DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlarQin Yun çok sevindi. Artık Mo Mo'nun gerçekten büyülü perilerin Baş Rahibi olduğundan çok emindi.
Dışarıdan gelen sesi duyduktan sonra ilk boncuğun içindeki Mo Mo endişeyle bağırdı: "Kardeş Yun, beni kesinlikle geri veremezsin. Geri dönmek istemiyorum, sadece seni takip etmek istiyorum. Bana inanmalısın, sana kesinlikle fayda sağlayacağım. Yalvarırım, beni geri verme, yalvarıyorum..."
Mo Mo tüm gücüyle yalvarıyordu ama narin ve güzel yüzünde sadece gözyaşları vardı. Bir çift yeşil gözü yaşlarla doluydu ve son derece acınası görünüyordu.
Qin Yun ilk boncuktaki periye baktı ve kalbinin yumuşadığını hissetti. Ona bu kadar üzülerek yalvarmasa bile onu asla teslim etmeyecekti.
"Öğretmenim... Peki neden? Belli ki o küçük şeyden çoktan vazgeçmişlerdi, öyleyse neden onu geri almak istiyorlar?" Qin Yun sordu, "Tüm servetimi o müzayedeye yatırdığımı bilmelisin."
Du Gui, "Yıldız Xuan Wu Akademisinin üst düzey yetkilileri de bana pek bir şey söylemedi. Kısacası Mavi Ruh Yıldız Sarayından yaşlı bir adamı gördükten sonra bir karar verdiler! Xuan Puanlarınızı iade etmeye ve size beş sihirli canavar kristal yumurtası vermeye hazırlar!"
"Peki ya aynı fikirde değilsem?" Qin Yun garip bir ifade ortaya çıkardı.
Du Gui kaşlarını çattı ve şöyle dedi: "Ben de bilmiyorum. Kısacası o küçük şeyin başka güçlü yönleri de olmalı, bu yüzden onu geri almak için bu kadar acele ediyorlar. Eğer kabul etmezseniz insanları göndermeye devam edecekler."
"Peki, o küçük şey nerede?"
Qin Yun duraksayarak şöyle dedi: "O küçük adam çok kötü bir durumda. Yeterince faydasını görmedim ve iade etmeyeceğim! Bu küçük adam onları bu kadar açgözlü yaptığına göre, ben de büyük bir darbe almış olmalıyım."
"Qin Yun, o minik şeyin tadı yanıltıcı. Siz de yükseltemezsiniz. Bunu iyice düşünsen iyi olur. Du Gui dedi.
"Evet, o küçük çocuğu büyütmeye karar verdim." Qin Yun başını salladı ve sordu, "Öğretmenim, burada daha iyi ağaçlar var mı?"
"İyi ağaçlar mı? Tabii ki bu Yıldız Güneşi Hazine Ağacı!" Du Gui başını kaldırdı ve gülümserken bulutları delen yüksek ağaca baktı.
Qin Yun bunun iyi bir ağaç olduğunu biliyordu ama onu ilk incideki boşluğa ulaştıramadı.
"Şube alabilir miyim?" Qin Yun yoğun bitki örtüsünü işaret etti ve sordu.
"Her neyse, zaten çok var. Yeter ki onu yok etmeyin." Du Gui elini salladı ve şöyle dedi: "Geri dönüp onlara, onu geri vermeyi kabul etmediğinizi ve pes etmelerini sağlayacağımı söyleyeceğim."
"Un, o zaman öğretmeni rahatsız edeceğim!" Bunu söyledikten sonra Qin Yun havaya uçtu. Ruh özü kılıcını çıkardı ve uzunluğu yirmi metreden fazla olan bir dalı kesti.
Bu nispeten hassas bir bölümdü. Yapraklar lavabo büyüklüğünde olmasına rağmen hepsi yeni yapraklardı. Hepsi çok yumuşak yeşil renkteydi ve soluk yeşil bir parıltı yayıyordu.
Bu dalı ve büyük bir toprak yığınını ilk boncuğun içine yerleştirdi ve bu devasa dalı bir ağaç gibi dikti.
Bu Mo Mo'nun son derece mutlu olmasına, neşeyle ağacın etrafında uçmasına, büyük yaprakların üzerinde zıplamasına ve durmadan gülmesine neden oldu.
"Mo Mo, eğer seni geri almak isterlerse burayı terk ederim, endişelenmene gerek yok." Qin Yun da periden ayrılma konusunda isteksizdi.
Bu küçük kız onu o kadar çok kabul ediyordu ki. Ona o kadar güveniyordu ki artık ona aileden biri gibi davranıyordu. Buna nasıl katlanabilirdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı 2
FantasyQin Yun, Qin İmparatorluğunun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve güzelliklerle çevrili. Ancak Qin Yun tatmin...