•••Görev•••

66 5 0
                                    

Elisabeth yarasını tutarak ringden indi ve ona bakan adama doğru yürümeye başladı. Yanına gidince elini uzattı "Shield üssüne hoş geldiniz Bay Stark. Sizi hangi rüzgar attı?" Tony önce Elisabeth'in elinin olduğu karnına baktı. "Yaran daha iyileşmedi mi?" Elisabeth'in uzattığı elini sıktı. "Bunu sormak için gelmediniz heralde dimi Bay Stark. Niye gelmiştiniz?" "Eğitim için" "Güzel kim ile çalışacağınızı söylediler mi Bay Stark?" "Evet öğretmenim Elisabeth Foster olucak" Elisabeth şaşkınca adama baktı. Bunu kabul etmesi bir kenara çok rahat söylüyordu. "Bir yanlışlık olmalı Bay Stark. Benim bir ekibim var ve ben onları eğitmekle görevliyim." "Tamam ekibinize dahil oldum eğitime başlayalım." "Bir dakika Bay Stark" yanından geçip ekibine doğru giden adamın kolundan tuttu Elisabeth "Ekibimdekiler yaşça sizden gençler bu eğitim size ağır gelir. Siz Mark'ın ekibine katılın." "Hani şu senden dayak yiyen mi? Onun ekibinde olursam bol bol dayak yerim, burdayım ve evet Fruy'nin durumdan haberi var." Tony Elisabeth'in birşey demesine izin vermeden yanından gidince kadın sinirle bir soluk bıraktı. "Tamam kendin kaşındın, burnundan getiricem" söylenerek ekibine doğru yürüdü. "Hizaya geç ekip" herkez dizilirken Tony bir an ne yapacağını bilemedi sonra hızlıca sıraya dahil oldu. "Herkez koştu mu Mikel?" "Bay Stark hariç evet Anka" "burada resmiyet yok hepiniz eğitimdesiniz. Tony 25 tur koşulacak başla." "Ama..." "30 oldu Tony." "Bana inat yapıyorsun dimi?" "Ekibimde ki herkez bilir ki itiraz sevmem. Şimdi koş Tony, geri kalanlar ikili eşleşin talim yapıcaz." Tony koşmaya başlarken Elisabeth ekibe döndü. Yanlışlara müdahale ederek teknik gösteriyordu. Tony nefes nefese yanına geldi. "Yoruldun mu Tony?" Elisabeth bunu kibarca söyleyince Tony şaşırmıştı. Bakışları ekibin üzerinde gezerken az önce Elisabet'e tezahürat yapan çocuk kaşlarını hayır dercesine kaldırdı. "Hayır... Anka" Elisabeth iki parmağını önce kendi gözüne sonra Peter'ın üzerine tuttu. Peter anladığını anlayınca korkuyla bir adım geri attı. "Ringe çık Tony. Seninle ben dövüşücem." Tony ikiletmeden ringe tırmandı. Peşinden gelen Elisabeth eğilirken istemsizce yarasını tuttu. "Eldivenleri giymek için ne bekliyorsun Tony, sana yumruk atmamı mı?" Tony afalladı ama çabuk toparlanıp eldivenleri giydi. Ortada yumruklarını buluşturdukların da gong çaldı. "Sinirlenmediğim sürece savunmada kalıcam, neler bildiğini görmek istiyorum." Tony gülümsedi çünkü kendinin sanıldığının aksine iyi dövüştüğünü biliyordu. 10 dakika kadar sonra Tony yorulmuştu. "Sana dedim Tony, ekibim için yaşlısın. Bizim çalışma şeklimiz sana ağır gelicek." Tony bir anda gaflete düştü ve sinirinin onu ele geçirmesine izin verdi. Elisabeth hamlelerini savuşturdukça daha da çok sinirleniyordu. Elisabeth yüzüne gelen yumruğu savuşturdu Tony'e kroşe atmak için hareketlendi. Tony beklenmedik bir hız ile eğildi ve Elisabeth'in sol tarafından boşluğuna vurdu. Elisabeth anlık kesilen nefesi ile bir kaç adım geri attı. Eli yarasına gittiğin de o hala nefes almaya çalışıyordu. Tony yaptığı hatayı farkedince hızla Elisabeth'e ilerledi. Elisabeth elini kaldırıp yaklaşmasını engelledi. "İyiyim...sadece...Benjamin?" Çocuk hızla kadına koştu. Ringe tırmandığın da Elisabeth'in dermanı bitmek üzereydi. "Beni odama götürür müsün?.... Dilnlenmeliyim." Peter bir kaç arkadaşına seslendiğini de onlar gelip ringin iplerini açtılar. Yavaşça Elisabeth'i ringden indirdiklerinde Peter kadını kucağına aldı. "22 yaşındaki bir çocuk için fazla güçlüsün Benjamin." "Hayır..sadece...şey sen çok hafifsin Anka." Peter kekelediğin de Elisabeth bir sorun olduğunu farketti. Bunu beyninin bir köşesine yazıp sonra konuşmaya karar verdi.

1 ay sonra:
Elisabeth Tony'in eğitimde baya ilerleme kaydettirmişti. Üniformasını tekrar üstüne giydi ve saçlarını bağladı. Günlerdir düzeni aynıydı. Fruy ona görev vermekten geri duruyordu ve Elisabeth her gün aynı düzeni uyguluyordu. Kalkıyor hazırlanıp sahaya iniyor ekibine antremanlar yaptırıyordu. Bu sırada Peter ile konuşma fırsatı bulmuş ve olağandan güçlü olmasının nedeni mi öğrenmişti. Tabi ailevi durumunu da. Peter'ın Elisabeth yaşında bir ablası vardı ama onu bir kaç ay önce kaybetmişti. Elisabeth ve Peter'ın arasında bir bağ olmuş, abla-kardeş gibi olmuşlardı. Elisabeth odasından çıkarken Peter'ı gördü. "Örümcek sen niye hala burdasın, benden önce aşağıya inmen lazım." Nedenini tabiki biliyordu ringte ki olaydan sonra Peter'ın gözü hep Elisabeth'in üstündeydi. Tony'e öldürecek gibi bakıyor ve elinden geldiğince tedbirli davranıp bir sorun olduğun da Elisabeth'i korumak için hazırda bekliyordu. Buna sabah odadan çıkarken de dahil. 1 aydır hep Elisabeth ile eş zamanlı odadan çıkıyor. Son kapıda koşup Elisabeth'den önce sıraya geçiyordu. Peter düzenini bozmadı ve Elisabeth'e sarıldı. "Günaydın abla" Elisabeth gülüp çocuğun saçlarını karıştırdı. Peter isyan edercesine mırıldandığında Elisabeth kahkaha atmıştı. "Ne o ufaklık kızlara görücü mü çıkıyorsun?" "Senin yanına yakışmaya çalışıyorum ama sen beni çirkin yapıyorsun abla!" "Sen her halinle yakışıklısın çünkü benim kardeşimsin ufaklık" Peter kıkırdadığında Elisabet kolunu onun omzuna attı. Peter biraz tedirgin duruyordu. Gülümsemesin de bir eksiklik vardı. Elisabeth takılmadı nasıl olsa Peter zamanı gelince anlatırdı. Sahaya indiklerin de Peter gene ondan önce davranıp sırasına geçmişti. Elisabeth Tony'in orda olmadığını görünce tek kaşını kaldırdı ama birşey demedi. "Günaydın ekip" "Günaydın Anka" "25 tur koşulacak başlayın." Ekibi koşmaya başladığın da Elisabeth onları izliyordu. "Ekibini hızla geliştiriyorsun Anka" "Kendim nasıl yetiştiysem onları da öyle yetiştiriyorum Nick. Bu arada Tony neden yok biliyormusun?" "Evet bu akşam nişanlanacak hazırlığı olduğu için gelemedi, öğretmenini de çağırıyor nişana." Elisabeth'in morali bozulmaya başlamıştı. Tony'in nişanlanacağını düşünmemişti. "Kimle?" "Tanıdığın biri Pepper Pots, gidicek misin?" Elisabeth kafasını sallayıp ekibine baktı. Kadından bir cevap gelmeyince Nick dönüp odasına yürüdü.
Akşam saatlerinde Elisabeth verdiği karar ile Fruy'in odasına geldi. "Lafı uzatmayacağım Nick, kafa izni istiyorum." "Kamartaj'a mı gidiceksin?" "Evet kafamı toplamalıyım, ama ekibime ne olucağını bilmek istiyorum." "Mark onlarla ilgilenir" "aslında benim daha iyi bir fikrim var, o da ekibin başına Peter Parker'ı geçirmek." "Peter ekibin de ki en küçük çocuk." "Evet biliyorum ama iyi idare edeceğini de biliyorum." "Pekala ama Kamartaj'a değil göreve gidiyorsun Lisa." "Ne görevi?" "Sen hazırlığını yap detayları giderken öğreneceksin." "Tamam Nick." Elisabeth odasına gitti ve biraz eşya hazırlayıp duşa girdi. İşi bitince hazırlanmaya başladı. Clint, Natasha ve Peter'ı görüp üstten çıktı. Nick'in ayarladığı helikoptere bindikten sonra yan koltukta duran evrakları aldı ve incelemeye başladı.

 Stark'ın DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin