•••Müjde!•••

74 5 0
                                    

Elisabeth birşey demeyince Tony'in öfkesi arttı. Tam hareketlenip ayaklanacakken boynunda hissettiği acı ile geri oturdu. Karşısına oturan kızıl kadına baktı "Ne yaptın sen bana?" Fruy "Benim için ne yaptın?" Diye sorman gerekirdi dedi. Elisabeth oturduklarından beri ilk defa hareketlerinde bakışları kadına kaydı Tony'in. Elizabeth elini boynuna uzatırken çekindi tam vazgeçip elini çekecekken bir anda Tony'in kafasını çevirdi ve boynuna baktı. "Serum iyileştirme konusunda işe yaramıyor sadece yayılım hızını azalttı. Bu net bir çözüm değil Nick." "Bunu tahmin etmiştik, onu yaşatan reaktör aynı zamanda onu zehirliyor. Hiç reaktörü değiştirmeyi düşündüm mü Stark?" Tony bakışlarını Elisabeth'den çekip karşısında ki adama baktı. "Evet düşündüm hatta denedim ama ark reaktöründen daha iyi bir bileşen yok." "Demekki tam deneyecekmişsin, neyse bu konuyu sonra halledicez seninle Stark. Sana gelicek olursak, Elisabeth görevinden isteğin üzerine azledildin. Yerine Barton geçicek. Bu hain mevzusu çözülene kadar Tony Stark'ı Barton koruyacak." Tony tek kaşını kaldırıp adama baktı, sonra bakışları Elisabeth'i buldu. "Göverden azledilmeyi istemek mi? Hem beni kandırdın hem de işini yarım mı bıraktın sen?" Elisabeth hiç konuşmak istemiyordu tek istediği yerin dibine girmek ve ordan çıkmamaktı. "Güncel durum raporu ver Anka." Elisabeth derin bir nefes aldı Tony'in kırgınlığı kadar Nick'in de kızgınlığı olduğunu görmek onu biraz saha sarsmıştı. "Şu anlık bir saldırı olmasa da haini buldum. Tony Stark'ın kaçırılmasına neden olan Obadiah Stone'muş. Ayriyeten kendisi şuan Tony Stark'ın Afganistan'dan kaçmak için kullandığı zırhın daha da büyüğünü yapmaya çalışıyor. Stark Endüstri A16 bölümünde çalışma yaptığını düşünüyorum." Arabada iken çantasından alıp cebine koyduğu flash belleği çıkartıp masaya koydu. Tony'de Nick'de ona bakıyordu. Flaş belleği yavaşça Tony'in önüne ittirip bıraktı. "Flash bellek için de tüm kanıtlar ve projeler mevcut. Ayriyeten tahmin ettiğimiz gibi el altından silahları teröristlere silah satan da Obadiah'mış. Satış yaptığı bu teröristlere son silahı vermek ve para karşılığın da Tony Stark'ı öldürmeleri üzerine bir anlaşma yapmış. Teröristlerin çektiği video da bu bellekte direktör." "Belleği bana vermeyip durum raporunu bana vermen saçma. Haklıymışsın sen mantığını bırakıp duygularınla hareket etmeye başlamışsın. Yanılma ihtimalinle günlerdir seni izliyorum Elisabeth ama sen benim yetiştirdiğim ajanı Afganistan da bırakmışsın. Sen orda sadece bakireliğini değil benim büyüttüğüm kızı da bırakmışsın." Fruy'in sözleriyle gözleri doldu Elisabeth'in kafasını kaldırıp şok ile baktı Fruy'e. Ama tek şok ile bakan Elisabeth değildi. Natasha bir anda ayağa kalktı "Ne demek bakireliğini kaybetti, ne yaptın sen Lisa?" Elisabeth birşey demedi. "Sırf kimse sana dokunmasın diye bu zamana kadar kaç görevi batırdın. Tek şartın olduğu için seni hep alttan aldık. Sen şimdi gelmiş bu adam için kendinden ve idealinden vazgeçtiğini mi söylüyorsun." "Ölücekti Natalia göz yumamazdım." "Bu zamana kadar kaç adam öldü sırf sen bunu istemiyorsun diye o adamlar önemli değildi de bu mu önemliydi?" Elisabeth gene susup bakışlarını kaçırdı. "Aşık mı oldun ona?" Natasha bunu sorarken sesi yumuşamıştı. Gözleri dolu dolu ona bakın Elisabeth'e dayanamamıştı. Tony bir kahkaha attı, bu kahkaha tamamen içtenlikten uzak ve sahteydi. "Ne aşkı be kadın görmüyormusun?" Eliyle Elisabeth'i gösterdi. "Bu kadın görev ayağına yanıma geldi ve benimle oynadı." Artık odağı tamamen Elisabeth olmuştu. "Ben ilk defa bir kadına güvendim sen Anthony dedikçe ben sana kapıldım. Kana olmadığını zannettiğim kalbimi açtım ben. Senin için herşeyden vazgeçmeye hazırdım. Hiç olmadığım biri oldum. İlk defa bir kadın beni Tony Stark olduğum için, param, şöhretim, şanım için değil de Anthony'i seviyor sanmıştım." "Anthony hayır, ben sana Anthony demeye başladığım an bu görev benim için bitti. Gerçekti Anthony, dokunuşum, gülüşüm, sevgim gerçekti." "Bana Anthony deme!" Tony bağırınca Elisabeth irkildi. Natasha yerinden kalkıp kadını da kaldırarak yanına çekti. "Sana güvenmem bir aptallıktı. Ben çapkın bir adamım ve öyle kalmalıydım. Sana kapılmam tam bir saçmalıktı. Sen benim bu hayattaki en büyük hatam ve pişmanlığımdan Elisabeth Foster. Bir daha sakın karşıma çıkma, sakın." Elisabeth artık ağlıyordu. Natasha Fruy'e baktı ve Elisabeth'i yürüterek dışarı çıkardı. "Sana söylemem gereken bir şey daha var Stark." "Onunla ilgiliyse hiç konuşma ,duymak istemiyorum." Tony yenilgi ve hayal kırıklığı hissiyle olduğu yere çöktü. "Konu Avengers bir ekip kuruyorum ve senin de orda olmanı istiyorum. Barton sana değerlendirme yapıcak. Anka zaten değerlendirmesini sundu." Tony adamdan kopmuş yalpalayarak yürüyen kadına bakıyordu. Adamın biri arabadan inerek koştu Elisabeth'in yanına. Tam düşmek üzereyken tuttu ve sarıldı. Elleri Elisabeth'in saçlarındaydı. Tony acı ile gözlerini kapadı. Kadın farketmeden tüm kalbini istila etmişti ve şimdi başka bir adamın ona dokunması Tony'in imkanı varmış gibi daha çok canını yakıyordu. Elisabeth birşeyler söylemeye çalışırken bir anda bayıldı. Tony endişeyle kalkıp yanındaki camı patlattı ve dışarı çıktı. Yere basınca "Jarvis muhafız modu." Dediğinde zırh ondan ayrıldı. Tony yere oturup Elisabeth'i adamın kucağından çekip kendi kucağına aldı. Jarvis zırh aracılığı ile mavi ışığı Elisabeth'in üzerinde gezdirdi. "Stres ve üzüntüden bayılmış." Fruy'de yanlarına gelmişti. Natasha "Clint Lisa'nın direnci güçlüdür bunun için bayılmaz onu üstte götürmeliyiz. Clint başını sallayıp Elisabeth'i almak için hamle yaptığın da Jarvis tekrar konuştu. "Evet Lisa'nın direnci baya güçlü ama hamile kadınlar bebeklerinden dolayı psikolojik olarak güçsüz düşebilirler Lisa'ya da olan bu. Tebrikler Bay Stark baba oluyorsunuz!" Tony şok ile kucağında ki kadına baktı. Bu şuan duyması gereken son şeymiş gibi hissetti. Elisabeth'i kucağına alırken konuştu. "Jarvis sen eve geç ve kadın doktoru çağır ben Elisabeth'i getiririm." Zırh kalkış yapıp uçarken Tony kadını arabaya bindirdi. Yüzüne gelen saçları kenara çekince kadına baktı. Ne yapacağı hakkında hiçbir fikri yoktu. Daha fazla düşünmemeye karar verip önce Elisabeth'in kemerini taktı sonra arabaya bindi ve eve doğru sürmeye başladı.

 Stark'ın DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin