Havada Takip Etmek

112 31 1
                                    

“İnsan, gerçekten de birkaç numaran var. Zaten tek bir hamle yaparak saldırılarını durduruyorum.”

Yükselen Ağaç Yao'nun neşeli sesi duyuldu.

Bundan önce yedi Gerçek Lord Derecesinin ve yüz Gerçek Ruh Alemi dahisinin saldırılarıyla karşı karşıya kalmıştı ki bu onun için çok acı vericiydi.

Zhao Feng hareket ettiğinde gerçekten de durumu değiştirmişti.

Zamanın bu noktasında, aralarında iki Gerçek Lord Derecesinin de bulunduğu yirmi ila otuz dahi, Zhao Feng'in İllüzyon Şehri Labirentine düşmüştü.

İllüzyon Şehri Labirenti, Zhao Feng'in İllüzyon gözü üzerine inşa edilmişti ve geniş kapsamlı bir beceriydi.

Derinlik açısından İllüzyon Şehri Labirenti, İllüzyonun Gözü'nden daha yüksek değildi ancak zorluğu, yaygın bir zihinsel enerji becerisi olması ve çok sayıda düşmanı tuzağa düşürebilmesiydi.

Bundan önce Zhao Feng'in gelişimi kısıtlanıyordu ve böyle bir beceriyi geliştirmeye çalışmamıştı. Üstelik bu, Zhao Feng'in sayılarla kazanmaya çalışan rakiplerle ilk karşılaşmasıydı.

Daha önce savaştığı kişilerin çoğu ya tek başına ya da küçük bir grup halindeydi. Dört göz soyu becerisi fazlasıyla yeterliydi.

İllüzyon Şehri Labirenti bu durum altında yapıldı.

“İllüzyon Şehri Labirenti özellikle çok sayıda insanla savaşmak için yapıldı. Ne kadar getirirsen getir, yine de onları durduracağım ve bir adım bile ileri gitmemelerini sağlayacağım.”

Zhao Feng dala tünedi. Sol gözü sınırsız bir uçurum gibiydi ve mavi saçları rüzgarda gizemli ve kötü bir şekilde uçuşarak soyunun asaletini gösteriyordu.

Sorun şu ki, Zhao Feng'in İllüzyon Şehri Labirenti, Yüksek Ağaç Yao'daki boşluğun yakınına yerleştirilmişti ve yakınındakiler daha fazla etkilenebilirdi.

Üstelik Zhao Feng hâlâ İllüzyon Şehri Labirentini yavaş yavaş genişletiyordu.

"Kardeş Tree, ne kadar çok yardım edersen göz soyu tekniğim o kadar güçlü olur."

Zhao Feng'in ağzında bir gülümseme belirdi.

Bunu söylediği anda Zhao Feng, zihinsel enerji dünyasına daha da güçlü bir öz ruhu dalgasının girdiğini hissetti. Bu, Yüce Ağaç Yao'nun kökeniydi.

Weng~

Zhao Feng'in ruhu, yağan bahar yağmuru gibi anında temizlendi.

Bu duygu bir spa havuzunda ıslanmak gibiydi. Gizli ve derin yaraların hepsi iyileştirilebilir.

"Harika."

Zhao Feng çok sevindi. Yükselen Ağaç Yao'nun ona yardım etmesiyle Orman Ruhu Özü Ruhu anlayışı iki kat daha etkili hale geldi.

Bu durumda zihinsel enerji seviyesi son aşama Gerçek Lord Derecesine yaklaşmaya başladı.

İllüzyon Şehri Labirenti sağlamlaştırıldı ve genişletildi. İllüzyon Şehri Labirentine düşen dahilerin sayısı artıyor ama mücadele edenlerin sayısı azalıyordu.

Plop Plop!

Ara sıra yere düşen ve Yüce Ağaç Yao'nun gübresi haline gelen bir veya iki dahi vardı.

Zhao Feng, İllüzyon Şehri Labirentinde bilerek çıkışlar ve kusurlar yaptı. Bu çıkışlar ve çatlaklar yere yakındı ve kaçtığını zannedenler aslında ölümün kapılarından geçiyorlardı.

KOG~3.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin