Tony'den:
Beklediğim ses ile teröristin dikkatinin dağılmasını fırsata çevirdim, küçülterek kolye haline getirdiğim reaktörü hızla boynumdan çıkarttım. Vücudumdan ayrıldığı için aktifleşerek normal halini alan reaktörü göğsüme yerleştirip iki kere bastım. Zırh vücudumu kaplamaya başlarken terörist telefonumu kapının dışına doğru fırlatmıştı. Hologram kalkanı aktifleştirerek Lisa ve kendimi korudum.Ortalık savaş alanına döndüğün de kargaşa hakimdi. Arkamı dönüp Lisa'ya baktığım da vücudun da kırmızılıklar tekrar gözükmeye başlamıştı. Ama bu sefer görüntü de gördüğümden daha fazlalardı.
Terörist: Söylemeye unuttum Stark, patlamalar onu tetikler. Her an sevgilin de patlayabilir. Bu da benim sana süprizim olsun.
Tony: Bana güveniyor musun Lisa?
Elisabeth: Cevabını biliyorsun Anthony.
Tony: Canın biraz acıyacak ama bunu yapmalıyım.Soğutucuyu Lisa'ya yönelttim. Vücuduna değen soğukluk ile Lisa ufak bir çığlık atmıştı. Saniyelik duraksasam bile hızlıca tüm vücudunda gezdirdim. Kırmızılıklar gitmişti. Arkamı döndüğüm de bir çok adam vücudunda parlayan kırmızılıklar ile bize doğru gelemeye başlamıştı.
Tony: Nerde kaldınız Jarvis?
Jarvis: Bina kuşatıldı Anthony. Kaptan ve Hulk ile beraber bir düzine zırh ile binaya giriyoruz.
Tony: Zırh sayısını arttır Jarvis ve Mark23'ü hemen buraya yolla. Lisa'yı çıkartmalıyız.
Jarvis: Bir kaç dakikaya yanınızdayız dayanmalısın.
Tony: Demesi kolay. Adamlar yanıyor Jarvis.
Steve: Ne o Tony, çok ateşliyim diyordun, ateşin işe yaramıyor mu?
Tony: Ben onu çekiciliğim için söyledim yüzbaşı. Bu adamlar gerçekten ateşli.Adamların bir kısmı arkaya yöneldiklerinde geldikleri için derin bir nefes aldım. Zırhım güçlüydü ama bu kadarını kaldıramıyordu. Tabiki ateş ve alev gibi unsurlar için de korumalı bir zırhtı Mark50 çoğu bakımdan güçlüydü. Akla gelebilecek herşey için tedbir almıştım ama bu kadar adama karşı zorlanmamak elde değildi. Sırtıma çarpan metal ile bir an gerilsem de duyduğum ses ile hemen rahatladım.
Jarvis: Şu zırhı biraz daha dikkatli kullanırsan ölmezsin Anthony.
Tony: Sen varsın, öleceğimi düşünmüyorum.
Jarvis: Herşeyle bir anda ilgilenmek benim için bile zor Anthony.
Tony: Senelerdir yattığına say Jarvis.
Jarvis: Hah, bu kırıcı oldu.
Steve: Sohbetiniz çok güzel ama Elisabeth'i çıkarttınız mı?
Jarvis: Bir çok işi aynı anda yapıyorum derken bu da dahildi yüzbaşı. Elisabeth binadan çoktan çıktı.
Tony: Nereye gidiyor?
Jarvis: Zırh Malibuda bulunan evinize konumlandı.
Steve: Herkezin içine mi? Güçleri?
Jarvis: Üst kata çıkmayacak zırh direk kendini laboratuara sokacak eminim Lisa da üst kata çıkmak istemez yüzbaşı.
Peter: Elisabeth'i kurtardınız mı?Gördüğüm kostüm ile korkuyla gözlerim büyüdü. Bu bir şaka olmalıydı.
Tony: Ne işin var senin burda pijamalı çocuk?
Peter: Baba ben çocuk değilim?
Tony: Sorunumuz bu mu gerçekten Peter?
Peter: Haklısın, evlattan pijamalı çocuğa düşmem daha büyük bir sorun!
Tony: Jarvis A17'i yolla. Sen Peter Parker Stark. Zırhını giyip derhal eve dönüyorsun.
Peter: Seni bırakıp hiçbir yere gitmiyorum baba, zaten zırhını giyene kadar kafayı yedim. Burdan beraber çıkıcaz.
Peter sitemle kollarını açıp bağırdığında arkasında olan adamı farketmemişti. Omzumdan ufak bir füze çıkarttık adama attığım da benden çok da uzak olmayan çocuğu kendime çekip kalkanı aktifleştirdim. Füze sarsılmamızdan fazlasına neden olmamıştı ama adam parçalarına ayrılmıştı. Ayağa kalktığımızda zırh hızla Peter'ı sardı.Peter: Her seferin de yeni araba kokusu beni çok cezbediyor baba.
Tony: Her seferinde başını bir öncekinden daha büyük bir derde soktuğun için daha iyisini yapmak zorunda kalıyorum evlat.
Peter: Gene komikliğin üstünde baba, bunu evde konuşalım.
Jarvis: Bence de evde konuşun çünkü cidden daha büyük bir sorunumuz var.
Peter: Şu an ki durumdan daha büyük ne olabilir ki?
Tony: Seni dinliyorum Jarvis.
Jarvis: Anthony Mark23 sıcaklık uyarısı veriyor.
Tony: Soğutucu etkisini kaybetti dimi?
Jarvis: Evet
Tony: Burayı siz halledersiniz.İticileri ateşlediğim de gelen itirazları umursamadım. Beynim tamamen Lisa'ya odaklanmıştı.
Tony: Dışarıyı boşver Jarvis, tüm zırhları binaya yolla.
Jarvis: Tamam Anthony.
Tony: Sıcaklık durumu ne?
Jarvis: Git gide yükseliyor Anthony, yangın söndürme protokolünü başlattım ama hiçbir işe yaramadı. Zırh dayanmakta zorlanıyor.
Tony: Tam güç, iticilere Jarvis.Zırh iyice hızlandığın da ekranda ki güzergahta ilerledim. Beş dakika kadar sonra gördüğüm Mark23 ile hafifçe gülümsedim. Ama zırhta hızlanınca gülümsemem yerini korkuya bıraktı.
Tony: Neler oluyor Jarvis? Mark23'ü yavaşlat biraz.
Jarvis: Ben yapmıyorum Anthony. Mark23'e erişemiyorum. Kontrol Lisa'da
Tony: Bana Mark23'ü bağla hemen, Lisa ile konuşmalıyım.
Elisabeth: Konuşabilirsin zaten Anthony. Ben uzun zamandır seni dinliyorum.
Tony: Lisa gücü kes
Elisabeth: Artık çok geç Anthony. Senin ölmene izin veremem.
Jarvis: Zırh sıcaklık kapasitesi %93
Tony: Bir yolunu bulurum. Hep buldum Lisa. Durdur şu zırhı.
Elisabeth: Biliyor musun seni hep uzaktan izledim Anthony. O kız.... küçük Lisa sana çok benziyor.
Tony: Yanına da gidicez. Seninle tanışmayı hep istedi Lisa. Seni ona anlattım. İsmini verdiğim o güçlü kadını görmek istiyor. Gücü kes ki sizi tanıştırabiliyim.
Jarvis: Zırh sıcaklık kapasitesi %95
Elisabeth: Emin ol bende onunla tanışmayı çok isterdim Anthony, ama çok geç.
Tony: Lisa beni dinlemiyor musun sen, geç filan değil.
Elisabeth: Anthony anlamıyorsun, hiç bir zaman anlamadın zaten.
Jarvis: Zırh sıcaklık kapasitesi %97
Tony: Anlamamı sağla Lisa. Tekrardan bırakma beni.
Elisabeth: Seni bırakmıyorum ki Anthony. Ben senin hep kalbindeydim. Bundan sonra da orada olucam.
Tony: Sadece kalbimde olman yetmiyor ki yanımda olmana ihtiyacım var.
Jarvis: Zırh sıcaklık kapasitesi %99
Elisabeth: Küçük Lisa'ya sarıl Anthony, bu zamana kadar beni hep onda buldun gene bulabilirsin... Ve sakın unutma Seni Seviyorum.
Tony: Lisa!!!
Jarvis: Zırh sıcaklık kapasitesi %100Yazar'dan;
Zırh patlayıp, kalan parçalar yere çakıldığın da Tony'de paramparça olduğunu hissediyordu. Jarvis zırhın gücünü azalttığın da yere indi. Nefes alamadığını hissettiğin de ise reaktöre dokundu ve zırh ayrılıp geri reaktörün içine girdi.
Metrelerce ötesinde parçalanmış ve yer yer alev almış olan zırh yutkunmasını engelliyordu. Kulakların da Lisa'nın onu sevdiğini söylediği ses tekrar edip duruyordu. Aradan geçen saniyelerin ardından Tony Stark çok güçlü bir çığlık attı. Sevdiği kadın gözlerinin önünde ölmüştü ve bu ölüm layık olduğu gibi bile değildi.
Elisabeth'in ölmesi bir yana mezarına koymak için tek bir parçası bile yoktu. Yüksek sıcaklıktan dolayı patlamadan sonra vücudunun buharlaştığını düşünüyordu Tony. Jarvis kulaklıktan birşeyler söylüyordu ama Tony onu anlayabilecek gibi değildi. Yaşananları hazmedemiyor, kabullenmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stark'ın Doğuşu
Fiksi PenggemarIf Not Us, Who? If Not Now, When? . . . . BİZ DEĞİLSEK, KİM? ŞİMDİ DEĞİL İSE, NE ZAMAN?