Bölüm 231

84 20 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlar


“Öğretmenim, Sayısız Yıldız Gölü'nde bir dalga var. Ne oldu?" Qin Yun, Du Gui'nin endişeli ifadesini görünce aceleyle sordu.

Du Gui ve Yıldız Xuan Wu Akademisindeki diğer büyüklerin hepsinin yüzlerinde aynı ifade vardı. Şokla karışık bir korku izi vardı.

Lan Fengjin de havada durdu. Aşağıdaki dalgalara bakarken kaşlarını çattı ve derin bir sesle şöyle dedi: "On Sayısız Yıldız Gölü'ndeki dalgalar kötü bir işaret. Bu, başımıza felaket geleceğini gösteren bir alamettir.”

"Yıldız Gölü'nde dalgalar yükselir, dokuz güneş yavaş yavaş kaybolur ve gökyüzünde yalnızca karanlık güneşler asılı kalır... bu eski bir kehanettir!" Du Gui'nin sesinde biraz korku vardı. “Başka bir deyişle, dokuz güneş yavaş yavaş yok olacak ve gökyüzünde yalnızca karanlık güneş kalacak. Karanlık güneş ise her şeyi yutabilir.”

Qin Yun'un kalbi tekledi. Vücudunda Cehennem Güneşi Savaşçı Ruhu vardı!

"Bu doğru mu?" Qin Yun, Lan Fengjin'e baktı. Nedenini bilmiyordu ama içinde açıklanamaz bir huzursuzluk hissetti.

Lan Fengjin derin bir nefes aldı ve şöyle dedi: "Bunun doğru olup olmadığını bilmiyorum ama bu kehanet Mavi Ruh Yıldız Sarayımızda uzun süredir dolaşıyor! Demek dokuz güneş birer birer yok olacak. Ne kadar süreceğini ise kimse bilmiyor. Her güneş kaybolduğunda büyük bir felaket meydana gelirdi. Dokuz güneşin tümü ortadan kaybolduğunda siyah, karanlık bir güneş ortaya çıkacak ve Dokuz Issız Topraklardaki her şeyi yok edecek."

Diğer öğrenciler ve antrenörler bunu duyunca hemen dehşete kapıldılar.

Du Gui şöyle dedi: "Kehanet, Dokuz Güneş'in ruhsuz olması nedeniyle yavaş yavaş yok olacaklarını söylüyordu. Doğru olup olmadığından emin olamayız. Belki neler olup bittiğini yalnızca tanrılar biliyor."

"Kısacası Sayısız Yıldız Gölü'nde dalgalar yükseliyor, bu sıradan bir mesele değil." Lan Fengjin dedi.

“Önce Yıldız Xuan Wu Akademisine dönelim.” Dean Bai dedi.

O anda herkes panik içindeydi. Eğer dokuz güneş düşerse, Dokuz Issız Ülkenin tamamı karanlığa gömülürdü!

Sürekli olarak Du Gui'nin sözlerini düşündüğü için Qin Yun'un kalbi ağırlaştı. Ruhsuz Dokuz Güneş… Üstelik elinde Dokuz Yang İlahi Ruhu vardı. Bunun Dokuz Güneşin Ruhu ile ilgili olup olmadığını bilmiyordu.

Bunun dışında Xie Qirou'nun elinde olan Dokuz Yin İlahi Ruhu da vardı.

“Abla Büyük Öğretmen, neler oluyor? Sen tam olarak kimsin? Ölümsüz Mezarlıkla ilişkiniz nedir?” Qin Yun, Xie Qirou'nun vücudunda büyük sırların saklı olduğunu hissediyor gibiydi.

Cennetin Gururu Akademisine döndükten sonra Qin Yun binaya girdiği anda hemen odasına girdi. Kapıyı kapattıktan sonra Ölümsüz mezarlık diyagramını masanın üzerine koydu ve üzerine kan damlattı.

"Büyük abla Büyük Öğretmen, acele et ve konuş!" Qin Yun, kalbindeki sözleri okurken sürekli kan damlıyordu.

Kanı kar beyazı Ölümsüz Mezarlık Diyagramına damladı ve hızla onun tarafından emildi. Bu şekilde bir saat geçti. Qin Yun da sandalyesine yaslanıp Dokuz Güneş'in enerjisini emerek kan enerjisini geri kazanırken son derece zayıftı.

"Bu işe yaramayacak gibi görünüyor. Sadece Küçük MeiLian, YueLan ve Ölümsüz Mezarlık Diyagramımı bir araya getirmeye çalışabilirim. Ancak Küçük MeiLian şu anda kapalı kapı yetiştiriciliğinde. Ne zaman çıkacağını bilmiyorum." Qin Yun daha önce Qi Meilian'ın öğretmeni tarafından çok değer verildiğini öğrenmişti. Yoğun bir şekilde beslendi ve gelişim için büyük miktarda kaynağa erişimi vardı.

Dokuz Güneş Tanrısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin