Bölüm 350

40 10 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'ın reklamları

Xuan diyarının yaşlılarından biri, elinde bir baston tutan yaşlı bir kadın, aniden ayağa kalktı ve şöyle dedi: "Kardeşlerim, lütfen bu yaşlı kadın Du'ya biraz yüz verin ve bu çocuğu serbest bırakın!"

Zi Qingcheng, yaşlı kadın Du'nun cesurca öne çıktığını gördüğünde, o da çok minnettar hissetti. Ancak, ona bakmak için başını kaldırmaya cesaret edemedi.

"Yaşlı Madam Du, Ay Derin Vadi'niz oldukça katkıda bulunmuş olsa da... Bu önemli bir nokta, bilmelisiniz ki, dövüş dao aleminin genç dahileri daha iyi durumdalar ama dövüş dao alemi hala çok nadir görülen bir şekilde bir çocuğun bedenini koruyor!"

Xuan alemindeki yaşlı bir adam soğukça gülümsedi. "Ölümsüz mezardan çıktığımızda, ölümsüz haplar elde edebilirsek, Savaşçı Kral alemine adım atabiliriz!"

Qin Yun, kalbindeki insan grubuna lanet okudu. Adaletin olmadığını hissetti. İyi yetişmişti ve çok erken yaşta dövüş dao alemine girmişti ama sonunda en iyi teklif olmuştu.

"Yaşlı Madam Du, bu sizin Ay Derin Vadi'nizi ilgilendirmez. Ölümsüz Mezarlık açıldığında bizimle gelin, lütfen hemen gidin!"

Siyah cübbeli yaşlı bir adam, elinde siyah ağır bir kılıç tutarak ayağa kalktı, sesi sertti.

Yaşlı kadın Du Xuan diyarında olmasına rağmen, Zi Qingcheng'e yardım edebilen tek kişi oydu. Zi Qingcheng ile ilişkisinin kötü olmadığı görülebiliyordu.

Wang Tian Shi şöyle dedi: "Bugün dolunay, bu yüzden yin qi biraz daha ağır. Fedakarlık için daha uygun. Ölümsüz Mezarlığı'nı açarsak, bu gece büyük ödüller kazanabiliriz!"

"Seni köpek pisliği Göksel Üstat, saçma sapan konuşma! Qin Yun... Qin Yun benim kocam ve onu feda etmene izin verilmiyor. Aksi takdirde, Dao çekirdeğini kendi kendime yok ettiğimde, seninle birlikte yok olacağım!!" Zi Qingcheng azarlarken endişelendi.

Qin Yun ve Lan Fengjin de şaşırmıştı. Onu kurtarmak için Zi Qingcheng kendini feda etmeye razıydı.

"Kendi kendini mi patlatıyorsun? Hahaha!" Kılıç kullanan yaşlı adam anında oraya koştu ve kimsenin fark etmediği bir anda kılıcı kınından çıktı ve Zi Qingcheng'in boğazına saplandı.

Yaşlı kadın Du soğuk bir homurtuyla hızla bastonunu kılıca doğru savurdu.

Kılıç büyük bir gürültüyle açıldı ve çıtırdayan bir ses duyuldu.

O kadar hızlıydılar ki, kimse onları yakalayamıyordu.

"Yaşlı Leydi Du, eğer bizi engellemeye devam edersen, Ay Derin Vadisi'ndeki yüz öğrencinin hepsinin burada öleceğini garanti edebilirim!" Kılıcı tutan yaşlı adam öfkeyle bağırdı.

“Kılıç Ustası! Kılıç Derin Dağ Tarikatı'nın Tarikat Lideri olarak, böyle sözler söyleyerek Ay Derin Vadi'mize karşı aleni bir savaş ilanı mı yapıyorsun?” diye bağırdı Yaşlı Leydi Du soğukça.

"Ölümsüz Mezarlığı açmak hem sana hem de bana fayda sağlayacak! Bu sadece küçük bir çocuğu feda etmek değil mi? Her şeyimizi ortaya koymamız gerekiyor mu?" Zayıf yaşlı bir adam alaycı bir şekilde sırıttı.

Xuan Savaş Diyarı'nın diğer büyükleri de ona katıldı ve kararlılıklarını dile getirdiler. Qin Yun'u feda etmek istiyorlardı.

Qin Yun o kadar öfkeliydi ki kalbinden kan damlıyordu. Bu yaşlı herifler aslında onun hayatına tepeden bakıyorlardı!

Qin Yun şu anki başarılarına ulaşmak için ne kadar zorluktan geçmişti? Ama şimdi, fedakarlık yapması gerekiyordu!

Onu en çok kızdıran şey, meşhur tarikatlara mensup bu güçlü uzmanların, onun hayatına saygısızlık etmeleriydi!

Dokuz Güneş Tanrısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin