce kurtların bölgesinden uzaklaşmalıyız.” Kardeş Li güldü ve çatıdan çekilmeye başladı.
Yan Sheng'in grubundaki bir düzine kadar kişiden yalnızca altısı başarılı bir şekilde geri çekilmeyi başardı. Bir ormandaydılar ve hepsinin yüzünde çirkin bir ifade vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı 2
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğunun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve güzelliklerle çevrili. Ancak Qin Yun tatmin...