DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlarZi Qingcheng'in gözleri aşırı derecede gergin hissettiği için kapalıydı. Arabanın içi de oldukça sessizdi. Onun kalp atışlarını ve Qin Yun'un kağıda çizim yaparken fırçasının hışırtısını duyabiliyordu.
"Ruh işaretlerini bu kadar düzgün kaydetmen o kadar sinir bozucu ki!"
Gözlerini açtı ve Qin Yun'un tamamen odaklandığını gördü. Vücudunun üst kısmındaki ruh izlerini kaydediyordu. Başka hiçbir şey hakkında tuhaf düşüncelere yer yoktu.
Bu durum onun gerçekten erkekler için bu kadar çekici olup olmadığını merak etmesine neden oldu.
Zi Qingcheng, gizli bir acıyla Qin Yun'a baktı ve yumuşak bir şekilde şöyle dedi: "Sen... Bu ruh yazıtlarını iyi bir şekilde kullanabilir misin?"
"Elbette yapabilirim!" Qin Yun, gözünü kırpmadan Zi Qingcheng'in göğsüne baktı. Ruh izlerine mi yoksa başka bir şeye mi baktığı bilinmiyordu.
Zi Qingcheng, bu konuyu duyurmadığı sürece endişelenecek bir şey olmadığını hissetti.
Ancak yine de kendini çok utangaç hissediyordu. Yeşim gibi yüzü kırmızıya döndü ve gözleri utangaçlıkla doldu.
"Acele et!" diye seslendi yumuşak bir sesle.
"Çok hızlı bir şekilde kaydedeceğim. Bu ruh işaretinin arkadaki kadar karmaşıklığı yok!" dedi Qin Yun, ruh işaretlerini ciddi bir şekilde kaydetmeye devam ederken.
Kaydetmeyi bitirdikten sonra parmağını Zi Qingcheng'in vücudunun üzerine çizerek ruh izlerini sildi. Hızı da çok hızlıydı.
İşini bitirince Zi Qingcheng aceleyle mor elbisesini giydi ve vücudunu sıkıca sardı.
Ancak Qin Yun'un onu nazikçe okşamasının hissi zihnine derinden kazınmıştı.
Qin Yun ise sanki hiçbir şey olmamış gibi iki ruh işaretine boş boş bakıyordu!
"Bu kadar yüksek bir Ruh Derinliğine sahip olmanı gerçekten beklemiyordum!" Zi Qingcheng iyileşirken yumuşak bir sesle konuştu.
"Şimdi, sonunda şişman olmadığını biliyorum ama neden bu kadar kilolusun? Vücudun zaten büyümemesi gereken bir yerde!" Qin Yun kıkırdadı.
Zi Qingcheng'in yüzü anında kırmızıya döndü ve başka bir kelime söylemeden gözlerini kapattı.
Qin Yun iki kağıt parçasını tuttu ve aniden elini uzatıp Zi Qingcheng'in yuvarlak yüzüne koydu. Sonra, ileri geri ovuşturmaya başladı.
"Seni küçük piç, ne yapıyorsun!" Zi Qingcheng, şefkatli bir sesle bağırdığında anında aşırı bir şok ve öfkeyle doldu.
“Daha önce yüzümü böyle ovuşturmuştun, ben sadece intikamını alıyordum!” Qin Yun kıkırdayarak şöyle dedi: "Çörek yüzünü ovmak gerçekten çok güzel!"
Zi Qingcheng bir aura yaydı ve Qin Yun'u itti. Öfkeyle bağırdı, "Sen bir topuzun gerçek yüzüsün!"
Qin Yun bir köşeye yaslandı ve Zi Qingcheng'in ruh işaretlerinin damgalandığı yere bir göz attı!
Zi Qingcheng onun ifadesini gördüğünde aniden bir şey fark etti. Qin Yun sadece onun yüzünden bahsetmiyordu, aynı zamanda başka bir şeyden de bahsediyordu.
Qin Yun'a öfkeyle baktıktan sonra gözlerini kapattı ve iyileşmeye devam etti.
Aniden, Qin Yun'la temasa geçtiğinden beri hissettiği öfkenin, yıllar boyunca biriktirdiği tüm öfkeden daha fazla olduğunu hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dokuz Güneş Tanrısı 2
FantasíaQin Yun, Qin İmparatorluğunun düşmüş veliaht prensi. Dokuz güneş dünyasının dövüş mirasını devralır. Cephaneliğindeki muhteşem dövüş mirası, parmak uçlarındaki çılgın yazı teknikleri, etrafı düşmanlarla ve güzelliklerle çevrili. Ancak Qin Yun tatmin...