DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'ın reklamlarıShui YiHui, Qin Yun tarafından kurtarılmıştı ancak yaraları son derece ciddiydi. Dahası, bir Dao çekirdeğinin desteği olmadan son derece zayıftı.
Yaraları iyileşse bile kısa zamanda yaşlılıktan ölecektir.
Dao çekirdeğini geliştirip Büyük Dao'nun gücünü yoğunlaştırarak kişinin yaşam süresi uzayabilir.
Eğer biri güçlü bir karakterse, gençliğini sürdürmek için büyük Dao'nun gücünü tıbbi haplarla birlikte kullanabilirdi. Örneğin, bu Zi Qingcheng için geçerliydi.
Dao özünü kaybeden Shui YiHui'nin yüzündeki kırışıklıklar giderek arttı ve bir ölüm aurasıyla doldu!
Qin Yun, deneme yolunu geçtikten sonra salona geldi ve Shui YiHui'yi yere bıraktı.
Daha sonra ağaç totemini kullanarak garip bir yaşam gücünü yoğunlaştırdı ve bunu Shui YiHui'nin vücuduna enjekte etti.
Bilincini kaybeden Shui YiHui yavaş yavaş kendine geldi ve gözlerini yarı açtı.
Etrafına bakındı ve heyecanla, "Burası Yazıt Kapısı'nın iç kısmı mı?" diye sordu.
Qin Yun gülümsedi. "Evet, burası oldukça basit ve kaba olmasına rağmen, savunması çok güçlü!"
"Ölmeden önce, Mavi Ruh Yıldız Sarayımızın gerçek Kutsal Topraklarıyla tanışmaktan memnunum!" Shui YiHui memnun bir gülümseme ortaya koydu. Yaşam ve ölüm arasındaki farkı çoktan görmüş gibi görünüyordu.
Lan Fengjin de gizli bir odadan dışarı fırladı. Qin Yun'a dışarıdaki durumu sorduğunda aşırı derecede öfkelendi.
"Qin Yun, enerjini bana harcama!" Shui YiHui'nin sesi alçak ve zayıftı.
"HAYIR! Sana davranmalıyım!" dedi Qin Yun çok ciddi bir şekilde.
Shui Yihui'nin aniden ortaya çıkıp Qin Yun'u kurtarmak için kendi dao çekirdeğini patlatması olmasaydı, Qin Yun'un kaçma şansı olmayacaktı!
Shui YiHui onun kurtarıcısıydı!
"Artık Dao çekirdeğim yok, kurtulsam bile uzun yıllar yaşayamam!" Shui YiHui hafifçe gülümsedi. "Gelecekte, Yazıt mezhebinin yazıtlarını kesinlikle genişleteceğine söz vermelisin."
"Elbette!" Qin Yun aceleyle başını salladı ve iç gücünü Shui YiHui'ye göndermeye devam etti.
Aniden, Ejderha Yumruğu Tarikatı Lideri'nin bağırışı dışarıdan geldi. "Qin Yun, işe yaramaz çöp. Acele et ve dışarı çık!"
"Orada uzun süre saklanamayacaksın! Beklenmedik bir şey olmazsa, Violet Spirit Yıldız Sarayı'na gireceğiz. Karın Xiao Yuelan'ı yakaladığımda, sen de benim elime düşeceksin, hahaha!!"
Ejderha Yumruğu Tarikatı Lideri, Menekşe Ruh Yıldız Sarayı'nda Ruh aleminden iki savaşçının daha az olduğunu biliyordu.
Ruh Savaş Alemi'nin iki savaşçısının Yang Shiyue ve Xiao Yuelan'ı Savaş Çoraklığı topraklarına kadar eşlik ettiğini bilmiyordu.
"Bu adamlar, kesinlikle ölmelerine izin vereceğim!" Qin Yun aşırı derecede öfkelenmişti. Yeşim kolyeyi sıkıca kavradı ve içindeki bilgiyi hissetmek için gözlerini kapattı.
Bu yeşim kolye Gizemli Gümüş Dağları'nın tüm oluşumunu kontrol edebilir.
Gizemli Gümüş Dağı'nın içinde zaten birçok güçlü oluşum vardı. Sadece yeşim kolyeyi elde edenler onları kontrol edebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı 2
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğunun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve güzelliklerle çevrili. Ancak Qin Yun tatmin...