DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlarDoğu Saray Ustasının yüzündeki gülümseme anında dondu. Bu çok tuhaf bir gülümsemeydi.
Elbette Mavi Ruh Yıldız Sarayının kapısının önünde Qin Yun ve Xiao Yanglong arasındaki savaşı hatırladı.
Başlangıçta bunun iki yıl olacağı konusunda anlaşmışlardı. Ancak o zamandan bu yana bir yıldan fazla zaman geçti ve birçok kişi artık bunu ciddiye almıyordu.
Ve görünüşe bakılırsa Qin Yun ciddiydi!
Yang Shiyue burada değildi. Aksi takdirde kesinlikle Qin Yun'a danışırdı.
Lan Fengjin bir şey söylemek istedi ama kendini durdurdu.
Qin Yun'un arkadaşları Xie Wufeng ve diğerleri onun inatçı öfkesini biliyorlardı. Onu vazgeçirmeye çalışmadılar.
Saray Ustası Yang şaşkına döndü ve ardından yüksek sesle güldü: "Batı Sarayımız son derece misafirperver! Qin Yun, göreve başlama törenine başla. Baş öğrenciye secde edin ve sonra bana secde edin! "
"Böyle bir tören var mı? Neden bunu duymadım?" Qin Yun soğuk bir şekilde sordu.
"Elbette var. Başkalarına faydası olmayabilir. Ama sizin için bu töreni kullanmalısınız çünkü siz ender bir dahisiniz ve bu tören bir dahi için özel olarak hazırlanmıştır. O zamanlar Xiao Yang Long da eski baş öğrencinin pozisyonunda eğilmiş ve diz çökmüştü." Batı Sarayı'nın Saray Hanımı kıkırdadı.
Lan Huayu, "Doğru, eğer bunu kabul edersen, gelecekte Batı Sarayı'nda sana çok yüksek muamele görürüz. Dört sarayın göreve başlama törenlerinin hepsi farklı."
"Ritüeller ve benzeri şeyler de değiştirilebilir! Qin Yun, senin kibirli ve inatçı olduğunu görüyorum. Başka bir ritüel yapabilirsin! Olduğun yerde hareket etmeden durursan ve baş müridin saldırısına karşı savunursan, ne onun önünde diz çökmene ne de Batı Sarayı'nın müridi olmak için benim önümde diz çökmene gerek var."
"Ancak tedavi muhtemelen pek iyi değil. Sıradan Batı Sarayı öğrencilerine uygulanan muamelenin aynısı. Seçiminizi yapabilirsiniz!" Kahkahası karanlık, kasvetli bir aurayla doluydu.
Xie Wufeng, Qin Yun'un yanına yürüdü ve derin bir sesle şöyle dedi: "Kardeş Yun, onunla aynı fikirde olma! Xiao Yanglong Dövüş Dao Alemindendir, eğer hareketsiz durursanız ve ondan tek bir darbe alırsanız ciddi şekilde yaralanırsınız!"
Qin Yun, Xiao Yanglong'a meydan okumak isterse Batı Sarayına girmesi gerekiyordu. Aksi takdirde Xiao Yanglong'la açık ve düzgün bir maç yapma şansı olmazdı. (TL NOT: SAÇMALIK!!)
"Qin Yun, dikkatlice düşünmelisin!" Doğu Sarayının Saray Hanımı hızlı bir şekilde şöyle dedi: "Bırakın sizi, bir Dövüş Tao Alemi gelişimcisi bile bu meydan okumaya cesaret edemez!"
"Xiao Yanglong, gel!" Biraz düşündükten sonra Qin Yun şöyle dedi: "Vücudun yalnızca üst yarısına saldırabilirsin, kafaya değil. Peki ya?"
Xiao Yanglong dış taraftaki mavi elbiseyi çıkardı ve yüzünde şeytani bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Sorun değil! Cesaretinin olduğunu biliyordum. Ancak bu tören aracılığıyla Batı Sarayı'na girerek Batı Sarayı'nın müridi olabilir ve bana meydan okumaya layık olabilirsiniz!''
"Kardeş Yun, sen..." Xie Wufeng içini çekti. Qin Yun'un kararlı ifadesini gördüğünde başka bir şey söylemedi.
"Qin Yun, çabuk kıyafetlerini çıkar. Savunma ruhu eserini kullanamazsınız!" Batı Sarayı Ustası söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı 2
FantasíaQin Yun, Qin İmparatorluğunun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve güzelliklerle çevrili. Ancak Qin Yun tatmin...