•••Kesit 4•••

45 7 0
                                    

2 Yıl sonra:

Pepper ile evlendikten 5 ay sonra İron Man olmayı tamamen bırakmış şirket işlerine odaklanmıştı. Avengers binasında zaten hiç kalmamıştı. Lisa ile olan evlerinde kalıyordu. Ama Pepper'ın fazlası ile büyüyen karnı ve değişen hormonları ile son çarenin onunla yaşamak olduğuna kanaat getirmişti. Zorlu son 1 aydan sonra doğum gerçekleşmiş ve Tony Stark'ın dünya güzeli bir kızı olmuştu. İlk görüşte aşık olmuştu Tony kızına. O ilk an ağzından dökülen "Lisa" isminden sonra Tony hep kızına Lisa dedi.Geçen zor zamanların ardından Tony kendini büyümeye başlayan kızına adamıştı.

                Morgan Lisa Stark

Kızına tek Lisa diyen kendisiydi, zira herkeze ikinci ismini kullanmayı yasaklamıştı. Pepper başta bu isme fazlasıyla karşı çıksa da Tony önce onu güzellikle ikna etmeye çalıştı. Ama sonuç elde edemeyince ufak terketme tehditleri ile istediğini elde etmişti. Sonuçta o Tony Stark'tı istediğini elde etmek için yaptığı herşey ona mübahtı.

Saatler günleri, günler haftaları, haftalar ayları kovaladı. Tony göz açıp kapatıncaya kadar geçmişti sanki 2 Sene. Kızı yeni yaşına yaklaşırken onunla doya doya vakit geçiriyordu Tony. Tam olarak kızına adanmış bir babaydı. Ne Pepper ne de başka kadınlarla ilgilenmiyordu. Onun için sadece Lisa'ları vardı. Asıl Lisa'sı yanında yoktu belki ama küçük Lisa da ona çok iyi geliyordu. Yavaş yavaş hayata bağlandığını hissetmesine neden oluyordu.

Aradan geçen iki günün sonunda bugün Lisa'nın doğum günü olduğunu hatırlayarak başlamıştı güne Tony. Hayat ona öyle bir oyun oynamıştı ki, hayatın da ki iki kadının da doğum günü aynı gündü. Tony son iki senedir yaptığı gibi kahvaltıdan sonra tekrar mutfağa girdi ve pastayı kendi hazırlamaya başladı. Pastanın yarısını minik Lisa'sının sevdiği meyveler ve kremşanti ile diğer yarısını ise sevdiği kadının yediği şekilde yaptı. Hazırlığı bittiğin de hava kararmak üzereydi. Dolaptan pastasını çıkartıp masaya koydu. Önce sevdiği kadının tarafına mum koyup yaktı. Onun yerine kendi bir dilek tuttu.
Tony: Seni tekrar görmek istiyorum güzelim.
Gözlerini kapatıp mumu üflerken bir yaş firar edip yanağına düştü. Başlangıcı yapan göz yaşının arkası gelirken Tony bir müddet sessizce mutfakta ağladı. Omzuna dokunan el ile irkildi.
Peter: Bunu kendine daha fazla yapma baba. Artık birşeyleri geride bırakmak zorundasın. Morgan büyüyor anlarsa çok üzülür.
Tony: Haklısın evlat ama hazmedemiyorum, bir türlü aşamıyorum gidişini. Toparlanamıyorum.
Peter: Beni sen toparladın baba, bırak seni de ben ve Morgan toparlayalım.
Tony Peter'a sıkıca sarıldı. Geçen 2 Sene içinde çok hızlı yakınlaşmışlardı ve sağlam bir bağları vardı. Lisa büyürken Peter hep yanlarındaydı. Peter Shield'den ayrılmamış aksine gücüne güç katmış ve otorite kazanmıştı, ayriyeten Örümcek Adam işlerni ilerletmiş ve babasının izinden giderek güçlü bir kahraman olmuştu. Tony onu yönlendirmiş ve önünü açmak için elinden geleni yapmıştı. Bazen gizliden gizliye yardım da etmişti ama bunlar hep ufak detaylardı. Tony ne kadar Peter'ın bunları bilmediğini zannetse de Peter hep farkında olmuştu ve babasının gizlice yapmaya çalıştığı şeyler ona daha çok saygı duymasına neden olmuştu. Tony içeriden ona seslenen kızının sesini duyunca geldiğini söyleyip hızlıca toparlandı. Koyduğu mumu alarak kızının bölümüne ili mum koydu ve yüzünü yıkayıp mutfaktan çıktı.
Tony: İyiki doğdun Lisaaa, iyi ki doğdun minik papatyam.
Kızının yanına çökerek pastayı önünde tuttu.
Tony: Dilek dile ve pastayı üfle.
Kızı söylediğini yapıp mumu üflediğinde gülümsemesi büyüdü. Pastayı yan tarafta ki masaya koyduğunda kızı boynuna atladı.
Lisa: Seni çok seviyorum baba. Seni 3000 kez seviyorum.
Tony: Vaayyy demek 3000. Duydun mu Pepper beni 3000 defa seviyor. Seni tahminen 500-600 defa filan seviyordur.
Peter: Peki beni ne kadar seviyorsun ufaklık? Babam kıskandırmaya başladı bile.
Lisa: Seni çok sevmiyorum abi.
Peter: Neden birtanem?
Lisa: Sen beni bırakıp çok ortadan kayboluyorsun.
Peter: Tatlım ama işlerim var çalışmam lazım. Sen bilmesen de ben her gece gelip seni öpüyorum ve üstünü örtüyorum.
Lisa: Bu doğru mu baba?
Tony: Evet tatlım bir çok kez abini gizli gizli eve girerken yakaladım. Sonrada evden kovaladım geç geldiği için.
Üçü de güldüğünde Tony durup Peter ve Lisa'ya baktı. Onlar Tony'in şanslarıydı.
Tony gülümseyip kızına tekrar sarıldı. Saçlarının arasına öpücük koyduğunda mutluluğu hissetti. Mutluluk peşi sıra suçluluk duygusunu da getirirken Tony bunu geceye sakladı ve kızını kucağına alarak masaya oturttu. Ona kendi sevdiği yerden bir koca dilim verirken kendine ve Peter'a Elisabeth'in sevdiği yerden koca dilimler koyarak yemeğe başladılar. Aklına gelen düşünce ile burukça gülümsedi...

Tony Stark'ın küçük kızı artık 2 yaşındaydı.
Sevdiğin kadın ise 32 yaşındaydı.

 Stark'ın DoğuşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin