Bölüm 275

133 18 8
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Yun içeri girdiğinde kemik tılsımını sıkı bir şekilde tuttu çünkü içeride bir Dövüş Dao Alemi büyüğünün olduğunu biliyordu. Lin Klanı'nın bu kadar kibirli olmasının nedeni de buydu.

“Bu küçük kızla dalga geçmek değil mi? Önemli olan ne ki, ondan hoşlanmam onun şansı.” Beşinci Amca, Qin Yun ve Ding Yi'nin ne kadar öfkeli olduğunu görünce alay etti.

Bu sözler Qin Yun'u daha da çileden çıkardı. Ciddi bir şekilde şöyle dedi: "Ding Amca, Küçük Hong'er'i dışarı çıkar!"

Ding Yi ve diğer dört büyük, Ding Hong'er'i hemen çadırdan çıkardı. Onlar gittikten sonra Qin Yun çadırdan çekildi.

Qin Yun çadırdan çıktığında Lin ailesi de onu yakından takip etti.

Özellikle Qin Yun'un peşinden giden ve bolca özür dileyen, affedilmesi için yalvaran Lin Yin.

Lin Klanı'ndan diğer insanların yüzleri alaycı bir ifadeyle doluydu. Bunlar özellikle Dövüş Dao Bölgesi'nin kırmızı cübbeli yaşlıları için geçerliydi. Qin Yun'a baktığında gözleri açgözlülükle doldu.

“O küçük kızın geçmişi fena değil. Sadece benimle evlen. Beşinci Amca o tarafa doğru yürürken kötü niyetli bir şekilde gülümsedi.

Kırmızı cübbeli yaşlı, Lin Ailesinin yaşlılarından biriydi. Yüzünde şeytani bir gülümsemeyle Lin Ailesinin önünde durdu.

"Ne yapıyorsun!" Artık Lin Klanı'nın Dövüş Dao Bölgesi'nden bir yaşlıya sahip olması nedeniyle son derece kibirli hale geldiklerini görebiliyorlardı.

"Nedir? Torununu sikmek için elbette! Hahaha..." Beşinci Amca sırıttı ve Qin Yun'a baktı. "Neden? Kızgınsın ama ne yapabilirsin? İlahi Yazıt Sarayından olmanıza rağmen, yalnızca dokuzuncu seviye Savaşçı Bedeni alemindesiniz! Önce bu küçük kızla ilgileneceğim, sonra sana güzel bir ders vereceğim!”

Qin Yun'un bir ruh özü kılıcı ve iki set ışıklı yazı ekipmanı vardı. Bunlar çok pahalı ürünlerdi. Dövüş Dao Bölgesi büyüğü, Qin Yun'un bu şeylere sahip olduğunu duyduğunda, Qin Yun ve Ding Yi'yi öldürmeye karar verdi.

"Bir adım daha ileri atarsan, kaba davrandığım için beni suçlama!" Qin Yun beşinci amcasına soğuk bir şekilde baktı ve soğuk bir şekilde söyledi.

“Durumu net olarak göremedin, değil mi? Siz onunuz dokuzuncu seviye Dövüşçü Bedeni aleminde olsanız bile, hâlâ dengimiz değilsiniz! Şimdi diz çöküp bize merhamet dilemelisin.”

Beşinci Amca yüzünde uğursuz bir gülümsemeyle Ding Yi'ye doğru yürüdü. Yüzü şehvetle doluydu ve Ding Hong'er'i o kadar korkutuyordu ki, yüzü korkuyla doluydu.

Qin Yun aniden ruh özü kılıcını çıkardı. Kılıç soğuk bir ışıkla parlıyordu ve öldürme niyeti Lin Klanının üyelerinin dehşete düşmesine neden oldu.

Beşinci Amca ise yüzünde şeytani bir gülümsemeyle Ding Hong'er'e doğru yürümeye devam etti.

Lin Yin aceleyle Qin Yun'u çekti ve fısıldadı, "Genç Efendi Yun, aptalca bir şey yapma. Şu anki durum sizin için son derece elverişsiz. Onlarla işbirliği yapmalısın!”

Kırmızı cüppeli yaşlı yüksek sesle güldü ve şöyle dedi: "Ol 'Beş, o küçük kızın Lin Ailemizin daha fazla çocuk üretmesine yardım etmesine izin ver, Lin Ailemizin gelişmesine izin ver, haha... benimle buradayken, onların bunu yapamayacaklarını bile garanti edebilirim." elbiselerine dokun!”

Lin Yin, Qin Yun'un kolunu sıkıca tuttu. Saldıracağından endişeleniyordu!

Qin Yun'a gelince, o aşırı derecede öfkeliydi. Yüzü öldürme niyetiyle doluydu ve derin bir sesle konuştu: "Siz piçleri kurtarmak için gerçekten kördüm! İyiliğe düşmanlıkla karşılık veren bir grup piç!”

Dokuz Güneş Tanrısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin