•••İntikam•••

50 4 0
                                    

Yazar'dan:

Tony daha kendine gelememişken, Bir anda zırhı aktifleşip vücudunu sardı ve iticiler ateşlendi. Tony olayı anlayamayıp zırhta hakimiyet kurmadığı için zırh sarsıldı ve biraz ileriye düştü.

Jarvis: Anthony Edward Stark, hemen kendine gel!
Tony: Ne yaptığını sanıyorsun Jarvis.

Tony tekrardan reaktöre dokundu ve zırh vücudundan ayrıldı.

Jarvis: Anthony, düşmanı yok etmedin. Buraya geliyor. Kalk ve savaş.
Tony: Niye savaşayım ki Jarvis. Ne uğruna? Neyim var ki?
Jarvis: Peter, Morgan! Bu isimler sana tanıdık geliyor mu? Kendine gelmelisin.

Tony gerçekliğe döndüğünü hissederken gözünden akan yaşları elinin tersiyle sildi ve düştüğü yerden kalktı.

Tony: Evet Morgan ve Peter için yaşayacağım ama o şerefsizden Lisa'nın intikamı almadan da durmayacağım.
Jarvis: İşte böyle ayağa kalk. Adam binadan çıktı.

Tony reaktörüne dokunduğun da zırh vücudunu sarmaya başladı. Adamın yanına gelmesini beklemeden iticileri çalıştırdı ve konumunun işaretlendiği yere uçtu. O daha varamadan Jarvis'in diğer zırhtan yansıttığı ekranda, arkasından yaklaşan, sardırmak üzere olan Peter'ı boğazından yakalayan teröristi görünce hızını arttırdı. Terörist'in vücudu da kırmızılaştığın da Tony adamın ne yapacağını anlamıştı.

Tony: Peter?
Peter: E-efendim b-baba?
Tony: Orda bir sorun var mı Peter, durum ne?
Peter: S-sorun y-yok b-baba.
Tony: Neden kekeliyorsun sen?
Peter: (boğazını temizledi) Dövüşüyorum baba.
Tony: Geliyorum evlat dayan tamam mı?
Peter: Baba
Tony: Söyle evlat
Peter: Baba seni seviyorum
Tony: Bunu bana sarılırken söylemelisin evlat. Şuan bunu kabul etmiyorum.
Peter: Sen dünyada ki en iyi babasın. Morgan da bende çok şanslı....
Karen: Peter bayıldı!
Jarvis: Zırhı dayanamayacak Anthony.
Tony: Komutumla Peter'ı fırlat Karen.
Karen: Emredersiniz Bay Stark.
Tony: Jarvis sağlam zırhlarımız var mı?
Jarvis: Evet var
Tony: En iyisini hazırda beklet.

Tony varmasına saniyeler kala, verdiği komut ile Peter'ın zırhının sırt bölmesi açıldı ve bir anda Peter dışarı fırladı. O daha yere düşmeden Jarvis, Tony'in Mark48 diye tahmin ettiği zırh ile Peter'ı yakaladı. Aynı anda A17 (Örümcek adam zırhının) kafa ve vücut bölümleri eriyen boyun kısmı yüzünden birbirlerinden ayrıldılar.

Tony son hız teröriste yaklaşıp onu boynundan tuttuğu gibi havaya kaldırdı. İki kolundan aynı anda çalıştırdığı soğutucuları adama yönlendirdiğin de adam acı ile bağırdı. Bu Tony'in yüzünde bir sırıtmaya neden olurken, bir kolunu adamın boynundan çekti ve elinin bıçak şeklini almasını bekledi.

Saniyeler sonra istediği olduğun da Tony önce adamın bir bacağını kesti. Bağırış büyürken adamın sol elini  vücudundan ayırdı.

Peter: Baba dur!

Peter giydiği zırh ile babasının hizasına geldiğinde fısıldadı, fısıldamalar bağırışlara dönüştü ama Tony Stark öfkesinin esiri olmuştu oğlunun seslenişini duymuyordu.

Peter babasına doğru bir hamle yaptığın da babası Teröristi tuttuğu elini boğazından çekip Peter'ın olduğu zırha elini doğrulttu. Reaktörün yansıttığı güç avuç içinde bir parlamaya neden olurken Tony ne yaptığının farkında değildi.
Peter ise bulunduğu zırhın başlığını açtı ve babasına baktı.

 Stark'ın DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin