DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlar
“Şimdilik daha fazlası yok!” Qin Yun, saklama bileziğini Lan Fengjin'e verme konusunda isteksizdi. Sonuçta ona pek aşina değildi. Üstelik bir tutma bileziği son derece kıymetliydi.
Lan Fengjin güldü, "Gerçekten başka bir şey yok mu? Peki ne zaman mevcut olacak?”
Diğer koçlar Lan Fengjin'in ses tonundan onun Qin Yun'u tehdit ettiğini ve ondan bir saklama bileziği çıkarmasını istediğini anlayabiliyordu. Eğer başarılı olsaydı bu onları ölesiye kıskandırmaya yetecekti.
"Ateş savaşçı ruhum tamamen iyileşene kadar beklemen gerekecek, sonra sana kesinlikle bir saklama bileziği vereceğim." Qin Yun gülümseyerek söyledi.
"Tamam o zaman! Sen benim öğrencimsin. Bu konuyu unutmayın. Bana yalan söylemeye cesaret edersen sana bir ders veririm. Lan Fengjin bileziği saklama meselesini zorlamaya devam etmedi. Bunu yalnızca diğerlerinin Qin Yun'u öğrencisi olarak neden kabul ettiğini anlamalarını sağlamak için yapmıştı.
Qin Yun rahat bir nefes aldı ve başını salladı. Sonra Lan Fengjin'in yanından geçti.
Lan Fengjin aslında Qin Yun'u öğrenci olarak kabul etmişti. Bu durum diğer öğrencileri aşırı derecede kıskandırdı. Qin Yun'u pek iyi düşünmüyorlardı ama Lan Fengjin onu bir saklama bileziği yüzünden kabul etmişti.
Qin Yun ve Lan Fengjin'in ilişkisi çok iyiydi. Birbirlerinin sırlarını biliyorlardı ama diğerleri bilmiyordu.(TL NOT: Sadece 4 satır önce yazar Qin Yun'un ona pek aşina olmadığını söyledi!!! inanılmaz değil mi??)
Lan Fengjin zaten dört öğrenci seçmişti. Diğer öğrenciler ne kadar yetenekli olursa olsun bir daha seçim yapamayacaktı.
Kalabalık onun neden sekizinci seviye Savaşçı Bedeni Alemindeki birkaç kişiyi seçen Xiao Yanglong gibi olmadığını anlamadı. Onun yetenekleriyle sekizinci seviyedekiler kesinlikle onu takip etmeye istekli olurdu.
Xiao Yanglong bunu görünce dişlerini gıcırdattı. Ayrıca Lan Fengjin'in ne kadar güçlü olduğunu da biliyordu; kışkırtmayı göze alamayacağı bir şeydi bu. Artık Qin Yun, Lan Fengjin'in öğrencisi olduğundan Xiao Yanglong son derece mutsuzdu. Ayrıca Lan Fengjin'in grubunun onları geçeceğinden de endişeliydi.
Koçlar öğrencilerini seçtikten sonra gruplara ayrıldı. Her antrenör kendi kaptanını seçmeye başladı.
"Hanginiz kaptan olmakla ilgileniyor?" Lan Fengjin, Xue Ziye'ye baktı ve ona takım lideri olmasını işaret etti. Ancak ses çıkarmadı ve sadece Qin Yun'a ve arkadaşlarına baktı.
"Bayan Xue, sizin uygulamanız en yüksek seviyededir, bunu yapmalısınız." Murong Daren kadınları sevmesine rağmen Xue Ziye'yi kışkırtmaya cesaret edemiyordu. Ayrıca Lan Fengjin de vardı.
Qin Yun şehvet düşkünü bir kalbe sahip olduğunu ancak açık olacak cesarete sahip olmadığını söyleyebilirdi. Genellikle sadece vasat kızları baştan çıkarmaya cesaret ederdi. Meng FeiLing kadar acımasız biriyle tanışsaydı çok uzaklara saklanırdı.
"İlgilenmiyorum!" Xue Zi Ye kayıtsızca söyledi.
Qin Yun, "O zaman takım lideri ben olacağım!" dedi.
Xue Ziye takım lideri olmakla ilgilenmiyordu. Murong Daren ve Huo Zhong, Qin Yun'un tanıdıklarıydı, dolayısıyla hiçbir itirazları yoktu. Bu nedenle Qin Yun takım lideri olmuştu.
“Kaptanlar, gelin ve Canavar Çekirdeği Xuan Boncuklarınızı alın!” Dean Bai şöyle dedi: "Xuan Boncuğu, Sihirli Canavar Çekirdeklerinin enerjisini emebilir, yapacağınız ilk şey, bir yere gidip Sihirli Canavar Çekirdeklerini elde etmek için Sihirli Canavarları öldürmektir. Yalnızca bir saat içinde çıkardığınız Büyülü Canavar Çekirdekleri Xuan Boncuğu tarafından emilebilir, bu nedenle başka biri size Sihirli Canavar Çekirdeklerini sağlasa bile işe yaramaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı 2
FantasiQin Yun, Qin İmparatorluğunun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve güzelliklerle çevrili. Ancak Qin Yun tatmin...