C303 - Totem Atılımı

57 14 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI

Ads by Pubfuture

Koşarken birbirlerine çarpıyorlardı.

Mavi Ruh'un Azizleri bu tür eğitimleri sık sık yapıyorlardı ve çarpışma tekniklerinde de ustaydılar. Bu maç onların lehineydi!

Gerçekten de Ji Kailin ve diğer azizler kendi bedenlerini korumak için bir hava kalkanı açtılar ve birçok dövüş sanatçısını devirdiler.

Vurulan dövüş sanatçısı yere düştü ve üzerine tekrar basıldı. Dikkatli olmasalardı yaralanacaklardı!

Bu sefer savaşçının her elinde yirmi bin kiloluk demir taşıdığının bilinmesi gerekiyordu. Vücudunun ağırlığı hayal edilebilirdi. Üzerine basıldıktan sonra yaraları son derece ağırdı.

Qin Yun başlangıç çizgisinde duruyordu. İki demir parçası çoktan ağırlaşmıştı. 80.000 jin ağırlığıyla yüz tur koşmanın onun için ne kadar zor olacağını düşünüyorum!

Başlangıçta Qin Yun'un turu kazanma şansı yüksekti.

Ancak şimdi böyle bir olayla karşı karşıya kalmıştı. Bu, insanların gizlice Mavi Ruh Aziz Sarayı'nın ikinci tura girmesini engellemek için Qin Yun'a gizlice el koyduğundan şüphelenmesine neden oldu!

Xie Wufeng pişmanlıkla iç çekti: "Kardeş Yun'un artık kazanması için hiçbir umut yok. Neyse ki Yazıt Yarışmasına katıldı ve artık ona da odaklanabilir!"

Lan Fengjin alçak bir sesle küfretti, "Ji Kailin ve grubu gerçekten hain. Bu fırsatı değerlendirip onlara iyi bir ders vereyim!"

Murong Daren çaresizce şöyle dedi: "Bu toplantının amacı Mavi Ruh Aziz Sarayının gücünü göstermesine izin vermekti. Ve Kardeş Yun'un ortaya çıkışı onların ilgi odağını çalmıştı. Eğer son galip Aziz sarayı olmasaydı, Mavi Ruh Aziz Sarayı'nın bu kongresinin hiçbir anlamı olmazdı!"

Huo Zhong'un gözlerinde bir umut izi vardı ve fısıldadı: "Kim bilir, belki Kardeş Yun bir mucize yaratabilir?"

"İmkansız! Bu yüz bin jin'e yakın. Eğer kendisine bir tütsü çubuğu içme zamanı verilmiş olsaydı, bu mümkün olabilirdi. Ama şimdi, yalnızca yarım tütsü süresi kaldığı için, bu tür bir cezanın onun bu turdaki rekabeti geçmesini istemediği açık!" Lan Fengjin başını salladı ve içini çekti.

Başlangıçta orada dört ya da beş yüz dövüş sanatçısı koşuyordu ama şimdi sadece üç yüz kişi kalmıştı. Çarpışmada iki yüze yakın kişi yaralanarak yarışmadan çekilmek zorunda kaldı.

Sahada koşan insanların çoğu çok daha yavaştı.

Dört saraydaki birkaç Aziz ve öğrenci hızlı ve istikrarlı bir şekilde koşuyorlardı. Sadece nefes nefeseydiler.

Tütsü çubuğunun yüzde otuzu yanmıştı.

50 turluk koşunun ardından dört sarayın ve Aziz sarayının müritlerinin işi neredeyse yarı yarıya tamamlanmıştı!

Her açıdan Xuan Seviyesi Dövüş Akademilerinden ve hayatın her kesiminden dokuzuncu seviye dövüş sanatçılarından daha güçlü oldukları söylenmeliydi.

Herkes yoldaki bitkin savaşçılara baktı ve iç çekti.

Özellikle sadece yedinci veya sekizinci seviye Savaşçı Bedeninde olanlar. Hepsi kendilerine eğer dokuzuncu seviye Savaşçı Bedeni alemine adım atarlarsa bu sınavı geçip geçemeyeceklerini soruyorlardı!

Tütsü çubuğunun yarısı dolmak üzereydi. Mavi Ruh Yıldız Sarayının öğrencileri yaklaşık 80 ila 90 tur koşmuştu. Xue Ziye de buraya kadar dayanmayı başardı ama daha yavaş koştu!

Dokuz Güneş Tanrısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin