Bölüm 288

64 14 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Yun gerildi ve önündeki büyük büyülü canavar sürüsünden dikkatlice kaçındı. Ancak peri onu büyülü canavar sürüsünden uzağa yönlendirdiğinde kalbi yavaş yavaş sakinleşti.

“Bu gerçekten korkutucu. Aramızda hâlâ biraz mesafe olmasına rağmen bunun çok korkutucu olduğunu hissediyorum!” Mo Mo'nun bile yüzünde hala kalıcı bir korku vardı. Yüzü terle kaplıydı.

“Artık iyi olmalı!” Qin Yun uzun bir iç çekti ve şöyle dedi: "Eğer sen olmasaydın oraya gidebilirdim. Onun büyük bir büyülü canavar sürüsü olduğunu keşfettiğimde artık çok geç olmuş olacaktı!"

Birinci bölgedeki büyülü canavarların dikkatleri çok yüksekti. Onlara yaklaşan herkes onları hemen fark eder ve son derece hızlı bir şekilde onlara doğru koşardı.

Bu nedenle, ilk bölgede, ileride büyülü canavarların olduğu ne kadar erken öğrenilirse o kadar iyi olurdu.

Her ne kadar Qin Yun devasa büyülü canavar sürüsünü atlatmış olsa da Mo Mo gevşemedi. Kaşlarını çatarak çevresini dikkatlice hissetmeye başladı. Ağır bir yük altındaydı, bu yüzden her zaman son derece dikkatli olması gerekiyordu.

Qin Yun yalnızca yakındaki büyülü canavarları hissedebiliyordu ama onları uzaktan hissedemiyordu. Bu nedenle peri ona büyük ölçüde yardımcı olmuş, büyük büyülü hayvanlardan uzaklaşmasına olanak tanımıştı.

Birinci bölgeye girdiği ilk gece üç büyülü canavar sürüsüyle karşılaştı. Bunlardan biri çok büyüktü, diğer ikisi ise pek büyük değildi.

"Birinci bölgede gerçekten de pek çok güçlü büyülü canavar var!" Qin Yun gökyüzündeki kar beyazı rengi gördüğünde bodrum katını aramaya başladı ve saklanmaya hazırlandı.

Gün boyunca aurasını gizlemek için Gölge Gücü'nü kullanamıyordu, bu yüzden zihinsel algının onu tespit etmesi kolay olacaktı. Çok tehlikeli.

İlk bölge küçük değildi ve çok sayıda büyülü canavar sürüsü vardı. Çok hızlı seyahat edemiyorlardı ve sığınağa ulaşmaları da kolay olmayacaktı.

Bodrumda Qin Yun, aurasını gizlemek için bayrak dizisi oluşumunu kurmayı bitirmişti. Bir fırın çıkardı ve Vücut Sabitleyici Tılsım'ı dövmeye başladı.

Şimdi yaptığının hepsi en kaliteli Vücut Sabitleyici Tılsımlardı. Çoğunlukla ruh canavarlarıyla baş etmek için kullanılıyorlardı.

"Eğer bir Dövüş Dao Alemi yetişimcisinin yardımına sahip olursam, o zaman Vücut Güvenliği Tılsımım daha da güçlü olacak!" Qin Yun biraz pişman hissetti. Daha önce tılsıma enerji enjekte eden kişi Lan Fengjin veya Xiao Xuanqin'di. Dövüş Dao Bölgesindeydiler ve tılsımın gücünü daha da güçlendirebilirlerdi.

Üstelik Vücut Güvenlik Yazısına zaten aşinaydı, dolayısıyla kalemi elinde tuttuğu sürece Vücut Güvenlik Yazıtı hakkında düşünmesine gerek kalmayacaktı ve Vücut Güvenlik Tılsımını kolayca ve sorunsuz bir şekilde oluşturabilecekti.

Sık sık yazıtlar yazdığı için buna alıştı. Bu, birçok yazıtçının peşinde olduğu alem olan ruh yazıtlarının zirvesiydi.

Qin Yun, birinci sınıf Vücut Sabitleyici Tılsımı yapmaktan yorulduğunda dinleniyordu. Dinlendikten sonra çalışmaya devam edecekti. Bu onun günü hızla geçirmesini sağladı.

"Karanlık!" Qin Yun sonunda gün boyunca dayandı. Ayrıca iki adet üst düzey Vücut Sabitleyici Tılsımı da geliştirmişti. Ruh canavarlarını kilitleyebilecek ne kadar çok tılsım olursa o kadar iyi.

Dokuz Güneş Tanrısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin