Bölüm 299

54 13 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Yun, Hayali Şeytan Kürelerinden birini aldı ve dışarı çıkmadan önce onu sıkıca kavradı.

Tam dışarı çıktığı anda, her türden duygunun bedenine sızdığını ve beynine hücum ettiğini hissetti.

İkinci adımı attığında zihinsel güç, sanki bilincini yutmak ve ona her türlü yanılsamayı aşılamak istiyormuşçasına daha da şiddetli hale geldi.

Güç, güzellik, hazineler, her türlü yanılsama. İnsan bu yanılsamaların içine daldığı anda, kıyaslanamayacak kadar güçlü bir duygunun tadını hemen çıkarabiliyordu. O zaman her türlü güzelliğe kavuşabilir, her türlü hazineye sahip olabilirsin.

Bu illüzyonun yalnızca ilk turuydu. İlk tura girdikten sonra hemen ikinci tura girecekti.

İkinci halüsinasyonun ne olduğunu Qin Yun bilmiyordu. Çünkü sadece bir düşünceyle zihnine hücum eden zihin enerjisini silmişti.

Göz açıp kapayıncaya kadar ondan fazla adım atmıştı!

Bu oldukça şaşırtıcıydı çünkü bu sayı zaten Xuan Dövüş Sanatları Akademisi öğrencilerinin sayısını geçmişti!

Herkes gizlice onun yirmi adımdan fazla atamayacağını hissediyordu.

Ancak göz açıp kapayıncaya kadar Qin Yun sakin bir ifadeyle yirmiden fazla adım atmıştı.

Qin Yun'a göre Hayali Şeytan Küresi basit bir taştan başka bir şey değildi. Duygularını etkilemesi mümkün değildi.

Qin Yun'un uzun süre yürümeyeceğine dair güvence verildiğinde, ifadesinde bir değişiklik olmadan ilerlemeye devam edecekti!

Elliden fazla adım!

Orada bulunan herkes alçak sesle ağladı!

50'den fazla adım atmak onun Mavi Ruh Yıldız Sarayı öğrencisi seviyesine ulaştığı anlamına geliyordu!

Qin Yun'un tuttuğu Hayali Şeytan Küresi, onun bastırılması nedeniyle geçici olarak etkisini kaybetti. Bu nedenle bu onu en ufak bir şekilde etkilemeyecektir.

70'inci adımı attığında herkes şaşkına döndü!

Qin Yun Mavi Ruh Azizinin seviyesine ulaşmıştı ve hatta onları bile geçebilirdi. Bunun nedeni şu anda bile ifadesinin aynı kalmasıydı. Son derece rahatlamış görünüyordu.

Ji Kailin yumruğunu sıkmaktan kendini alamadı. Sakinlik testinin ilk turunda en uzağa yürüyen kişi oydu. Qin Yun'a gelince o zaten doksandan fazla adım atmıştı!

Yüz adım!

Herkes yüksek sesle bağırdı. Hatta bazıları Hayali Şeytan Küresi'nde bir sorun olduğundan şüpheleniyordu!

Qin Yun'a gelince o ilerlemeye devam edebildi!

150 adım sonra nihayet durdu ve Hayali Şeytan Küresini yere koydu!

"Qin... Qin Yun, yüz elli adım!" Duruşmayı denetlemekle görevli bir yaşlı, Qin Yun'un sonuçlarını kaydetmeden önce yüksek sesle bağırdı.

Kalabalık bir anda kargaşaya dönüştü!

"Ji Kailin'i geride bıraktı!"

“Elde ettiği Hayali Şeytan Küresi ile ilgili bir sorun mu var?”

“Mavi Ruh Yıldız Sarayı'nın rekoru 140 adımla en yüksekti. Bu eski bir son sınıftan. Aslında Mavi Ruh Yıldız Sarayı'ndan eski bir son sınıf öğrencisine üstün geldi!"

Dokuz Güneş Tanrısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin