DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlarWu Xiang, Dövüş Dao Bölgesindeydi ve sınır bölgelerindeki en güçlü savaşçılardan biri olarak kabul ediliyordu. Ancak ne kadar güçlü olursa olsun kaderinden kaçamadı. Sonunda ölene kadar zamana dayanacaktı.
Ayrıca zaman sınırının en zor dönem olduğunu da biliyordu. Hatta ölüm korkusunu sona erdirmek için defalarca kendini öldürmek istemiştir.
Hayatta kalmak için tüm umudunu bu ruh işaretine bağladı. Ayrıca birkaç Yazıt Ustası da aramıştı ama hepsi Yaşam Ruhu Tılsımı'nı geliştiremedikleri için sonunda başarısız oldular.
Ve şimdi Qin Yun'un bunu yapabileceğini söylediğini duyduğunda o kadar heyecanlandı ki neredeyse ağlayacaktı.
"Elbette doğru!" Qin Yun gülümsedi. "Elder Wu, ilacımı hazırlayarak içiniz rahat olsun! Dışarı çıktığında bu iki tılsımı çoktan yapmış olabilirim!”
“Gidiyorum, gidiyorum!” Wu Xiang hızla odasına girmek istedi, son derece heyecanlıydı.
Qin Yun onun görünüşünü gördüğünde duyguyla iç çekmekten kendini alamadı. İnsanlar ölüm karşısında son derece zayıftı.
Wu Xiang Büyücülüğü biliyordu. Bu yüzden bu dünyanın çok heyecanlı olduğunu hissetti ve bu şekilde ölmeye isteksizdi. Sonuçta, eğer bu kadar uzun süre çalışmaya devam edebilseydi, ömrünü uzatabilecek ilaçları bulabilirdi…
Qin Yun iki özel kağıt tahtayı aldı ve gizli odaya girdi.
"En son Rahibe Lan'in bunu yapmasına yardım ettim, bu yüzden oldukça becerikli sayılabilirim. Ayrıca hala Zihinsel Rezonans Xuan Kalemi bende!" Qin Yun kısa ve güzel kar beyazı kaleme baktı. Baktıkça daha çok hoşuna gitti.
Gözlerini kapattı ve aklına Kraliyet Yaşam Ruhu İşaretini kazımaya başladı.
Yaklaşık iki saat sonra derin bir nefes aldı ve Xuan Kalemini tutmak için doğru miktarda güç kullanarak konsantre oldu. Onu ne hafif ne de ağır bir şekilde tuttu ve Kan Ruhunun gücünü ona yönlendirdikten sonra Xuan Kalemi eliyle kaynaşmış gibi görünüyordu.
Qin Yun zihnine yüksek oranda odaklandı ve yazının içine dalmasına izin verdi.
Farkında olmadan birinci sınıf bir yaşam ruhu tılsımını tamamlamıştı. Zaten iki gün olmuştu!
“Yine başardım!” Qin Yun tılsıma baktı ve çok memnun bir gülümseme ortaya çıkardı. "Geçen sefere göre çok daha iyi! Eğer Dövüş Dao alemine adım atarsam, kraliyet düzeyinde ruh tılsımları yaratabilirim!”
Yaşam Ruhu tılsımını sakladı ve bir sandalyeye oturdu. Gözlerini kapatıp dinlendi.
Uzun süre dinlendikten sonra en iyi durumuna kavuştu. Daha sonra Yaşam Ruhu Tılsımı'nı üretmeye devam etti. Bu sefer iki gün kullandı ve her şey yolunda gitti!
"İkisinde de başarılı olursam Yaşlı Wu kesinlikle çok mutlu olacak!" Qin Yun, Yaşlı Wu ile uzun süredir etkileşime girmemişti. Ancak karşılıklı bir güven duygusu hissetti. Bu nedenle, Yaşlı Wu'nun birkaç on yıl daha nasıl yaşayabileceğini düşündüğünde içten içe seviniyordu.
“Yaşlı Wu'nun bunu henüz bitirmemesi gerekirdi. Önce dinleneceğim!”
Qin Yun, heyecanla ayrılmadan önce yarım gün boyunca gizli odada dinlendi.
Wu Xiang zaten salonun içindeydi. Endişeyle ileri geri yürüdü ve gizli odanın kapısının açık olduğunu görünce hemen koştu ve "Nasıl?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı 2
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğunun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve güzelliklerle çevrili. Ancak Qin Yun tatmin...