DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlarKraliyet Derecesi ruh yazıtlarını yazmak çok zordur ancak Qin Yun, üst düzey ruh yazıtlarını yazma deneyimine sahipti. Bu nedenle birinci sınıf bir Vücut Sabitleyici Tılsım yaratmak onun için çok zor olmadı.
Üstelik yazdığı Ruh Yazıtları aynı zamanda çok aşina olduğu Beden Güvencesi Yazıtlarıydı. Tek zorluk, birden fazla Ruh Yazıtı seti yazdığında bunların mükemmel bir şekilde bir arada var olmalarını istemesiydi.
Xiao Xuanqin, Qin Yun'un ciddi bir şekilde ruh yazıtları yazmasını izlerken yanında durdu.
Qin Yun'la konuşmadı. Bunun temel nedeni Qin Yun'un aşırı derecede dalmış olmasıydı. Sanki çevresinden habersiz, tüm konsantrasyonunu oyma bıçağına vermiş gibiydi.
Qin Yun ilk kez bu kadar dalmıştı. Bunun esas nedeni gizemli Zihinsel Rezonans Xuan Kalemiydi.
Bu kalem onun son derece odaklanmasını sağlayacaktı. Aksi takdirde, ruh yazıtlarını yazarken zaman zaman kesinlikle dikkati dağılırdı.
İki gün iki gece geçmişti, ruh yazıtlarını yazmaya devam ederken her zaman odaklanmıştı.
Yanındaki Xiao Xuanqin, Qin Yun'un yeteneği karşısında bir kez daha paniğe kapıldı. Qin Yun'un son derece yorgun olduğunu görebiliyordu ama sürekli ruh yazıtları yazarken konsantrasyonunu korumayı başarıyordu.
Bir kişi yorgun olduğunda, dikkatini dağıtmanın en kolay zamanıydı. Özellikle son derece sıkıcı bir şeyi sürekli olarak yaptıklarında konsantre olmaları daha da zorlaşıyordu.
Xiao Xuanqin bu tür bir sabra sahip olmadığına inanıyordu, bu yüzden Qin Yun'dan etkilendi.
Onun bilmediği şey, Qin Yun'un ruh yazıtlarını kazırken sadece sıkılmadığı değil aynı zamanda tutkuyla dolduğuydu.
Aynı zamanda tutkusu sayesinde çok odaklanmış bir durumu koruyabildi.
“Sonunda işim bitti. Ne kadar yorucu!” Qin Yun sonunda başını kaldırdı ve çok memnun bir gülümseme ortaya çıkardı. Bu, kalbinin derinliklerinden gelen bir sevinçti.
“Yazıt Ustası gerçekten muhteşem!” Xiao XuanQin kemik tılsımına baktı ve eşsiz bir hayranlıkla şunları söyledi: "En azından iki gün boyunca böyle davranamam."
"İki gün mü geçti?" Qin Yun biraz şaşırmıştı. Tılsım yaratmaya ilk kez bu kadar odaklanmıştı, bu yüzden zamanın nasıl geçtiğini bilmiyordu.
Xiao Xuanqin, yüksek kaliteli Vücut Güvenceleyen Tılsımı çıkardı ve bir kez daha haykırdı: "Bu, en üst kalitede bir Ruh Kemik Tılsımı, onu yaratmak sadece iki gün sürdü, gerçekten inanılmaz. Bildiğim kadarıyla birçok ünlü kişinin bile en kaliteli tılsımları yapması en az on güne ihtiyaç duyar!”
“Hepsi bu katlanarak gizemli Kalem sayesinde. Aksi takdirde bu kadar hızlı olamazdım!” Qin Yun elindeki kalemi kaldırırken kıkırdadı. Dedi ki, “Beni buraya getirdiği için hepsi Xiao Teyze'ye teşekkürler. Bu yüzden bu kadar iyi bir eşya elde ettim.”
Xiao XuanQin nazikçe güldü: "Bu aynı zamanda Gizemli kalemle aranızdaki yakınlıktan da kaynaklanıyor, sen çok olağanüstü bir Yazıt Ustasısın, bu kalemi yalnızca sen iyi kullanabilirsin."
"Xiao Teyze, sence en kaliteli Vücut Sabitleyici Kemik Tılsımı bir Ruh Canavarı ile baş edebilir mi?" Qin Yun sordu: "Eğer ruh canavarını birkaç saniyeliğine dondurabilirsen, onu öldürebilmelisin, değil mi?"
Xiao XuanQin derin düşüncelere daldı, hafifçe kaşlarını çatarak şunları söyledi: "Ben de bilmiyorum! Dışarıda iki ruh canavarı var. Sadece bir tane varsa sorun olmayabilir.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı 2
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğunun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve güzelliklerle çevrili. Ancak Qin Yun tatmin...