Bölüm 276

68 14 2
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlar

Qin Yun, Zhuo Chuan'ı gördüğünde harekete geçmek için acelesi yoktu.

Zhuo Chuan ve bir düzineden fazla iri yapılı, altın zırhlı adam yere indi. Yaralı insanlarla dolu yeri gördüklerinde son derece şaşkına döndüler.

“Yüce Yaşlı, bizi kurtarmalısın! Bu kişi İlahi Yazıtlı Saray mensubu olduğunu iddia ediyor ama bize o kadar kötü bir şey yapmış ki, hatta iyi bir aileden gelen bir hanıma bile tecavüz etmek istiyor!” Kırmızı cübbeli adamın dört uzuvları da kesilmişti ve çığlık atarken sadece yerde yatabiliyordu.

“Yüce Yaşlı, çabuk kurtar beni! Bu iblis bana tecavüz etmek istiyor! Hala genç olmasına rağmen aslında bir sapık!” Lin Yin, feryat ederek ve ağlayarak aceleyle Zhuo Chuan'ın ayaklarına doğru süründü.

Lin Yin ve kırmızı cüppeli yaşlı ile Lin Klanının yaralı üyeleri, yardım istemek için Zhuo Chuan'a döndü. Qin Yun'u affedilmez bir günahkar olarak tanımladılar.

"Onlar yalan! Büyük birader o tür bir insan değil!” Ding Hong'er aceleyle Zhuo Chuan'a bağırırken telaşlı ve endişeliydi.

Lin Yin, Qin Yun'u işaret etti ve küfretti, "O bir sapık. Vücudumun güzelliğini gördüğü için bana tecavüz etmek istedi. Bu yüzden klan üyelerime saldırdı! Hatta beni karısı olarak geri alacağını bile söyledi!

Zhuo Chuan, Qin Yun'a baktı ve sordu, "Qin Yun, neler oluyor? Zaten eşiniz olarak Xiao Yuelan gibi cennet gibi bir kadına sahip değil miydiniz?”

Lin Yin, Zhuo Chuan'ın sözlerini duyduğunda anında şaşkına döndü!

Kırmızı cüppeli yaşlı, Lin Klanının üyeleri, dört Ding klanının Yaşlısı ve Ding Hong'er'in hepsi şaşkınlıkla Qin Yun'a bakıyorlardı!

Artık İlahi Yazıtlı saraydaki bu genç adamın neden bu kadar korkutucu olduğunu anlıyorlardı!

Aslında Tian Qin İmparatorluğu'nun veliaht prensi Mavi Ruh Batı Sarayı'na karşı çıkmaya cesaret eden efsanevi genç adamdı!

Lin Yin şaşkına dönmüştü. Ah Yun'un Qin Yun olduğunu hiç beklememişti!

Herkes Qin Yun'un çevresinde her türden kutsanmış kızın olduğunu biliyordu. Son derece yetenekli Xiao Yuelan'dan bahsetmese bile Meng Feiling ve Xue Ziye ulaşılmaz varlıklardı!

"Yüce Kıdemli, bu şekilde oldu..." Qin Yun, Zhuo Chuan'a basitçe olayların sırasını açıkladı.

Zhuo Chuan, Lin Ailesine soğuk bir gülümsemeyle baktı: "Bunu başınıza siz getirdiniz!"

Konuşmasını bitirdikten sonra seçkinler ileri doğru yürüdüler ve altın uzun kılıçlarını sallayarak Lin Ailesi klanının üyelerine saldırdılar.

Başlangıçta Lin Yin ve diğerleri, Zhuo Chuan'ın gelişini gördüklerinde umutla doluydu ama şimdi daha da çaresizdiler. Bunun nedeni onları öldürenin Qin Yun olmamasıydı. Yazıt sarayındaki insanlardı!

Lin Yin ölmeden önce açgözlülüğüne direnemediği için pişmandı. Aksi takdirde Ding Hong'er'i yakalayıp Qin Yun'u tehdit etmezdi. Öldürülmeyecekti ve bunun yerine Qin Yun ile iyi bir ilişkisi olacaktı.

Zhuo Chuan cesetlere bir ateş tılsımı fırlattı ve şöyle dedi: “Qin Yun, hadi geri dönelim. Sana söylemem gereken önemli birşey var!"

Qin Yun başını salladı ve Zhuo Chuan'ı gizemli Ruh Dağının zirvesindeki İlahi Yazıt Sarayına kadar takip etti.

Zhuo Chuan ayrıca Qin Yun'a Ding Yi ve arkadaşlarının Yazıt Sarayı'nda çalışmasını ayarlayacağına dair söz verdi.

Yazıt sarayında Qin Yun ve Zhuo Chuan gizli bir salondaydı.

Dokuz Güneş Tanrısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin