Bölüm 284

60 14 0
                                    

DOKUZ GÜNEŞ TANRISI
Pubfuture'a göre reklamlar

Kuşçu kurt adamlar tarafından sürüklendi ve yolda sefil bir şekilde bağırdığı için sürekli dövüldü.

Kurt adamlar, sanki şiddet kullanmak onlara çok keyif veriyormuş gibi, durmadan gülüyorlardı.

Qin Yun gizlice arkadan takip etti. Mağaranın girişine vardığında kuşçunun yaralarla kaplı olduğunu gördü. Her iki bacağı da demir zincirlerle bağlanmıştı ve mağara girişinin üstüne baş aşağı asılmıştı. Ağzından hâlâ kan damlıyordu.

Bu kurt adamlar çok güçlüydü ama bu kuş adamın canlılığı çok azimliydi ve hala acı içinde çığlık atabiliyordu.

Kurtadam, Kuş Adam'ı mağaranın arkasına astı ve oradan ayrıldı çünkü burada hiç kimse Kuş Adam'ı kurtaramadı.

Qin Yun Gölge Gücünü geri çekti ve kuşçunun altında durdu.

Kuşçu bulanık gölgeyi gördüğünde gözleri şaşkınlıkla açıldı. Yaralandığını ve halüsinasyon gördüğünü düşünüyordu.

“Hehe, güneş doğar doğmaz Lord Hazretleri seni kızartacak ve yiyecek! Şimdi nasıl hissediyorsun?" Qin Yun kıkırdadı.

Kuşçu sesi duyduktan sonra bunun bir yanılsama olmadığını anladı. Vücudu korkuyla titriyordu. “Sen bir insansın!”

Qin Yun gülümseyerek şöyle dedi: "Bu doğru. Daha önce hiç insan görmedin mi? Şaşıracak ne var ki!"

“Sen… ne istiyorsun? Beni öldür? Ölümden korkmuyorum!” Birdman'in sesi titriyordu. Şafaktan sonra yenileceğini bilmesine rağmen yine de daha uzun süre yaşayabilirdi. Eğer şimdi ölseydi yine çok korkardı.

"Ben sizin gibi değilim arkadaşlar. Hiçbir şey yiyemiyorum! Qin Yun, Canavar Ustası tılsımını çıkarırken kıkırdadı. Etkinleştirdikten sonra onu kuşçunun vücuduna enjekte etti.

Çok geçmeden kuşçunun ruhunu hissedebildi. O istekli olduğu sürece sadece bir düşünce bile onu yok etmeye yetiyordu.

"Ne yaptın?" Elbette Birdman, Qin Yun'un bir tılsımı fırlattığını gördüğünde şaşkınlıkla haykırmaktan kendini alamadı. Üstelik ruhunun kontrol edildiğine dair bir his vardı.

“Bu tılsım, Canavar Evcilleştirici Tılsım olarak adlandırılıyor. Vücuduna girdikten sonra ruhuna işkence edebilirim. Eğer benimle işbirliği yapmazsan, heh heh, bu yenilmekten daha acı verici olur!” Qin Yun kılıcını çıkarıp zinciri keserken çok hain bir gülümsemeye sahipti.

Birdman bu kılıcı gördüğünde, aniden bu kılıcın Şeytan İmparatorluk Şehri'nin girişinde oraya buraya uçarak birçok büyülü canavarı doğradığını hatırladı.

“Sen Şeytan İmparatorluk Şehrindensin!” Kuşçu yere indirildikten sonra bir çift gözü yeşil bir ışık yaydı. Gagası sanki Qin Yun'a saldırmak üzereymiş gibi genişçe açılmıştı.

"Piç, seni kurtardım! İnsan olabilirim ama efendiniz kadar deli değilim. Onun için hayatınızı riske atıyorsunuz ama o iyi bir ruh halinde olmadığı için sizi öldürecek, sizi yiyecek ve etinizi yemesi için kurt adama verecek.” Qin Yun alay etti.

Birdman'in düşmanca tavrı yavaş yavaş ortadan kalktı, sesi üzüntü doluydu, “Haklısın! Beni gerçekten kurtardın!”

Qin Yun omzunu okşadı ve gülümseyerek şöyle dedi: "Seni kurtardım çünkü bana yardım etmeni istedim! Bunu giy, yaralarını iyileştir, seni buradan çıkaracağım!”

Birdman, hayatını Qin Yun'un ellerine bıraktıktan sonra aceleci davranmaya cesaret edemedi. Lordunun ona nasıl davrandığını hatırladı ve birkaç kurt adam tarafından nasıl zorbalığa uğradığını hatırladı, bu da onun daha da öfkelenmesine neden oldu.

Dokuz Güneş Tanrısı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin