Bölüm 310

51 12 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlar

Xie Wufeng, Murong Daren ve Huo Zhong, yalvaran bakışlarla Yang Shiyue'ye baktılar.

Yang Shiyue'nin Qin Yun'un öğretmeni ve Qin Yun'un çok saygı duyduğu bir kişi olduğunu çok iyi biliyorlardı. Qin Yun'u yalnızca o ikna edebilirdi.

Yang Shiyue, Buz Uçurumu Kemik Delici Formasyonuna baktı ve Qin Yun'un yere serildiğini, eşsiz acıya katlandığını gördü. Nasıl üzülmezdi?

Yu Heng'in Qin Yun'dan pek de uzakta olmadığını gördü. Yüzü öfke ve öfkenin yanı sıra kayıtsızlıkla da doluydu!

"Qin Yun!" Yang Shiyue aniden bağırdı.

Zhuo Chuan ve diğerleri, Yang Shi Yue'nin konuştuğunu duyduklarında hemen rahatladılar.

Yang Shiyue bağırdıktan sonra devam etti: "Eğer pes edersen, Buz Uçurumu Kemik Delici Formasyonundan sürünerek çıkman ve mağlup bir köpek gibi sürünerek çıkman gerekecek! Bu şekilde yenilgiyi kabul edebilir misin?"

Qin Yun bunu duyduğunda patlayıcı bir kükreme çıkardı ve kollarını vücudunu desteklemek için kullandı.

"HAYIR!" diye homurdandı.

"O halde ayağa kalkın ve sonuna kadar dayanın!" Yang Shiyue, Yu Heng'e soğuk bir şekilde baktı, "Asla başınızı o aşağılık insanlara eğmeyin!"

Qin Yun ayağa kalkmak için elinden geleni yaparken acı içinde çığlık attı!

Ancak en fazla yere diz çöküp elleriyle kendini destekleyebiliyordu. Hala ayakta duramıyordu.

Zhuo Chuan ve arkadaşları şaşkına dönmüştü. Yang Shiyue'nin Qin Yun'u pes etmeye ikna etmesini sağlayanlar onlardı!

Beklenmedik bir şekilde Yang Shiyue, Qin Yun'u kışkırttı ve onun ısrar etmeye devam etmesini sağladı!

Yang Shiyue kendisinin bile Qin Yun'u ikna edemeyeceğini çok iyi biliyordu. Bu nedenle bunu yalnızca onu motive etmek ve potansiyelini harekete geçirmek için kullanabilirdi!

"Ağaç totemi bana güç bahşetmiş olsa bile daha fazla dayanamam. Gerçekten kaybedecek miyim?" Qin Yun'un şu anki durumu öncekinden farklıydı.

Geçen sefer vücuduna saldıran herhangi bir dış güç yoktu ama bu sefer vücudunu yok etmek isteyen, kemiklerine nüfuz eden korkunç buz gibi bir enerjiyi sürekli olarak serbest bırakan güçlü bir öldürme dizisi vardı!

Şu anda onun üç vajra iç çekirdeği donmuştu!

İç gücünün kaçması imkansızdı. Kemikleri ve akciğerleri yavaş yavaş buzla kaplandı.

Qin Yun tamamen donmadığı için hâlâ acıyı hissedebiliyordu. Eğer acıyı hissetmeseydi bedeni büyük olasılıkla sakat kalacaktı!

"Kardeş Yun, çabuk ayağa kalk!" Xie Wufeng aceleyle Qin Yun'u cesaretlendirmek için bağırdı.

"Kardeş Yun, kesinlikle Yu Heng'i öldürmeliyiz. Bu adam hile yaptı ve bazı hilelere başvurdu, onun gibi bir adama kesinlikle yenilemeyiz!" Murong Daren da bağırdı.

Qin Yun'u geri çekilmeye ikna etmenin faydasız olduğunu biliyorlardı. Onu ancak kışkırtabilirlerdi!

"Qin Yun, acele et ve kalk. Yıldız Xuan Wu Akademisinden atılmış olsan da sonsuza kadar akademimizin gururu olacaksın!" Yıldız Xuan Wu Akademisinin bir öğrencisi yüksek sesle bağırdı. Sesi kısıktı ve son derece heyecanlı görünüyordu.

"Qin Yun, Yıldız Xuan Wu Akademimizin tüm öğrencileri seni destekliyor!"

"Hile yapan o pis azizlere kaybetme. Gerçek gücünüzü ortaya çıkarın ve onları birer birer mağlup edin!"

Dokuz Güneş Tanrısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin