Bölüm 207

117 25 3
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
C207
Pubfuture'a göre reklamlar

Kardeş Li ve karısı da hiçbir şey söylemedi. Yin Sheng ve arkadaşlarıyla savaşmaları durumunda kesinlikle bir kayıp yaşayacaklarını Qin Yun'dan daha iyi biliyorlardı. Hatta ciddi şekilde yaralanabilirler.

“Geri dönüp durumlarını araştırmamı bekleyin. Onları öyle kolay kolay bırakamayız." Qin Yun soğuk bir şekilde söyledi.

“Hımm! Bu adamlar çok kibirli!” Kardeş Li başını salladı.

Çok geçmeden kurt sürüsünden uzaklaştılar.

Kasabanın derinliklerine inmediler ama büyülü canavarları arayarak ilk kasabanın dışında oyalanmaya devam ettiler.

Daha önceki beş iblis kurt devriye geziyordu. Bu nedenle Qin Yun, yakınlarda kurtların olduğunu belirledi ve yakındaki kurtları uyarmak için zihinsel gücünü serbest bıraktı. Üstelik beş iblis kurdu öldürdüklerinde çok fazla kargaşa yaşanmıştı. Bu durum kurtları da alarma geçirmişti. Qin Yun yalnızca onların gelişini hızlandırmıştı.

Akşam, yüksek bir binanın bir düzine kadar katındaki geniş bir odada saklanıyorlardı.

Kardeş Li bayrak dizisini çıkardı ve odanın duvarlarına yerleştirdi. Onların varlığını gizleyebilir.

Bugünkü hasat fena değildi. Beş milyon Xuan Puanı olan sekizinci seviyeden beş sihirli çekirdek elde etmişti.

İki yüz milyon Xuan Puanı toplamak çok uzun bir süreç. Qin Yun'un acelesi olsa bile faydasız olurdu.

Geceleri gökyüzünde yükseklere uçmak onlar için daha güvenliydi. Ne kadar yükseğe uçarlarsa o kadar uzağı görebiliyorlardı.

“Daha önce karşılaştığımız kurtlar oldukça zayıf olmalı.” Meng FeiLing döndükten sonra şöyle dedi, "Bir tur için uçtum. Bu bölgede başka büyülü yaratık yok.”

Qin Yun ve Kardeş Li onun ne demek istediğini anlamıştı.

Dışarıda çok az sayıda büyülü canavar vardı, bu da büyülü canavarların hepsinin ilk kasabanın daha derin bir bölümünde yoğunlaştığı anlamına geliyordu. Kurtlar dövüşü kaybettikten sonra yaralanmış olmalılar, bu yüzden dışarı koştular.

Kardeş Li kaşlarını çattı, "General Yin Sheng, geri dönüp rapor verdikten sonra Tian Ling İmparatorluğu kurtlarla başa çıkmak için bazı güçlü savaşçılar gönderebilir. Ayrıca iblis kurtların çok zayıf olduğunu da biliyor olmalılar."

Kayınbiraderi Li içini çekti. "Ne yazık! Eğer aramızda bir Dövüş Dao Bölgesi gelişimcisi olsaydı, o Şeytani Kurt grubundan korkmamıza gerek olmayabilirdi!"

"Neden gün ağarana kadar bekleyip gizlice geri dönmüyoruz?" dedi Qin Yun, "Eğer bir iblis kurdu sinsi saldırı yoluyla yakalayabilirsek, bir tane daha alabiliriz." Özellikle geceleri gizlice hareket etme becerisine çok güveniyordu.

Onların gücüyle büyülü canavarlarla dolu bir alana girmek çıkmaz sokak olurdu.

İlk kasabanın merkez grubunda ölen ve yiyecek olarak kullanılan çok sayıda insan olmalı. Bu yüzden içeride bu kadar çok büyülü canavar saklanıyordu.

“Pekala, yarın dikkatlice yaklaşacağız! Hepimizin oldukça iyi gizlenme yetenekleri var, o yüzden kurtların bunu öğrenmemesi gerekiyor." Kardeş Li, Qin Yun'la aynı fikirdeydi.

“Kayınbirader, bir dahaki sefere binanın içine saklan ve oklarını at! Bizi koruyacak mükemmel okçuluk becerilerine sahibiz, bu yüzden çok güvende olacağız. Meng Feiling büyüleyici bir gülümsemeyle şöyle dedi: "Ben de bu tür okçuluğu senden öğrenmek istiyorum!"

Dokuz Güneş Tanrısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin