Bölüm 332

51 13 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlar

Xiao Yanglong, Qin Yun'un vücudundaki ejderha kaplan totemini gördüğünde gizlice paniğe kapıldı. Tam Dünya sınıfı bir dövüş sanatını kullanmak üzereyken, Qin Yun'un vücudu aniden siyah pullarla doldu.

Bunlar ejderha pullarıydı! Ancak gerçek değildi. Bu sadece bir yanılsamaydı!

Siyah ejderha pulları ortaya çıktığı anda, siyah kısa bıçaklara dönüştüler ve Xiao Yanglong'u çevreleyerek çılgınca ona saldırdılar!

Bu, Qin Yun'un Dragon Tiger toteminden yeni anladığı totem dövüş sanatlarıydı - Dragon Tiger Wild Scale Slash!

Xiao Yanglong sayısız siyah pul tarafından kesildi ve hazırlıksız yakalandı, Büyük Dao Gücü giderek zayıfladı!

Qin Yun'un iki Dövüş Ruhu ve iki iç çekirdeği vardı. Dövüş Dao Bölgesindeki bir gelişimciye karşı bile bu yeterli olmaktan çok uzaktı.

Ancak iki toteme sahip olmak farklıydı. Üstelik bu iki totemin gizemli dövüş sanatlarını da kullanabilirdi.

"Bitti!" Qin Yun soğuk bir şekilde konuştu ve yumruğunda altın-mor bir şimşek alevi belirdi. Göksel Mor-Altın Aslan'ın kudretli bir kafasına dönüştü.

Bu Cennetsel Yıldırım Gücüydü ve aynı zamanda bir totem dövüş sanatıydı!

Gizemli Yıldız Merdivenlerini kullanarak uçtu ve Xiao Yanglong'a şiddetle yumruk attı!

Mor altın aslan başı kükredi ve ileri atıldı!

Kükreme! BOOOOOOOOOOOM!

Delici mor altın ışığın eşlik ettiği iki yüksek ses Western Palace Plaza'yı sarstı!

Xiao Yanglong uçtu ve bir sütuna çarptı!

Vücudu parçalanmıştı ve kan lekeleriyle kaplıydı. Nefes nefese yere indi, gözleri kızgınlık ve korkuyla doldu.

Dövüş Dao Bölgesindeydi ve vücudu çok güçlüydü. Dao çekirdeği ve Dövüş Ruhu yok edilmemiş olmasına rağmen ağır yaralandı!

Xiao Yanglong yerde felçli bir şekilde oturuyordu, artık karşı koyacak gücü yoktu!

Dövüş Dao aleminde olan Xiao Yanglong aslında dokuzuncu seviye dövüş bedenindeki Qin Yun'a karşı kaybetmişti!

Batı Sarayı'nın meydanındaki herkes ayakta duran Qin Yun'a bakarken söyleyecek söz bulamıyordu!

Plaza hâlâ son derece sessizdi. Herkes sessizce Qin Yun'a bakıyordu!

Bu bir ölüm kalım savaşıydı ve Xiao Yanglong henüz ölmemişti.

Sonra Qin Yun kesinlikle Xiao Yanglong'u tamamen yok edecekti!

“Qin Yun, çabuk dur!” Batı Sarayından Saray Ustası Yang endişeyle bağırdı: "Xiao Yang Long zaten kaybetti. Zafer kazandınız, ödülleri aldınız, hâlâ tatmin olmadınız mı?”

Xiao Yanglong kaybetmiş olsa da hâlâ bir temeli vardı. O Altın Güneş Dövüş Ruhu çok nadirdi, o hala bir dahiydi!

"Bu bir ölüm kalım savaşı!" Qin Yun'un kolu Xiao Yanglong'a doğru yürürken aslan pençesine dönüştü.

Yang ailesi üyeleri en öfkeli olanlardı.

Bunun nedeni Xiao Yanglong'un onlara, Yang Shiyue'yi başarılı bir şekilde kabul ettiğinde Yang ailesinin büyüklerinin birçok fayda elde edeceğine dair söz vermesiydi.

Ama şimdi Xiao Yanglong, Qin Yun tarafından mağlup edilmişti ve öldürülmenin eşiğindeydi.

Aniden, Yang ailesinin Dövüş Dao Bölgesi yaşlılarından biri, saklama aletinden bir su kavanozu çıkardı.

Dokuz Güneş Tanrısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin