Bölüm 241

90 17 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlar


Qin Yun'un patlayıcı kükremesi tüm arenadaki herkesin kulaklarının acımasına neden oldu. Arenaya baktıklarında şaşkına döndüler.

Lu Guang uçarak savaş sahnesine indi!

Yavaşça ayağa kalktı. Hiçbir şey duyamıyordu. Görüşü bulanıktı ve başı dönüyordu.

Lu Guang paniğe kapılmışken, aniden kendisine doğru esen bir rüzgar hissetti!

Qin Yun hızlı bir şekilde koştu ve Lu Guang'a bir avuç içi vurarak, hâlâ dengesiz olan Lu Guang'ı aşağıya doğru esen hafif bir rüzgar gönderdi.

“Lu Guang kaybetti! Qin Yun kazandı!” hakim açıkladı. Kükremesinin yeterince korkutucu olduğunu hissetti. Üstelik Qin Yun'un az önceki kükremesi daha da korkutucuydu.

Lu Guang yalnızca ses dalgaları karşısında şaşkına döndü. Vücudu çok güçlü bir darbe almış olmasına rağmen çok da kötü değildi. Ciddi bir şekilde yaralanmamıştı.

Bu nedenle Qin Yun kuralları ihlal etmedi. Bunları ihlal etmedi ve yarışmada zaferi başarıyla elde etti. Bir milyon Xuan Puanı ödülünü elde etmişti.

Seyirciler hemen gök gürültüsü gibi tartışmaya başladı. Qin Yun'un sonik dalga dövüş sanatlarını tartışıyorlardı.

Bu, Qin Yun'un Cennetsel Aslan totem dövmesinden anladığı bir dövüş sanatıydı. Buna Cennetsel Aslan Kükremesi denir. Eğer iyi bir savunması olmasaydı bu hamleye hazırlıksız yakalanırdı.

Qin Yun bunu başkalarına karşı kullanmak için birçok kez test ediyordu. Her seferinde iyi bir etkisi olurdu. Kazandıktan sonra yaşlı adamı aramak için tezgâha doğru koştu.

Bir orta düzey savaşçıyı yenmişti, yani aynı zamanda bir orta düzey savaşçıydı. Ve şimdi yeterli Xuan Puanı olmadığı için Yüksek Seviye bir savaşçıya meydan okuyamıyordu.

Qin Yun, bir sonraki maçın hızla ayarlanması için yaşlıya yüz bin kristal para daha verdi.

Şu anda bu arenada hedefi sadece Zhou Zhonghui'yi yenmek değil aynı zamanda birkaç Xuan Puanı kazanmaktı!

Gökyüzü karardığında Qin Yun başka bir savaşa girdi ve bu aynı zamanda günün son savaşıydı. Başlangıçta herkes dağılacaktı ama bunun Qin Yun'un düellosu olduğunu duyduktan sonra hepsi geride kaldı.

Dövüş sanatları arenasındaki on binlerce insan hararetli bir şekilde konuşuyordu.

Qin Yun'un dövüşü beklentilerinin ötesindeydi. Bir kükremeyle karşı tarafı bayıltmış ve kolayca kazanmıştı!

Qin Yun'un tekrar savaş platformunda göründüğünü gördüklerinde herkesin dikkati çekildi!

Qin Yun ile dövüş sanatlarında yarışan kişi de orta yaşlı bir adamdı. Adı Gao Hou'ydu ve Lin Xuan Wu Akademisinden gelen, iri yapılı, sakallı bir adamdı.

“Gao Hu mu? Bu Tian Ling İmparatorluğu'ndan genç bir general değil mi?”

“Hımm. O, Ling Xuan Wu Akademisi'nin öğrencisi ama aynı zamanda Tian Ling İmparatorluğu'nun bir generalidir. Gücü anlaşılmaz ve yakında 9. seviye Savaşçı Bedenine adım atacağını duydum."

"Onun dövüş ruhu Altın Balta Savaşçı Ruhu'dur. Bu tür kısıtlı silah rekabetinde, silah dövüş ruhuna sahip olanlar en korkutucu olanlardır ve aynı zamanda silah dövüş ruhuna da sahiptirler."

“Gao Hu, art arda dokuz tur kazanan orta düzey bir savaşçıdır. Eğer Qin Yun'u yenerse üst düzey bir savaşçı olacak!"

Kalabalığın tartışmalarından Qin Yun, önündeki rakibi kabaca anlamıştı!

Dokuz Güneş Tanrısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin