24. Bölüm | Göğüs Kafesine Sıkışan Kalp Atışları

9.6K 657 461
                                    


Merhaba piyonlarım, artık son bölümden önceki bölüme gelmiş bulunmaktayız. Keyifler nasıl bakalım? 

Kısa bir bilgilendirme yapayım ve sizi bölüme uğurlayayım, önümüzdeki perşembe kitabın birinci serisi final olacak, final bölümü biraz uzun olabilir keza bölüm sonu Yeval'in sesini duyacağız ama sadece bir ismi zikredecek ve kitabımız orada bitecek. Kitabın birinci serisi bitikten sonra iki haftalık bir ara vermeyi düşündüm. Aslında başta bir ay düşünmüştüm ama sizleri fazla bekletmek istemedim uzun geldi, bu sebeple iki haftaya düşürdüm. 

Ben de bu iki hafta da boş durmayacağım, Valens kitabımı belki okuyanlarınız olmuştur bir lise kurgusuydu. O kurguyu baştan yazacağımı söylemiştim ancak 16. bölümden sonra devam edememiştim bu iki haftada onu bitirip aradan çıkarmayı hedefliyorum. 

Ondan sonra tam takır Yarınlar Zifiri Karanlığa devam edeceğim çünkü en heyecanlı haliyle devam edeceğiz. Merak ettiğimiz kişilerin - Zelal, Çakır, Hazan- gibi kişilerin gerçekte kim oldukları ortaya çıkacağı, sır saklayanların - Karmen, barkın, Teoman, Tuğra, Dolunay- gibi kişilerin sırlarının ortaya döküleceği hatta babacığı bulduğumuz, Yeval'in konuşup sevdikleri dahil herkesten sakladıkları sırlar için intikam aldığı bir seri olacak ikinci serimiz. o sebeple birinci seriye ara verilince kitaplığınızdan lütfen kaldırmayın. 

Ara verildikten sonraki hafta bölüm gelmeyecek ama ikinci seriye özel bir video yapacak bu videoyu sosyal medya hesabımda paylaşacağım, paylaştığımı duyurabilmek için de panoma yazacağım eğer izlemek isterseniz spoi içerebilecek ikinci seriyi özetleyebilecek videoyu unutmamak için beni buradan takip edebilir ya da şimdiden sosyal medya hesabımı takibe alabilirsiniz.

evet başınızı yeterince şişirdiğime göre sizi bölüme uğurlayabilirim. 

İyi okumalar, sizi sandığınızdan çok sevdiğimi unutmayın ve bol bol yorum yaptın. ♟️


24. Bölüm | Göğüs Kafesine Sıkışan Kalp Atışları

Train Wreck, James Arthur

Wicked game, Jessie villa

Little do you now, Alex - Sierra

Yeşim Behiç, Hayatı korkuyla geçmiş eşini çok seven kariyerini çocuk doktoru olarak tamamlamış ama yer altının karanlığıyla beyaz önlüğünü çıkarmak zorunda kalmış otuz altı yaşında hastalığın peşine birilerinin verdiği hükümle hayata gözlerini yummuş bir kadındı.

Yeşim Behiç, Ilgaz Behiç'in eşi Ayaz Zelal ve Yazgı Behiç'in annesiydi. Benim öz ve öz annemdi. Kokusunu bile anımsayamadığım, birilerinin sırf güç uğruna kurban edip yer yüzünden sildiği masum bir kadındı.

Onu başkalarının gözünde suçlu kılan tek şey, Behiç olmasıydı.

Aynanın karşısına geçip ışığı kapattım. Sadece dışarıdan vuran ay ışığıyla gözlerimi görebiliyordum, keza onlar da göremeyeceğim kadar karanlık kalıyorlardı.

''Behiç'' diye dudaklarımı kıpırdattım.

''Yeşim.''

''Behiç.''
varla yok arası bir ses işittim ve bu hissiyatla kendimi daha fazla zorladım.

''Behiç.'' Sesim şimdi fısıltı gibi çıkmıştı. İlk kez sesim bu kadar belirgin fısıltı halinde çıkmıştı. Yüzümü tavana kaldırıp yutkundum ve tekrarladım. ''Yazgı Yeval Behiç.'' Sesimi o kadar özlemiştim ki, gözlerim cayır cayır ateş kaçmış gibi yanmıştı. Şarkı söyleyip bağırıp çağırmayı, içime atmak yerine dışarı her şeyi çıkarıp yakıp kül etmeyi öyle arzuluyordum ki bu arzu canımı yakıyordu.

YARINLAR ZİFİRİ KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin